TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
förstår mig inte på varför du postar såna bilder men each to their own 
jo eller hur, han verkar ju vara någon slags collector of "bakis bilder". bara man inte blir tvungen att göra egna :P
| quote: |
| Originally posted by staz förstår mig inte på varför du postar såna bilder men each to their own |
| Originally posted by dbl inte jag heller... haha |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag tror det är en omedveten form av terapi för dig själv... Den bygger på att inte bara du ska behöva se hur sliten och då förstå hur mycke pengar du brände och hur pinsamt full du utan att andra får se det också och iom. din ångest då blir starkare så kommer du sköta dig bättre nästa gång... Men jag tror det bara håller om det inte finns mer sprit i Götet för faktum är att du kommer bli lika full & odräglig igen och återigen se ut som en sprängd anka dagen efter... Face it, du e grabb & Svensk = "Mucho Alkoholo" (som det heter på latin) |

eller såe tanken bakom att "jag är snyggare i verkligheten än på den här bilden" 
| Originally posted by MM3 Newbien. |
Här kommer några dagsfärska bilder på Lasseman himself i sin underbart vackra studentoverall:
(notera att det står "I *hjärta* TECHNO" på högerbenet
)
kolla in swamper 
http://tranceaddict.com/test/halloween99.jpg
Obs. bild från 99
jag och andrew satt och leta efter bild på hur han eg. ser ut
den där webmonstah-avataren ser lite skrämmande ut, minst sagt. 
| Originally posted by Glorie kolla in swamper ![]() http://tranceaddict.com/test/halloween99.jpg Obs. bild från 99 jag och andrew satt och leta efter bild på hur han eg. ser ut den där webmonstah-avataren ser lite skrämmande ut, minst sagt. |

| Originally posted by St_Andrew här är en bättre ![]() |

our god |
verkar bara vara vi som tyckte det här var kul
hehe. jag trodde (man tror ju så mkt) inte att han skulle se ut sådär.. hade tänkt mig en äldre person, som var mörkhårig
av nån konstig anledning
me mysel and I
Tjo! Nån nämde på festen att jag inte var med i denna tråden så får väl lägga upp en bild.. Bild tagen på covenants spelning här i Malmö förra veckan (notera synth-kläderna ;-)
från SWETA förfesten i lördags

| Originally posted by CJ InterCity från SWETA förfesten i lördags |
| Originally posted by Dj_Irish lol, kanske inte den mest ergonomiska uppställnigen av ett par skivspelare |
(skojade bara
)

hehe vi har en riktig jesus look-a-like här 
För hundraelfte gången så ser jag inte ut som Jesus.
Nog för att jag är en gud bakom spelarna, men det är en annan sak.. 
| Originally posted by Sorrow För hundraelfte gången så ser jag inte ut som Jesus. Nog för att jag är en gud bakom spelarna, men det är en annan sak.. |

jasså vem är det i din avatar då?

Kan väl ta och slänga upp en rätt nytagen bild tagen för typ 2-3 veckor sen på en förfest hos en polare med en balkong 

patrik - the black shirt edition
| Originally posted by CJ InterCity jasså vem är det i din avatar då? |
e inte det hon från gilmore girls???
Jag o min blivande fruga på bröllop i england..
| Originally posted by Sorrow För hundraelfte gången så ser jag inte ut som Jesus. Nog för att jag är en gud bakom spelarna, men det är en annan sak.. |