TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
het veel laten beluisteren kan ook helpen. Sommigen vinden bepaalde nummers pas goed als ze het 20 keer hebben gehoord
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle BTW over zusjes gesproken, welk geluid maken die als ze klaarkomen? |

| Originally posted by DeSpErAtOs-X latin sound ![]() met v��l soul ... 80's ![]() |
| Originally posted by Jasperovitsj Den eerste die met zijn smerige smufen aan mijn zus haar smurf komt krijgt ne ferme smurf op zijne smurf hoor |
*Negeert elke verdere gefrustreerde commentaar met betrekkig tot zijn zus*
| Originally posted by Jasperovitsj *Negeert elke verdere gefrustreerde commentaar met betrekkig tot zijn zus* |
*Negeert nog harder*
Zeg ik en tiger hadden nog en kleine opmerking:
ik weet de affichen en zo zen al gedrukt, mo kunde die uren ni wa opschuiven ofzo, alle ik bedoel mo, wij 2 total n00bzors moete daar begot om 4 nalf beginnen ofziet. Ik vraag me af of ter dan nog iemand binne in die zaal zit
Normaal zouden mijn vrienden afkomen, ma of die kunnen gearsed worden om daar tot 4.30 te blijven wachten om na ons te komen lette, da is wa teveel van tgoeie peisk :/
^ Daar komde nou net een beetje te laat met af h�... :s
In de thread toen hadden jullie expliciet gevraagd om laat op de avond te mogen draaien, en dat kwam best goed uit, aangezien de line-up echt wel puzzelwerk was deze keer. Daarom is het echt absoluut niet makkelijk om alles gewoon wat op te schuiven...
Plus, om 4u30 zal er echt nog wel een hoop BETA-volk zijn, en hopelijk nog veel anderen. Dus ge zult echt niet voor een lege zaal moeten draaien.
Nu ja, moest er een DJ of DJ's zijn die met jullie van plaats willen wisselen kunnen we nog wel iets fixen, maar als er niemand datwilt vrees ik dat er weinig aan te doen is 
als ge nie kunt draaien zorg ik voor extra trance plaatjes in men bak 
ma vo de rest is't groove, dus ik kan nie wissele :x
Hi everybody
Sorry but unfortunately I won't be able to make it for Beta Party. I have found a job and I must work every saturday night till 22:00 too (starting the last week of march)
Try to find someone to replace me..
My apologises
dj_sunset
| Originally posted by Eagle` Zeg ik en tiger hadden nog en kleine opmerking: ik weet de affichen en zo zen al gedrukt, mo kunde die uren ni wa opschuiven ofzo, alle ik bedoel mo, wij 2 total n00bzors moete daar begot om 4 nalf beginnen ofziet. Ik vraag me af of ter dan nog iemand binne in die zaal zit Normaal zouden mijn vrienden afkomen, ma of die kunnen gearsed worden om daar tot 4.30 te blijven wachten om na ons te komen lette, da is wa teveel van tgoeie peisk :/ |
| Originally posted by lost_in_trance Hi everybody Sorry but unfortunately I won't be able to make it for Beta Party. I have found a job and I must work every saturday night till 22:00 too (starting the last week of march) Try to find someone to replace me.. My apologises dj_sunset |
| Originally posted by CygnusX Misschien kunnen we die 2 wisselen dan? |
| Originally posted by CygnusX Misschien kunnen we die 2 wisselen dan? |
)
indien sunset niet draait dan zou ik zeggen de back2backs elk een kwartiertje langer ... dat scheelt em toch een 3-5 plaatjes
en dan draait iedereen ongeveer een uurtje 
ofwel langere warm up
*we like it hOt hOt hOt* 
Of moet ik een keer een setje in mekaar prutsen? Dat zou dan wel Mixmeisterwerk worden, want mixen kan ik voorlopig voor geen fluit.
.
En d'er is al uplifting dus jah.
edit, 't zou feitelijk al te belachelijk zijn, ik zie me al staan, heel den tijd uitsluitend bezig met de eq.
Voor er hier te veel wordt gespeculeerd en afgesproken:
Teknasia wou ook draaien op de party, maar hij is uiteindelijk afgevallen ten koste van Sunset. Aangezien die nu afzegt leek het mij niet meer dan logisch dat Teknasia - als hij nog wil en kan - de plaats van Sunset inneemt. Dus even zijn antwoord afwachten eerst. Kan of wil hij niet meer, dan kunnen we nog eens zien hoe we Sunset's afwezigheid kunnen opvullen 
| Originally posted by TOR probleem is dat je dan met een vreemde overgang zit tussen house en banging uplifting trance. persoonlijk zou ik gewoon de draaitijden iets verlengen. iets in die trant: 21.00 � 22.30: Pooley vs. Desperatozz (house/groove) 22.30 � 23.45: Pheatus (TA productions only) 23.45 � 01.00: Fred Nova (trance) 01.00 � 02.45: Bax vs. Freezel (trance) 02.45 � 04.30: TCX vs. Vega (trance classics) 04.30 � END: Eagle vs. Tiger (uplifting trance) tenzij er kandidaat-invallers zijn natuurlijk (Zevan? ) |
^ge weet maar nooit, als het wat plezant is enz...
idd ... en met ewa geluk toch een paar schoon vrouwkes aanwezig (buiten de beta-madamme e
)
| Originally posted by DeSpErAtOs-X idd ... en met ewa geluk toch een paar schoon vrouwkes aanwezig (buiten de beta-madamme e ) |
| Originally posted by Giesber zijn de beta madamme weer nie goe genoeg nee? |
| Originally posted by Pumaz De meeste zijn al bezet denk ik |
| Originally posted by Xilver En de anderen probeert Jack ne move op te maken |
| Originally posted by Pumaz De meeste zijn al bezet denk ik |