TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
Kijk, dit soort dingen moeten we gewoon vaker doen!
Niet alleen via webspace, maar ook via www.yousendit.com! Je kan daar iets uppen tot 1 gb, en dan kan die 20x gedowned worden.
Ik wil best dingen daar uppen, zodat mensen ze hier kunnen downen....
Probleem is, news travels fast, waardoor links meestal ook bij andere mensen komen waarvoor het niet is bedoeld.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Kijk, dit soort dingen moeten we gewoon vaker doen! Niet alleen via webspace, maar ook via www.yousendit.com! Je kan daar iets uppen tot 1 gb, en dan kan die 20x gedowned worden. Ik wil best dingen daar uppen, zodat mensen ze hier kunnen downen.... Probleem is, news travels fast, waardoor links meestal ook bij andere mensen komen waarvoor het niet is bedoeld. |
| Originally posted by SnuggLe Kijk, dit soort dingen moeten we gewoon vaker doen! Niet alleen via webspace, maar ook via www.yousendit.com! Je kan daar iets uppen tot 1 gb, en dan kan die 20x gedowned worden. Ik wil best dingen daar uppen, zodat mensen ze hier kunnen downen.... Probleem is, news travels fast, waardoor links meestal ook bij andere mensen komen waarvoor het niet is bedoeld. |
. Ben nu de nieuwste cd van Fred Numf ( univeral language 3 ) aan het luisteren en dit vind ik echt wel lekker . Met koniginnenacht ons eerste echte nederlandse progressive feestje in de now & wow . Dus we zijn erg benieuwd hoe ons dat zal aan bevallen
Ik vind Andrew K pres. Junk Science - Travelogue (Niki B & Christian Effe remix) uit die Kiss100 set van Cattaneo wel een lekker plaatje.. De rest is me een beetje te pingelig.
Hey even voor de mensen die yousendit gaan gebruiken. Post hier alleen een link die NIET te klikken is. Dus dat je hem even moet kopie and pasten anders krijgen we geheid gezeik. Het heeft te makane dat directe linkjes te traceren zijn. 
Ik ga straks James Holden @ Switch uppen!

Okay, ik zal ook maar ff een setje posten dan. 
Promo Mix van Mark Holmes, A&R Manager @ Nascent Recordings:
http://www.djmarkholmes.com/NascentMusicMix
01. Jeff Devas - Then & Now (Girls Across The Ailse Remix)
02. Andro - Space (Marris Remix)
03. Subsky - Albino (Original Mix)
04. Filta Vs. Hiratzka - In The Music (Original Mix)
05. Shiloh - Sign I
06. Shmuel Flash - For A Long Time (Original Mix)
07. Stonebreaker Feat. Lucy Moxon - Taking Over
08. Jeff Devas - Then & Now (Orginal Mix)

Goed bezig mannen, goed bezig! 
Djeebie: ik zal hem zometeen uppen, no problem!! Kan zijn dat je morgen pas de link krijgt!
| Originally posted by Creamfields23 Ik ga straks James Holden @ Switch uppen! |
| Originally posted by SnuggLe Goed bezig mannen, goed bezig! ![]() Djeebie: ik zal hem zometeen uppen, no problem!! Kan zijn dat je morgen pas de link krijgt! |
OK ik zal ook maar ff meedoen ..... maar ik wil alleen CD's sharen als jullie beloven ze wel te kopen
Nu in de aanbieding:
Danny Howells- Live @ SAT carnaval Tenerife (2-13-05) 3 delen
Sander Kleinenberg - Live @ Cream fresh Queen club, Paris (12-3-04) 2 delen
En over een paar minuten een 30-minutes promo van Digweed - Choice ...
PM maar voor linkies want wil eigenlijk geen directe links plaatsen maar schroom niet om te PM-en hoor 
* edit * Digweed - Choice promo ook in de aanbieding nu
Houseparty 2 op yousendit.com (speciaal voor Djeebie):
http://s22.yousendit.com/ en daarachter de volgende text "d.aspx?id=2GSQC8M4EREQP2PNHFUBLUW5LK" (zonder de " " dus)
(Feit dat ik hem zo post, is omdat net gezegd werd, een paar posts hiervoor, dat deze links te checken zijn, vandaar...)
Mensen die voorkanten willen & tracklist etc, die kunnen pm-en!
Fucking hell, komt net pas achter de titel van
Alex Gopher & Etienne De Crecy - 'Overnet' (Super Discount)
Eerste plaat uit die Funk D'Void set, Pete Heller draaide hem in zijn EM en ook Eric Prydz had hem erin zitten. Wat een megatune! 
| Originally posted by SnuggLe Houseparty 2 op yousendit.com (speciaal voor Djeebie): http://s22.yousendit.com/ en daarachter de volgende text "d.aspx?id=2GSQC8M4EREQP2PNHFUBLUW5LK" (zonder de " " dus) (Feit dat ik hem zo post, is omdat net gezegd werd, een paar posts hiervoor, dat deze links te checken zijn, vandaar...) Mensen die voorkanten willen & tracklist etc, die kunnen pm-en! |
| Originally posted by Original Thanx Gozer! |
Oh, heb het maar even gezipped en online gezet:
http://home.student.utwente.nl/b.ka...arty2_stuff.zip
Sfv-file, nfo-file, playlist, tracklist, voor&achterkant. The whole package! Deze cd zou iedereen op het forum moeten luisteren, zeker de mensen die 21 of jonger zijn, want dan is dit zeker voor hun tijd 
*edit* Emre, sodeju, die set van Howells van je is echt VET! Dik goede kwaliteit, 3x 71 minuten. Check het nummer op minuut 61 van Part 1
DIKKE VETTE SHIT!
Op http://www.protonradio.com is een super relaxed nieuwe setje van 2 uur te downen van Jay Epoch. Wel eerst ff registreren daar. 
Jay Epoch - Particles (02-13-2005) Jay Epoch - Karmel Sutra
01. Stefan Anion - Strangers [Release]
02. Andrew Kelly - All In Pieces [EDM Digital Independent Artist]
03. Nutrition - Skyline Dream (Stefan's New Mix of the Potter vs. Anion Scaling Mix) [Play]
04. Stefan Anion - Imagine [Release]
05. Delikate Imposters - Sleepless City [Aurium]
06. D Bajema - Twilight (Noel Sanger's Peace on Earth Mix) [Hunya Munya]
07. Blackwatch - Factory 51
08. Alex Stealthy - Once (Delikate Imposter's Mix) [SOG]
09. Jono Fernandez - Deliver Me (Digital Witchcraft Mix) [Institution]
10. Fretwell - Fill Me Up (Dub) [Electrofly]
11. John & Nick Dalagelis - Bend Up (Stel & Good news Mix) [Mo-Do]
12. Shiloh - Mana [Electrofly]
13. Kaan Duzarat - Organic Intellectual (Baunder Mix) [Only]
14. Michael Burns - We Will Fade
15. Madoka - Altered (Shiloh's Afrothunder Remix) [Shine]
16. Andrew Kelly - Something Happens (Damien Heck's Hot Ban D-toh Mix) [EDM Digital Independent Artist]
17. Derek Howell - Funk It (Breaks Mix) [Fade]
18. Golan Globus - Blazer (Breaks Mix) [Distinctive]
19. Unkle ft. Ian Brown - Reign (Evil 9 Mix) [Global Underground]
20. Jordan Daniel - Plastic Revolution [Blue Plasma]

James @ Switch
http://l1.yousendit.com/d.php?id=3JCG9DPEAJSWO3JUXEP8IOU80G
En wat van mij
:
http://s11.yousendit.com/d.aspx?id=22JT5WSLSS9LR36110UV8X59T5
Tracklist:
1. Alucard - Lighthouse (Edit)
2. Lovg - Bonustrack (La fabrique Du Son mix)
3. Morel - If you love me
4. Eric Prydz - Call on me (Red Kult Dub/edit)
5. Morillo & Audiobullys - Break down the doors (D.M. Stereo mix)
6. Sander K. - The fruit
7. Kucho & Greg - Can't stop playing
8. Gabriele D & Andy funk - Rock the world (Dub mix)
9. Deep Dish - Rock the world ( Fuck me...)
10. Spektrum - Kinda new (Tiefschwarz Dub)
11. Rowan Blades - Filth
12. Zoot woman - Grey day (Paper faces mix)
13. Scissor Sisers - Mary (Junkie XL mix)
14. Lee Combs - Dubhead
15. Silencer - Down in me ( Force Mass Motion mix)
16. Madoka - Mttm (edit)
17. Layo & Bushwacka - It's up 2 you
18. Victor Calderone - Deep dark drive
19. Steve Lawler - Out at night ( Nathan fake mix)
20. Cut and Run - outta Space
Gaat lekker hier!! Groot voorstander van dit soort openbare verspreiding
Hopelijk staan James Holden @ Switch en Danny Howells cd2 nog on line als ik weer thuis ben...
Hij staat nog wel online alleen ben ik bijna door m'n bandwidth heen. Je moet dus wel snel zijn...
| Originally posted by SnuggLe Fucking hell, komt net pas achter de titel van Alex Gopher & Etienne De Crecy - 'Overnet' (Super Discount) Eerste plaat uit die Funk D'Void set, Pete Heller draaide hem in zijn EM en ook Eric Prydz had hem erin zitten. Wat een megatune! |

Komen nu veel vette nummertjes voorbij bij 538 DanceDepartment. Zometeen ook nog Stef & 16Bit Lolita's 
Is d'r een tracklist van die meneer James set?
Ah google houdt van mij...
Kan dit kloppen? 
01. Andre Kraml - Safari (James Holden Remix)
02. Steve Lawler - Out At Night (Nathan Fake's Night In Mix)
03. Hugg & Pepp - Trosa
04. ADJD - Believe
05. Lucid - Sine In
06. Britney Spears - Breathe On Me (Holden Dub)
07. James Holden - Lump
08. ID
09. Tiefschwarz - Issst (Nathan Fake Remix)
Dat is inderdaad de tracklist.
ff van het board van Jerry / Groove Collection geplukt:
Everybody & Chemistry present: SANDER KLEINENBERG FOR PRESIDENT!
Datum: 29 april 2005
Line-up: Grote zaal: Sander Kleinenberg (5-uursset)
Kleine zaal: Tom de Neef, Edo Salgado
Tijd: 23.00 - 04.00 uur
Prijs: vvk.: 20 euro (ex fee), deur: 25 euro
Vvk: Ticketbox verkooppunten, callcenter en internet. Amsterdam; Hotel Arena, Clubwearhouse: Spuistraat 250, Outland Records: Zeedijk 22, Spoiled: Leidsestraat 27.
Ik wordt een beetje moe van die hoerige eindtijden tegenwoordig in Amsterdam. Panama en Hotel Arena allebei 04.00, uitzonderingen daargelaten. Vind het echt slecht van de stadsdelen die die verguningen afgeven. Je wil gewoon lekker doorgaan tot 07.00 in ieder geval...
Stadsdelen in A'dam!