TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de pc-problemen thread 2
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Limieten zullen ze enkel maar verhogen in samenspraak met Belgacom. Beide providers zijn niet idioot. Ze kunnen de snelheid dan wel verhogen; als ze de limiet dan bvb op 25 GB zouden zetten dan kunnen ze die snelheid niet eens meer garanderen. Allemaal nutteloze show dus ; ik hoop dat ze er eens iets aan gaan doen. 25 GB bvb moet toch haalbaar zijn... |
| Originally posted by ConFig tjah.. tuurlijk niet.. das et belachelijke.. ze verhogen de snelheid alleen maar omdat mensen rapper over hun limiet zouden raken. |
) en te downloaden. Die snelheid is trouwens nodig imo voor Xilver om zijn wav'kes te dl'en
Ik geloof wel dat ze de limiet dan wel zullen optrekken tot pakt 2O GB 
| Originally posted by ConFig waarom komt er daar eens niemand voor op? Die limieten zijn pure zakkenvullerij |
click (Google is your friend!)
| Originally posted by diddi Ik heb al acties zien passeren tegen die limieten. click (Google is your friend!) |

| Originally posted by Dark Apostle dan ga ik da ne keer proberen eh |
normaal vintek door alles menne weg alsek wa probkes heb ma nu ist Boot problemen. Derjust kregek blauw scherm, jeuj.
Toen ik pc herstarte zei hem dat hij geen Boot device meer vond. Heb HD's dan maar eens uitgetrokken en weer ingestoken. Daarna kreeg ik windows startup scherm en erna blauw scherm en direct boot hij opnieuw.
Heb in mijn bios eens gekeken en daar vind hij nog steeds mijn 2 HD's.
Nuja wa zou da kunne zijn ofzo ? Khad al ondervonde da pc raar geluidjes maakte paar dage ervoor maar ondervond nix van problemen. Probere te formatte en XP opnieuw installe zeker ?
Ohja, noob Q: heb morge externe hd
kan ik een gewone HD ook aansluite op da bakske van die HD een eerst mijn gegevens op laptop zette ofzo ? :d
| Originally posted by domineesje TelenetEen tijdje terug heeft Telenet de snelheid verdubbelt van zijn internetabonnementen. Maar nu komt er nog beter nieuws voor klanten: Telenet heeft plannen om de snelheid 5 keer te verhogen! Deze plannen zouden uitgevoerd zijn tegen eind 2008! Het netwerk zal gebouwd worden volgens de Eurodocsis 3.0-standaard. Deze standaard zou een downloadsnelheid kunnen halen tot maar liefst 200 mbps, de uploadsnelheid zou maar liefst 30 mbps bedragen. Maar Telenet spreekt zelf van een vervijfvoudiging, aangezien het snelste abonnement van Telenet nu een snelheid haalt tot 20 mbps, wordt dit dus 100 mbps. Deze aankondiging van Telenet, zet natuurlijk de concurrenten een beetje vast, aangezien Belgacom met de nieuwste technologien maxima kan halen van 50 mbps wat dus 4 keer lager is dan de technologie van Telenet. Voorlopig is het nog afwachten of de downloadlimiet vergroot zal worden, maar dit lijkt voorlopig onvermijdelijk. Als je tegen een snelheid van 200 mbps zou downloaden, zou de limiet namelijk al in een kleine 10 minuten volledig verbruikt zijn. Dan ook grotere limieten ??? |
hebben 
Ik heb echt een externe HD nodig
Chronisch tekort aan discspace hetgeen resulteert in een freezing laptop
Nu weer 10Gb vrijgemaakt, maar damn...wat een gedoe toch 
| Originally posted by Loraine Ik heb echt een externe HD nodig Chronisch tekort aan discspace hetgeen resulteert in een freezing laptop Nu weer 10Gb vrijgemaakt, maar damn...wat een gedoe toch |
als ze op zijn kan je 'beloftenbon' aanvragen, zo behoud je de promotieprijs tegen dat ze terug binnen zijn
ja, goede tip... moest ze in belgi� wonen 
is belgie zo ver dan
anders bestellen op www.forcom.be meestal ook ni duur
| Originally posted by MikeVee ja, goede tip... moest ze in belgi� wonen |

En met een beetje mazzel slechts een kwestie van tijd voordat ik afzak naar het Zuiden
Wat is daar nu goedkoop aan Anthony? Leg een beetje bij (20 euro ofzo) en ge hebt een merk da 5 jaar garantie geeft.
| Originally posted by lievez normaal vintek door alles menne weg alsek wa probkes heb ma nu ist Boot problemen. Derjust kregek blauw scherm, jeuj. Toen ik pc herstarte zei hem dat hij geen Boot device meer vond. Heb HD's dan maar eens uitgetrokken en weer ingestoken. Daarna kreeg ik windows startup scherm en erna blauw scherm en direct boot hij opnieuw. |
| Originally posted by lievez Ohja, noob Q: heb morge externe hd kan ik een gewone HD ook aansluite op da bakske van die HD een eerst mijn gegevens op laptop zette ofzo ? :d |
| Originally posted by Antony in de carrefour deze week 89 euro voor een Maxtor van 250gig als ze op zijn kan je 'beloftenbon' aanvragen, zo behoud je de promotieprijs tegen dat ze terug binnen zijn |
| Originally posted by diddi rephrase plz! |
| Originally posted by Phortastic Wat is daar nu goedkoop aan Anthony? Leg een beetje bij (20 euro ofzo) en ge hebt een merk da 5 jaar garantie geeft. |
Ik geef u 5 jaar garantie en een 250 GB HD voor slechts...
90�, maar daar scheur ik wel mijn broek aan 
| Originally posted by Bertn waar? |
de Noob Q is opgelost 
Voor mijn ander probleem, enigste error fout da ik gezien had was iets met Boot Device, nu kan ik error niet meer zien omdat hij telkens direct boot als ik error krijg. Volgens mij is mijn HD naar de zak, heb ze juist aangesloten op een extern bakske en hij vind nix meer. Windows erop herinstallere na format ging ook al ni. Mijn ander HD vintem wel in extern bakske dus ga nu alles op externe zette van ander HD en windows op 2e HD zwieren. Hopelijk zonder veel miserie 
Verander gewoon de bootsequentie in je bios en installeer XP op je 2e HD. Hopelijk is die 2e HD ook fysiek een andere HD en geen partitie!
succes!
was 1ste promotiedag in carrefour om 12u en alle 50 stuks waren al verkocht, dus denk ni da ik den enige 'onwetende' ben dan die 89 voor een maxtor van 250gig me 3 jaar garantie goedkoop vind...
ksal dan is langs de slager gaan eh...
Alle noobs kopen ook computers in den Aldi en die zijn na een uur ook de deur uit ![]()
| Originally posted by Phortastic Alle noobs kopen ook computers in den Aldi en die zijn na een uur ook de deur uit |
| Originally posted by domineesje das niet waar!! ge moet weten waar |
) Toen de deuren uiteindelijk open gingen, en er inmiddels zo'n 30tal gegadigden stonden, bleek er slechts 1(!!!!!) laptop aanwezig te zijn...
Die werknemers van den Aldi zelf mogen ook zulke dingen kopen voor de klanten ze effectief te zien krijgen. En ik geloof ook dat ze daarbij nog een mooie werknemerskorting krijgen ook. Dus dan is het niet moeilijk dat al die toestellen al weg zijn voor de winkel opengaat. Moest ik iemand kennen die bij den Aldi werkt zou ik ook zo'n ding op voorhand "bestellen", in plaats van om 7u 's morgens te gaan aanschuiven