TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote TA-foto-topic
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]


Posted by jp on Nov-18-2006 12:59:

Volendam en Monnickendam














Posted by eieregooie on Nov-18-2006 13:04:

Schitterend JP


Posted by jp on Nov-18-2006 21:27:

Klikbaar


















Posted by SnuggLe on Nov-19-2006 13:55:

JP, kijk altijd met plezier naar je foto's! Zijn erg goed!
waar schiet je nu eigenlijk mee?


Posted by jp on Nov-19-2006 13:56:

Een Uzi


Posted by jp on Nov-23-2006 15:16:

Alkmaar by night




















Posted by Neil CB on Nov-23-2006 15:37:

Damn JP, zeker mooie foto�s.

Ik ben een rasechte Alkmaarder en ik kan wel zien dat je de mooie plekjes echt goed vast hebt weten te leggen ! Hulde


Posted by eieregooie on Nov-23-2006 17:43:

Alkmaar lijkt wel heel erg op Delft als ik t zo zie


Posted by jp on Nov-23-2006 18:58:

Alkmaar ownz Delft. De Spanjaarden hebben de Kaasstad nooit kunnen innnemen. Die Pottenbakkers stonden al met hun handen in de lucht klaar op de vesting, bang als ze waren voor Filips II


Posted by ZZandirt on Nov-27-2006 20:53:

quote:
Originally posted by jp
Alkmaar ownz Delft. De Spanjaarden hebben de Kaasstad nooit kunnen innnemen. Die Pottenbakkers stonden al met hun handen in de lucht klaar op de vesting, bang als ze waren voor Filips II


iets met, "sje sjmeltuh du kasjuh"???

hey JP, nog steeds dezelfde Handy?

heb nwe..


Posted by jp on Nov-27-2006 21:47:

Ik heb ook een Neukia zonder cam


Posted by jp on Dec-06-2006 19:31:

Het bushokje


Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.