TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
sweet line-up... maar niks voor mij 
Ik vind de line-up wel iets hebben , en wel grappig dat onze vriend Elof er bij staat
Valt te overwegen maar voor mij is het geen must.
bwa, echt slecht vindk die line-up toch nie ze
kgaan zeker gaan en kgaan me nog amusere ook 
| quote: |
| Originally posted by pooley Ook wel typisch, de mensen zien een paar namen die ze wouden zien ni staan en tis direct ni goed, ripoff, cheap, de moeite ni. Ok ga dan niet ![]() En stop me kreften |
Ik was toch al niet van plan te gaan en met deze line up zeker niet. Vraag me trouwens af hoe elof het heeft kunnen arrangeren daar te mogen draaien. De overige dj's hebben allemaal internationale naam hij past, vind ik niet echt in het rijtje. [kuch]vriendjespolitiek[\kuch]
leuk weetje:
Junior Jack heeft vorig jaar op de house awards de award gewonnen van beste house DJ ter wereld,
voor Morillo en voor Sanchez... en zijn fee is daarom nu ook MEER dan 15.000 euro geworden
en dus naast Armin en Marco een echte headliner, net zoals Morillo dat vorig jaar op Sensation...
| Originally posted by FredNova leuk weetje: Junior Jack heeft vorig jaar op de house awards de award gewonnen van beste house DJ ter wereld, voor Morillo en voor Sanchez... en zijn fee is daarom nu ook MEER dan 15.000 euro geworden en dus naast Armin en Marco een echte headliner, net zoals Morillo dat vorig jaar op Sensation... |
| Originally posted by Blue Sky 99 Kan allemaal wel best zijn maar de naam Junior Jack spreekt nu eenmaal gewoonweg niet aan bij het grote publiek. Mocht m'n naast AvB en Marco V nog een andere topdj erbij genomen dan ok maar nu ... |
| Originally posted by DJ Cossh Marko junior jack & kid creme megamix Armin Van Buuren Marco V DJ Elof Volgens het d4m forum... |
| Originally posted by xcape [kuch]vriendjespolitiek[\kuch] |
| Originally posted by Blue Sky 99 Kan allemaal wel best zijn maar de naam Junior Jack spreekt nu eenmaal gewoonweg niet aan bij het grote publiek. Mocht m'n naast AvB en Marco V nog een andere topdj erbij genomen dan ok maar nu ... |
Ik heb weer eens wat gezegd op D4M...
Dat die sotto's doet vollopen is niet moeilijk. Ze smijten met de gratis kaarten en Elof is een jukebox-dj, wat het publiek wil zal het krijgen. Las ik niet eens dat ze op een feeest kwamen vragen achter R&B en dat hij dan maar een paar R&B nummers heeft gespeeld omdat hij toevallig een hitclub cd bijhad?
Zijn set op AIB viel me wat tegen omdat hij in zijn show wel geregeld goede nummers speelt, maar live toch altijd teruggrijpt naar de bekende hitjes. Kon er alle nummers meezingen omdat ik ze onnderweg naar AIB op Donna had gehoord.
Als hij een eigen stijl heeft, misschien een paar top-producties dan hoort hij er.
En hier gaan men kansen om ooit eens op D4M iets te winnen, aangezien hij alles meeleest. 
Zeg mannekes zijde gijle ni allemaal een bekke te ver aant gaan?
neen. 
^wij denken het zelfde peinsk jos. en over die adagio for strings---> so true
| heb je daar concrete aanwijzingen voor? wat daar geloof namelijk geen barst van. |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X gij kijkt ook nie verder als uwe neus lang is eh ... Junior Jack = een BOM van een producer en een BOM van een Deejay, als ge em nog nooit gehoord ebt, please shaddap ... |
| Originally posted by Kaidreas ^wij denken het zelfde peinsk jos. en over die adagio for strings---> so true |
| Originally posted by xcape Vind het gewoon vreemd, tis nu toch niet dat zijn stijl zo exclusief is dat hij de eer verdient zo een event te mogen afsluiten. Wel dan? |
2 uur armin is eigenlijk 't enige wat ik nodig heb op een avond
maja idd wel een beetje duur als de rest niet echt zot goed is
ik ga gewoon niet omdak dan witte kleren moet kopen. ik vind gans dat white dresscode-gedoe maar niks.
| Originally posted by DeSpErAtOs-X gij kijkt ook nie verder als uwe neus lang is eh ... Junior Jack = een BOM van een producer en een BOM van een Deejay, als ge em nog nooit gehoord ebt, please shaddap ... |
Stel BETA 'Z-CygKilJaspTorNovaXilv-X' draait op Sensation!
O We zullen hem steunen en feliciteren.
O We zullen hem bashen omdat hij niet bekend genoeg is (en dat niet 'mag' worden).
O We zullen hem bashen omdat ik enggeestig ben (ivm muziekstijl).
O We zullen hem bashen omdat ik jaloers ben en het hem niet gun.
O We zullen hem bashen om te bashen.
O ?
Wat sommige Beta's op d4m aan het doen zijn, vind ik erover he mannen...
ik vind het zelf ook niet de meest spectaculaire line-up, maar iedereen lijkt op de Sensation bashing bandwagon te springen en alle mogelijke manieren te zoeken om het event af te breken.
| Originally posted by TOR ik vind het zelf ook niet de meest spectaculaire line-up, maar iedereen lijkt op de Sensation bashing bandwagon te springen en alle mogelijke manieren te zoeken om het event af te breken. |
Dat was een jaarlijks event waar ik altijd naar uitkeek.