TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]

ROFL

Als hij daadwerkelijk meedoet, zal hij meer dan ooit moeten uitkijken tijdens de koers. Er kunnen wel eens een paar pissed off Frenchies tussen het volk staan.
| quote: |
Originally posted by The_G0dfather |
| Originally posted by InTeXoR omg, net nu ik dacht dat de tour de france vanaf volgend jaar dan eindelijk terug fijn zou worden om te volgen ik hoop dat em zwaar afgaat of dat ze'm pakken op iets, ik haat sporters die met veel lawaai stoppen om dan bijna onmiddellijk daarna een comeback te plannen. ge zou nog gaan denken dat em die positieve stalen zelf heeft opgestuurd naar de pers om dat te gebruiken als motief voor nog een tour-deelname.da sheryl zich maar eens goe lastig maakt, dan zal em wel van gedacht veranderen |
Jordan? Die heeft met de Wizards toch nooit iets gewonnen dacht ik? Zelfs geen play off gehaald als ik me ni vergis? 
| Originally posted by Jasperovitsj Jordan? Die heeft met de Wizards toch nooit iets gewonnen dacht ik? Zelfs geen play off gehaald als ik me ni vergis? |
I see 
sure er zijn meer sporters die een succesvolle comeback hebben gemaakt, het stoort me gewoon omdat het meestal om goedkope publiciteitsstunts gaat. en terug beginnen omdat een journalist iets over jou heeft geschreven dat je niet aanstaat is gewoon kinderachtig.