TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »
| quote: |
| Originally posted by Config ja maar wie loopt er nu nog graag achter de vuilkar? |
Over vuilkarren en irritaties gesproken. 's Ochtends met de wagen richting station achter een vuilkar geraken en er niet voorbij kunnen en daardoor je trein missen.
| Originally posted by djcresto Over vuilkarren en irritaties gesproken. 's Ochtends met de wagen richting station achter een vuilkar geraken en er niet voorbij kunnen en daardoor je trein missen. |
Mensen die om een of andere reden anderen het licht in de ogen niet gunnen en dat op zoveel mogelijk manieren proberen te uiten, in plaats van iets met hun eigen leven te doen: Dat vind ik ergerlijk! En vaak is het dan nog slimmer om te zwijgen, maar goed, irritaties des levens dus... 
De fokking Black Eyed Peas als afsluiter op Werchter. Na halfgoden als Iron Maiden nog wel.
| Originally posted by Xilver De fokking Black Eyed Peas als afsluiter op Werchter. Na halfgoden als Iron Maiden nog wel. |
Thad minder erg geweest als Iron Maiden het festival afsloot.
Nathalie Meskens.
| Originally posted by Progrez Nathalie Meskens. |
Door't unief verplicht op zoek gaan naar subsidiemogelijkheden voor een vzw met zowat het domste idee ooit. 
| Originally posted by domineesje budget???? |
| Originally posted by BZRK Hoe kunnen die da nu al aanbieden? Offici�le verkoop start maar in April |
De spierkramp in de nek die Rudi Vranckx 's zaterdags te beurt lijkt te vallen.
Een eeuwigdurende kopvalling! 
mensen die om 22u hun haag nog aan het zagen zijn met een kettingzaag 
De elk jaar terugkerende hype rond Werchter.
De ontdekking dat een Roland Jupiter 8 maar liefst 5000 euro kost 
Te dronken thuis komen na een avondje uit om te kunnen mixen of aan een nieuwe productie te werken 
De Absynth 5 VSTi klinkt echt v��l te plat 
Middle Eastern youtube block 
Waar ben je ergens, Dries? 
Libanon. nu besef ik pas hoeveel ik youtube gebruik 
You don't know what you've got till it's gone...
Ik zal de daarbijhorende youtube-clip maar niet posten