TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Posted by Zehra on Mar-12-2005 14:51:

sweet line-up... maar niks voor mij

Posted by Aur�lie on Mar-12-2005 15:16:

Ik vind de line-up wel iets hebben , en wel grappig dat onze vriend Elof er bij staat
Valt te overwegen maar voor mij is het geen must.

Posted by Bunz on Mar-12-2005 16:06:

bwa, echt slecht vindk die line-up toch nie ze
kgaan zeker gaan en kgaan me nog amusere ook

Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-12-2005 16:07:

quote:
Originally posted by pooley
Ook wel typisch, de mensen zien een paar namen die ze wouden zien ni staan en tis direct ni goed, ripoff, cheap, de moeite ni.

Ok ga dan niet
En stop me kreften

*zucht*

al da gezaag ier ... blijf dan thuis e ... djeezes mensen ...

een gewoon avondje in een discotheek is ook al 15 euro zene, dan heb je ��n dj en geen show ...

nujah, waar maak ik mij eigenlijk druk over ... ik ga

Posted by xcape on Mar-12-2005 17:01:

Ik was toch al niet van plan te gaan en met deze line up zeker niet. Vraag me trouwens af hoe elof het heeft kunnen arrangeren daar te mogen draaien. De overige dj's hebben allemaal internationale naam hij past, vind ik niet echt in het rijtje. [kuch]vriendjespolitiek[\kuch]

Posted by FredNova on Mar-12-2005 17:05:

leuk weetje:
Junior Jack heeft vorig jaar op de house awards de award gewonnen van beste house DJ ter wereld,
voor Morillo en voor Sanchez... en zijn fee is daarom nu ook MEER dan 15.000 euro geworden
en dus naast Armin en Marco een echte headliner, net zoals Morillo dat vorig jaar op Sensation...

Posted by Blue Sky 99 on Mar-12-2005 17:14:

quote:
Originally posted by FredNova
leuk weetje:
Junior Jack heeft vorig jaar op de house awards de award gewonnen van beste house DJ ter wereld,
voor Morillo en voor Sanchez... en zijn fee is daarom nu ook MEER dan 15.000 euro geworden
en dus naast Armin en Marco een echte headliner, net zoals Morillo dat vorig jaar op Sensation...
Kan allemaal wel best zijn maar de naam Junior Jack spreekt nu eenmaal gewoonweg niet aan bij het grote publiek. Mocht m'n naast AvB en Marco V nog een andere topdj erbij genomen dan ok maar nu ...

Posted by FredNova on Mar-12-2005 17:16:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Kan allemaal wel best zijn maar de naam Junior Jack spreekt nu eenmaal gewoonweg niet aan bij het grote publiek. Mocht m'n naast AvB en Marco V nog een andere topdj erbij genomen dan ok maar nu ...

hehe, er is meer dan trance alleen he!

Posted by Kaidreas on Mar-12-2005 18:29:

quote:
Originally posted by DJ Cossh
Marko
junior jack & kid creme
megamix
Armin Van Buuren
Marco V
DJ Elof

Volgens het d4m forum...

da is de line-up echt ofwa????

pffffffffff wooot dj elof

anyways... die line-up is geweldig, iemand tickets kopen voor 50 euro?

Posted by TOR on Mar-12-2005 19:09:

quote:
Originally posted by xcape
[kuch]vriendjespolitiek[\kuch]

heb je daar concrete aanwijzingen voor? wat daar geloof namelijk geen barst van.

sedert wanneer moet een dj trouwens een kilometerlang palmares hebben om op Sensation te mogen draaien?

en dan nog, het is niet dat Elof compleet onbekend is, h�. niet vergeten dat Sotto's iedere maand met een full house zit als Elof draait. bovendien waren er heel wat positieve reacties na zijn set op AiB vorig jaar. volgens mij ziet ID&T een toekomst voor Elof en wil de organisatie hem met een plaats op de line-up een steuntje in de rug geven.

Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-12-2005 19:11:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99

gij kijkt ook nie verder als uwe neus lang is eh ...

Junior Jack = een BOM van een producer en een BOM van een Deejay, als ge em nog nooit gehoord ebt, please shaddap ...

Posted by MikeVee on Mar-12-2005 19:25:

Ik heb weer eens wat gezegd op D4M...

Dat die sotto's doet vollopen is niet moeilijk. Ze smijten met de gratis kaarten en Elof is een jukebox-dj, wat het publiek wil zal het krijgen. Las ik niet eens dat ze op een feeest kwamen vragen achter R&B en dat hij dan maar een paar R&B nummers heeft gespeeld omdat hij toevallig een hitclub cd bijhad?
Zijn set op AIB viel me wat tegen omdat hij in zijn show wel geregeld goede nummers speelt, maar live toch altijd teruggrijpt naar de bekende hitjes. Kon er alle nummers meezingen omdat ik ze onnderweg naar AIB op Donna had gehoord.
Als hij een eigen stijl heeft, misschien een paar top-producties dan hoort hij er.

En hier gaan men kansen om ooit eens op D4M iets te winnen, aangezien hij alles meeleest.

Posted by pooley on Mar-12-2005 19:29:

Zeg mannekes zijde gijle ni allemaal een bekke te ver aant gaan?

Posted by MikeVee on Mar-12-2005 19:32:

neen.

Posted by Kaidreas on Mar-12-2005 19:34:

^wij denken het zelfde peinsk jos. en over die adagio for strings---> so true

Posted by xcape on Mar-12-2005 19:38:

quote:
heb je daar concrete aanwijzingen voor? wat daar geloof namelijk geen barst van.

Concrete aanwijzingen niet maar het gaat allemaal wel snel voor hem en in de muziekwereld is dat gewoon een kwestie van de juiste mensen kennen.

Vind het gewoon vreemd, tis nu toch niet dat zijn stijl zo exclusief is dat hij de eer verdient zo een event te mogen afsluiten. Wel dan?

Posted by Eagle` on Mar-12-2005 19:53:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X

Junior Jack = een BOM van een producer en een BOM van een Deejay, als ge em nog nooit gehoord ebt, please shaddap ...

Ik denk da de meeste hem kennen van zen hitjes, net als ik trouwens, en iemand kennen van enkel en alleen ma zen hitjes is ni echt een goe vooruitzicht

Posted by Jasperovitsj on Mar-12-2005 20:04:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^wij denken het zelfde peinsk jos. en over die adagio for strings---> so true

Deze Jos denkt da ook

Posted by TOR on Mar-12-2005 20:10:

quote:
Originally posted by xcape
Vind het gewoon vreemd, tis nu toch niet dat zijn stijl zo exclusief is dat hij de eer verdient zo een event te mogen afsluiten. Wel dan?

Elof heeft het nog niet zover geschopt dat hij er een eigen stijl kan op na houden. het is niet zoals Armin, die lekker zijn gang kan gaan. maar dat hoeft niet per se negatief te zijn. Elof is inderdaad een publieksdj, en hij zal de aanwezigen dan ook altijd een leuke tijd bezorgen. internationale bekendheid is niet het enige criterium waaraan moet voldaan worden, h�.. voeling met het publiek is ook een zeer belangrijke eigenschap. en op dat gebied scoort Elof blijkbaar goed.

Posted by The_G0dfather on Mar-12-2005 20:17:

2 uur armin is eigenlijk 't enige wat ik nodig heb op een avond
maja idd wel een beetje duur als de rest niet echt zot goed is

Posted by Bertn on Mar-12-2005 23:52:

ik ga gewoon niet omdak dan witte kleren moet kopen. ik vind gans dat white dresscode-gedoe maar niks.

Posted by Blue Sky 99 on Mar-13-2005 10:46:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X

Zeg ik ergens dat JJ geen goede dj of producer is?

Posted by FredNova on Mar-13-2005 10:47:

Stel BETA 'Z-CygKilJaspTorNovaXilv-X' draait op Sensation!

O We zullen hem steunen en feliciteren.
O We zullen hem bashen omdat hij niet bekend genoeg is (en dat niet 'mag' worden).
O We zullen hem bashen omdat ik enggeestig ben (ivm muziekstijl).
O We zullen hem bashen omdat ik jaloers ben en het hem niet gun.
O We zullen hem bashen om te bashen.
O ?

Wat sommige Beta's op d4m aan het doen zijn, vind ik erover he mannen...

Posted by TOR on Mar-13-2005 11:02:

ik vind het zelf ook niet de meest spectaculaire line-up, maar iedereen lijkt op de Sensation bashing bandwagon te springen en alle mogelijke manieren te zoeken om het event af te breken.

Posted by Bertn on Mar-13-2005 11:16:

quote:
Originally posted by TOR
ik vind het zelf ook niet de meest spectaculaire line-up, maar iedereen lijkt op de Sensation bashing bandwagon te springen en alle mogelijke manieren te zoeken om het event af te breken.

das een beetje flauw natuurlijk

ikzelf had al besloten niet te gaan toen de naam "aib" veranderde naar "sensation"... ik vind het trouwens erg spijtig dat AIB er niet meer is... Dat was een jaarlijks event waar ik altijd naar uitkeek.

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »