TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »
Moet gij weten h� maar een jeans blijft heel de dag nat terwijl zo'n stoffen 3-kwartsbroek ofzo op een kwartier terug droog is.
ge kunt ook in u zwembroekske gaan
btw di� modder is goed voor de gewrichten
| quote: |
| Originally posted by E-motion_error Af en toe een bui is zo erg niet h� en er zijn tenten om in te vluchten als het erg is. Beetje voorzorgen nemen h�, regenjas/geen te beste schoenen, geen jeansbroek, ... |
Ik denk dat ik ook ga moeten passen, kan nog wel staan maar bewegen laat staan dansen is moeilijk.Of er moet een miraculzueze genezing zijn.
De dodentocht zonder voorbereiding proberen is niet aan te raden
, opgave na 40 km in 7u
Volgend jaar nieuwe poging 
Vraagje: is er niemand van de West-Vlamingen hier uit de buurt van Diksmuide dat naar Tomorrowland gaat? Zoja, zou die es vriendelijk een PMke willen sturen naar me. Kzou vragen om eventueel een ticket mee te nemen voor iemand. 'tzou zot zijn moest die daarvoor naar de andere kant van Belgi� rijden h�
.
Als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn? BIG THANKS!
Anders sta ik hier nog met 2 kaarten
Geniet er van guys!! En SHOOT THOSE PICS h�

zinzinzin
ik kan ook al nimmer wachten 
mja eerst deze avond nog een lokaal feesje hier ter gelegenheid van de kermis, en das op 100m van mijn thuis
ideaal om te zuipen dus 
ma kzal tog ni lang kunne blijve, moet al om half10 op den trein zitte, dus da word minder dan, en ben morgen liever niet ziek 
| Originally posted by Estuera De journalist die schreef dat dj's geen achterban hebben die heeft toch niet goed z'n werk gedaan. Kijk gewoon bijvoorbeeld naar de vaste club mensen die Tiesto achtervolgt, of die bij elke Armin set zijn, en zo heeft iedere dj wel z'n vaste set fans die bijna altijd daar zijn. Hoe bekender de dj , hoe meer 'vaste klanten' maar dat is met acts ook. Enfin: Silent waves en Flow zullen er wel inzitten zondag , meer ga ik echt niet beloven want een uur is vreselijk snel voorbij als je staat te draaien. |
| Originally posted by djcresto Het eerste uur is ook een vrij ondankbaar uur. Tegen dat het eerste volk goed en wel binnen is, is je eerste half uur al voorbij. |
| Originally posted by djcresto Het eerste uur is ook een vrij ondankbaar uur. Tegen dat het eerste volk goed en wel binnen is, is je eerste half uur al voorbij. |
| Originally posted by Solar1 en verwacht veel van mijn gouwgenoot ![]() |
1/ Estuera (BH) 13u-14u
2/ Fred Baker (BH) 14u-15u
3/ Ferry Corsten (Main) 15u30 - 17u45
4/ Mojado Live (BH) 18u - 19u
5/ Jon O�Bir (BH) 19u � 20u30
6/ M.I.K.E. (Main) 20u - 21u00
7/ Intro Sasha (Main) 21u - 22u
8/ Dj Montana (BH) 22u30 - 00u00
9/ Push Live (Main) 00u00 � 01u00
Hiervan ga ik proberen de tracklists bij te houden, voor zover ik kan ID'en 
| Originally posted by IgnazZio 1/ Estuera (BH) 13u-14u 2/ Fred Baker (BH) 14u-15u 3/ Ferry Corsten (Main) 15u30 - 17u45 4/ Mojado Live (BH) 18u - 19u 5/ Jon O�Bir (BH) 19u � 20u30 6/ M.I.K.E. (Main) 20u - 21u00 7/ Intro Sasha (Main) 21u - 22u 8/ Dj Montana (BH) 22u30 - 00u00 9/ Push Live (Main) 00u00 � 01u00 Hiervan ga ik proberen de tracklists bij te houden, voor zover ik kan ID'en |
Zelf zou ik het niet doen, maar heb respect voor de lijstjes die achteraf beschikbaar zijn.
| Originally posted by IgnazZio 1/ Estuera (BH) 13u-14u 2/ Fred Baker (BH) 14u-15u 3/ Ferry Corsten (Main) 15u30 - 17u45 4/ Mojado Live (BH) 18u - 19u 5/ Jon O�Bir (BH) 19u � 20u30 6/ M.I.K.E. (Main) 20u - 21u00 7/ Intro Sasha (Main) 21u - 22u 8/ Dj Montana (BH) 22u30 - 00u00 9/ Push Live (Main) 00u00 � 01u00 |

worden de setjes niet uitgezonden/opgenomen?
| Originally posted by DJ Sid worden de setjes niet uitgezonden/opgenomen? |
| Originally posted by BZRK Hoogstwaarschijnlijk een aantal wel opgenomen, om dan te koop aan te bieden op hun dancetunes site. |
we zullen ze wel nog elders ook vinden 
| Originally posted by The_G0dfather we zullen ze wel nog elders ook vinden |
Ben benieuwd of er op TV wat zal worden getoont, have fun Beta's!
En wat die setjes betreft, wel ja zelfs al bieden ze te koop aan voor 7� ofzo .. gelijk hebben ze, dan toch weer leuk om die te kunnen kopen of erna nog eens terug te horen.
Komen er trouwens buitenlandse TA's af?
Ik ga er morgen toch tegen 13 zijn, dus hopelijk laten ze ons binnen of het kot gaat te klein zijn en sommige weten wel hoe geweldadig ik kan zijn 
ik vrees er meer en meer voor dat ik ga blijven plakken na Sasha en M.I.K.E. ga bedansen.
Waarom moeten ze nu persee hem tegenover Promo zetten
ja ik weet dat ik zaag
| Originally posted by Dark Apostle ik vrees er meer en meer voor dat ik ga blijven plakken na Sasha en M.I.K.E. ga bedansen. Waarom moeten ze nu persee hem tegenover Promo zetten ja ik weet dat ik zaag |
| Originally posted by Push2005 Je zaagt niet, ik wou Promo ook wel zien... maar hem tegenover M.I.K.E en Armin zetten is wel zwaar. Als tranceliefhebber verplicht mijn geest me naar de andere 2 te gaan kijken |
Hier schijnt het zonnetje al; hopelijk blijft het zo voor de rest van de dag
Have fun everyone!!!