TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by Tim81 on Jul-21-2005 11:53:

Gezien het feit dat emre en ik eind mei Sasha @ Fabric hebben moeten laten lopen, zijn we natuurlijk nog steeds op zoek naar een goedmakertje... Omdat emre ook nog eens door zijn vakantie Extrema (Digweed) en Sasha @ Panama heeft gemist wil hij het liefst zo snel mogelijk de schade inhalen!

Zodoende kwam hij met het volgende feestje aanzetten

Dus misschien eind augustus wel een paar dagen Manchester...

Posted by GrooveCollect. on Jul-21-2005 15:21:

zeker een vet feestje ja

misschien is het ook voor jullie wel een optie om een weekendje Ibiza te doen.
Ik weet niet wat je kwijt bent voor een paar dagen engeland, maar als je vliegt vanaf duitsland zit je voor 180 euro ook in Ibiza en dan heb je nog ff iets meer keus wat feesten betreft.

Ik ga zelf 27 aug t/m 30 aug

27 aug:

Pacha

Def Mix
Satoshi Tomeii
Hector Romero
Mucho Muchacho
Oscar G

28 aug

Pacha

Danny Tenaglia

Space

Danny Howells
Dan Ghenacia
Hernan Cattaneo
Smokin' Jo
Tim Sheridan
Tom Novy
Buckley
Cassius
Felix Da Housecat

Of anders een weekje later. Zondag 4 september viert Sasha zijn verjaardag in de Space. Ben ik ook al een paar jaar geweest en dat is echt vet.

Leuke aan deze weken is dat er al aardig wat bekenden zitten. BoumaBros is sowieso beide weekenden aanwezig. Ik zit er dus met een hele groep van GC dat weekend van 28 aug.

Just a thought...

Posted by Tim81 on Jul-21-2005 18:20:

Ibiza staat voor volgend jaar op de planning... Uit budgetoverwegingen zit dat dit jaar er niet meer in!
Retourtje Manchester is 120 euro (vanaf Schiphol), hotel ongeveer 80 euro per persoon voor 2 nachten.

Gaat er morgen nog iemand naar Panama toevallig? Houseplay met Lee Burridge, Lucien Foort en Jonas Braun... Ik twijfel nog!

Posted by GrooveCollect. on Jul-22-2005 00:09:

Is inderdaad iets goedkoper.

Ik ben nu voor mijn reisje 178 euro voor de vlucht kwijt
en hotel is 55 euro per nacht.

Panama sla ik ff over deze week. Zaterdag draait Sanchez er en daar had ik ook wel heen gewild.
Alleen wil ik niet elke week in dezelfde tent staan en zeker niet daar.
Op 1 of andere manier vind ik die tent net niet vet en underground
genoeg om er meerdere keren per maand te lopen.
Ze hebben goede feestjes zat, maar ik ben dan liever iets selectiever.

Er zijn voor vrijdag wel wat gastenlijstplekjes voor de incrowd
klik en scroll naar beneden

Posted by HiGH_NrG on Jul-22-2005 08:08:

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Is inderdaad iets goedkoper.

Ik ben nu voor mijn reisje 178 euro voor de vlucht kwijt
en hotel is 55 euro per nacht.

Panama sla ik ff over deze week. Zaterdag draait Sanchez er en daar had ik ook wel heen gewild.
Alleen wil ik niet elke week in dezelfde tent staan en zeker niet daar.
Op 1 of andere manier vind ik die tent net niet vet en underground
genoeg om er meerdere keren per maand te lopen.
Ze hebben goede feestjes zat, maar ik ben dan liever iets selectiever.

Er zijn voor vrijdag wel wat gastenlijstplekjes voor de incrowd
klik en scroll naar beneden

Moet iets underground zijn dan om uit je dak te kunnen gaan? En wat is underground dan volgens jou?

Posted by GrooveCollect. on Jul-22-2005 08:40:

Als er heel veel publiek loopt wat niet speciaal voor de dj komt die dan draait, maar daar gewoon aanwezig is omdat ze er wekelijks zitten. Het is toch meer een nachtclub. Het is wel een stuk beter geworden sinds Vidal er mee bezig is en er dus grote namen geboekt worden, maar je merkt het nog wel op avonden dat er een niet zo'n hele grote naam staat. Het is dan minder druk uiteraard en dan valt het vaste Panama publiek gewoon op. Vaak is er veel van dat kijk-mij-nou-hip-zijn publiek. Op avonden zoals met Sasha en bijvoorbeeld toen met Deep Dish komen er zo veel freaks vanuit het hele land en dan vallen ze al minder op.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Melkweg. Daar is het stukken minder en krijg je veel meer het gevoel dat de mensen speciaal voor de dj komen die er die avond draait.

Is misschien een beetje moeilijk om een underground gevoel te beschrijven, maar je snapt wat ik bedoel. Er staan mensen in een club die speciaal komen voor de dj en je hebt mensen die er alleen maar zijn omdat ze er geregeld heen gaan en vaak helemaal niet weten wie er draait. In Panama heb je veel van die laatste soort. Net als in een lokale disco in een willekeurig dorp.

Posted by HiGH_NrG on Jul-22-2005 09:30:

Ook al zal het zaterdag met Sanchez wel aardig stampvol zitten met mensen die specifiek voor Sanchez komen, dunkt mij.

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt ja, ook al stoor ik mij totaal niet aan die mensen.

Posted by GrooveCollect. on Jul-22-2005 09:50:

daar ben ik blij om

ik denk ook dat het zaterdag met Sanchez goed los zal gaan.

Er zijn trouwens nog steeds gastenlijstplekken voor vanavond in de Panama.

Posted by SnuggLe on Jul-22-2005 11:03:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt ja, ook al stoor ik mij totaal niet aan die mensen.

Wat Jerry omschrijft is bij de Asta heel erg. Dat is eigenlijk gewoon een normale discotheek. Dus dat is zwaar irritant als er een keer een goede dj komt, dan heb je oko al dat normale klootjesvolk wat er komt.

Daarom hou ik ook veel meer van het Paard. Maar het is echt TE lang geleden dat daar een goed feest was.

Posted by GrooveCollect. on Jul-22-2005 11:23:

inderdaad, laat er aub weer eens een paar vette feesten in het Paard komen.

Posted by Partyhardy! on Jul-22-2005 12:50:

Inderdaad het Paard rules!

Iemand die de tracklist voor me weet van Mylo - live at Contact fm (22-04-2005)

Posted by sndh on Jul-23-2005 10:28:

Holden @ Vooruit Gent

Posted by Original on Jul-23-2005 10:45:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Inderdaad het Paard rules!

Iemand die de tracklist voor me weet van Mylo - live at Contact fm (22-04-2005)

Geen idee, zitten wel een aantal lekkere nummers in dus bedankt voor het setje.

quote:
Originally posted by sndh
Holden @ Vooruit Gent

Thanx!

Posted by HiGH_NrG on Jul-23-2005 12:37:

Hierbij dan ook maar de set van Nathan Fake op 5daysoff

[[ LINK REMOVED ]]

Posted by Human on Jul-23-2005 12:48:

Zou iemand mij kunnen helpen aan de twee delen van de set van Tiefschwarz op 5 days?

Posted by HiGH_NrG on Jul-23-2005 12:55:

quote:
Originally posted by Human
Zou iemand mij kunnen helpen aan de twee delen van de set van Tiefschwarz op 5 days?

Hatseflats!

http://www.spaceboss.net/music/tief...-17-07-2005.mp3

Edit: Ik zie maar 1 deel staan trouwens...

Posted by Human on Jul-23-2005 14:37:

Oh ja sorry had ik er niet bij gezegd, deze mix komt van 3FM, ik zoek de hele set die in twee delen op 3voor12 staat. Toch bedankt!

Posted by HiGH_NrG on Jul-23-2005 14:47:

quote:
Originally posted by Human
Oh ja sorry had ik er niet bij gezegd, deze mix komt van 3FM, ik zoek de hele set die in twee delen op 3voor12 staat. Toch bedankt!

Volgens mij is 'ie niet op die manier verkrijgbaar...

Posted by Creamfields23 on Jul-23-2005 15:05:

Hier heb je wat crap video's.

En tering die holden moet echt de inhoud van zijn platentas vernieuwen. Met zijn safari lijkt godverdomme wel een voetreis. En dan heb ik het nog niet eens gehad over die Breathe on me.

wat een

click

Posted by Tim81 on Jul-23-2005 15:06:

Het is nog heel ver weg, maar ik kwam het toch al tegen...

Official Renaissance UK Party
Zaterdag 5 november 2005
23:00 - 07:00 uur
Poema, Utrecht
Prijs: � 15,-

Dave Seaman en Marcus James

Posted by GrooveCollect. on Jul-23-2005 17:18:

quote:
Originally posted by Tim81
Het is nog heel ver weg, maar ik kwam het toch al tegen...

Official Renaissance UK Party
Zaterdag 5 november 2005
23:00 - 07:00 uur
Poema, Utrecht
Prijs: � 15,-

Dave Seaman en Marcus James

thanx for the info, Tim

Posted by SnuggLe on Jul-24-2005 19:01:

Oke, nu om voor eens en altijd uit te leggen waar ik nou van hou qua progressive: DIEP. En dat is niet 'diep' zoals Hernan Cattaneo, waarvan iedereen zegt dat dat 'Diep' is. Dikke joint op, kneiterharde muziek, en helemaal wegzweven. Wat ik onder Diep en Donker versta, en wat echt wel mijn ding is (geen huis-tuin-en-keuken-progressive, geen progtrance, en geen 'diep' ala Cattaneo):

http://www.undertide.co.uk/Mixsets/

En dan de mix met de naam IMPORTS. Gemixed door Paul Spencer.

I rest my case.

Posted by New Wave on Jul-24-2005 19:18:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke, nu om voor eens en altijd uit te leggen waar ik nou van hou qua progressive: DIEP. En dat is niet 'diep' zoals Hernan Cattaneo, waarvan iedereen zegt dat dat 'Diep' is. Dikke joint op, kneiterharde muziek, en helemaal wegzweven. Wat ik onder Diep en Donker versta, en wat echt wel mijn ding is (geen huis-tuin-en-keuken-progressive, geen progtrance, en geen 'diep' ala Cattaneo):

http://www.undertide.co.uk/Mixsets/

En dan de mix met de naam IMPORTS. Gemixed door Paul Spencer.

I rest my case.

Laat mij maar eens luisteren naar wat voor slaapverwekkende kutherrie jij luisterd.

Posted by New Wave on Jul-24-2005 19:25:

Sorry hoor maar ik vind dit niet echt diep.
Ik vind dit meer iets techno-achtigs met ook wat trance dingetjes.
Echte diepe shit vind ik dit niet. na 47 minuten wordt het nog best heftig. daar voor wat trancy, clubby dingetjes. Niet echt van die vermoeiende diepe slaap zooi.

Posted by SnuggLe on Jul-24-2005 19:38:

quote:
Originally posted by New Wave
Sorry hoor maar ik vind dit niet echt diep.
Ik vind dit meer iets techno-achtigs met ook wat trance dingetjes.
Echte diepe shit vind ik dit niet. na 47 minuten wordt het nog best heftig. daar voor wat trancy, clubby dingetjes. Niet echt van die vermoeiende diepe slaap zooi.

Tim, die act van je van "Ik haat progressive" kennen we nu wel.

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »