TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- ID that track
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 »
wat ne prul die megaupload, vorige keren werkte da wel
dus een nieuwe poging
Ben al enige tijd opzoek naar de uitvoerder en titel van dit
zeker niet onaardig liedje
[[ LINK REMOVED ]]
ik hoop dat iemand mij kan helpen
thx
no id 
Maar wat een plaat
Laat me zeker weten als 'n naam hebt !
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather Maar wat een plaat |
I know
ben al een half jaar opzoek naar een id hiervan
magistraal stukje muziek
Ik krijg niks te horen als ik op die link klik? 
�a marche pourtant
Indeed, sterk nummer, jammer dat niemand het kent. 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik krijg niks te horen als ik op die link klik? |
Da nummer "Frisco in den disco" dat om de 5 botten de kop opsteekt in de Grote Peter Van De Veire Ochtendshow, weet iemand wie daar de uitvoerder van is? (dan kan ik dat nog rap downloaden en draaien op de Beta Party)
| Originally posted by dj Zevan wat ne prul die megaupload, vorige keren werkte da wel dus een nieuwe poging Ben al enige tijd opzoek naar de uitvoerder en titel van dit zeker niet onaardig liedje [[ LINK REMOVED ]] ik hoop dat iemand mij kan helpen thx |
Think young man, think !!
een andere link, voor degenen bij wie de vorige link niet optimaal werkt
| Originally posted by Vishnu Da nummer "Frisco in den disco" dat om de 5 botten de kop opsteekt in de Grote Peter Van De Veire Ochtendshow, weet iemand wie daar de uitvoerder van is? (dan kan ik dat nog rap downloaden en draaien op de Beta Party) |
| Originally posted by dj Zevan Think young man, think !! een andere link, voor degenen bij wie de vorige link niet optimaal werkt |
| Originally posted by Vishnu Da nummer "Frisco in den disco" dat om de 5 botten de kop opsteekt in de Grote Peter Van De Veire Ochtendshow, weet iemand wie daar de uitvoerder van is? (dan kan ik dat nog rap downloaden en draaien op de Beta Party) |
| Originally posted by dj Zevan Think young man, think !! een andere link, voor degenen bij wie de vorige link niet optimaal werkt |
TJOENAGE 1111!!!one dees zien ek zo nog de zomerhit van 2007 worden
zowel pole folder als cp geven voorlopig geen reactie
weet nu echt niemand iets van dat liedje
btw frisco in den disco blijkt de duohit niet meer te zijn
Iemand enig idee hoe dit frivole plaatje heet?
Ik hoorde hem laatst toevallig in de auto op fresh fm. Het is de tweede track uit de mix van Jonas Steur in de intuition radio show 130.
Volgens mij is dat een nieuwe track van Jonas Steur zelf 
Klinkt idd wel wat in de stijl van zijn andere recente tracks. Zou me dus niet verbazen.
Ik zoek een oude dance/trance track dat ik zonet op de radio hoorde.
Veel aanwijzingen heb ik niet, buiten de nietszeggende lyrics
"Everybody, move your body" gevolgd door "Don't need to know your name" komen erin voor. Verder wat oude (belgische?) trancy sounds dus ik vermoed vanuit de late jaren '90.
Enig idee ? 
Marissa Turner - Don't need to know your name
Marisa Turner - Don't need to know your name
Nice 
Dat was snel. Thanks guys !