TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 »
Zlatan av direkt i andra.
Allb�ck och chippen in p� en g�ng annars j�vlar

| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Zlatan av direkt i andra. Allb�ck och chippen in p� en g�ng annars j�vlar |
ta bort m�lvakten ocks�.
lagerb�ck borde avg� efter denna match, han �r en helt j�vla idiot och han kan sk�mmas �ver detta efter�t vilket han kommer g�ra.
Om vi har n�gon chans nu s� m�ste allb�ck in, killen som �r b�st i v�rat lag och g�r v�ra m�l, chippen m�ste in ist�llet f�r johnson och sedan �r det bara att v�nta och se och f�rhoppningsvis h�nder ett mirakel.
| Originally posted by trancedanne lagerb�ck borde avg� efter denna match, han �r en helt j�vla idiot och han kan sk�mmas �ver detta efter�t vilket han kommer g�ra. Om vi har n�gon chans nu s� m�ste allb�ck in, killen som �r b�st i v�rat lag och g�r v�ra m�l, chippen m�ste in ist�llet f�r johnson och sedan �r det bara att v�nta och se och f�rhoppningsvis h�nder ett mirakel. |
S�g att n�n har tagit en bild p� n�r domaren tar upp r�da kortet..! HANS FLIN, skadegl�dje eller? ;D
| Originally posted by Crillz0r S�g att n�n har tagit en bild p� n�r domaren tar upp r�da kortet..! HANS FLIN, skadegl�dje eller? ;D |
Inga byten inf�r andra.
FFS lagerb�ck
This is not happening.....!
S�mre straff �n Stam
Allb�ck blev ju sannerligen denna matchens lirare. hade varit b�ttre att h�lla Zlatan p� plan f�r han vill ju iaf ta sm�llarna f�r att f� boll...
Att man ens beh�ller Henke efter straffen �r helt sansl�st, han borde inte ens varit p� planen ifr�n b�rjan eftersom han inte gjort ett skit innan. Nej fan f�rhoppningsvis s� har vi en annan tr�nare till EM om 2 �r. Lagerb�ck som jag sa tidigare kan k�nna sig oerh�rt besegrad och sk�mmas, det enda taktiskt bra han gjort �r andra halvlek emot england, resten �r ett fiasko.
�r det bara jag eller upptr�dde Allb�ck som ett sp�ke i princip hela tiden han blev inbytt?
edit: danne, tycker du inte det var r�tt uppenbart att straffen skulle g� �t pipan s� fort dem gjorde byte? Hur pallar man att v�nta s� l�nge p� en s�n outh�rlig stund?
| Originally posted by Crillz0r �r det bara jag eller upptr�dde Allb�ck som ett sp�ke i princip hela tiden han blev inbytt? |
| Originally posted by Kongo_kim Jo men fan inte enkelt n�r resten av laget gett upp. |
Bara jag och Trancedanne som tycker Lagerb�ck borde avg�?
Han har varit tr�nare i 8 �r nu landslaget och det �r dags f�r n�gonting nytt.
Antingen Torbj�rn Nilsson som hade framg�ngar med U-21 landslaget eller en utl�ndsk tr�nare.
Guus Hiddink vore ju rena dr�mmen
som f�rv�ntat 
tyskar vinnar j�mt.... om de spelar d�ligt eller inte
Ny tr�nare � en sm�rre generationsv�xling hoppas jag p�, Mellberg �r f�rmodligen en av de mest �verskattade svenska spelarna genom tiderna (f�r att �verdriva en smula, men bara just en smula..).
Lucic har �vergl�nst honom, men �ven han f�r vika ner sig f�r nya namn, alexandersson oxo, Stenman e mannen f�r framtiden.
Anders Svensson hejd�, Linderoth ? .. vad ger hans far Lagerb�ck f�r tj�nster f�r att sonen ska f� vara ordinarie egentligen ?.. Henke, hejd� .. Allb�ck, hejd� .. m.m.
| Originally posted by Kongo_kim Bara jag och Trancedanne som tycker Lagerb�ck borde avg�? Han har varit tr�nare i 8 �r nu landslaget och det �r dags f�r n�gonting nytt. Antingen Torbj�rn Nilsson som hade framg�ngar med U-21 landslaget eller en utl�ndsk tr�nare. Guus Hiddink vore ju rena dr�mmen |
F�r �vrigt cred till Ljungan som jag tycker �r sveriges j�mnaste och b�sta spelare detta vm, d�r vet man alltid vad man f�r, 110% j�vla vilja och slit i 90min.
| Originally posted by Crillz0r �r det bara jag eller upptr�dde Allb�ck som ett sp�ke i princip hela tiden han blev inbytt? edit: danne, tycker du inte det var r�tt uppenbart att straffen skulle g� �t pipan s� fort dem gjorde byte? Hur pallar man att v�nta s� l�nge p� en s�n outh�rlig stund? |
| Originally posted by zoric Hiddink ska ta �ver Ryssland efter VM. Vi f�rtj�nade inte att g� vidare, och s� �r det bara. Tycker kanske att det skulle vara bra om man satsade p� n�got nytt ist�llet f�r Lagerb�ck, han har suttit d�r tillr�ckligt nu. Jag skulle vilja se Nilsson som f�rbundskapten, absolut. |
Nu kommer jag heja p� Argentina att dom ska sl� Mexiko ikv�ll och f�rnedra Tyskland i kvarten
| Originally posted by Kongo_kim Jaha d� blir Ryssland och r�kna med d� i EM 2008. Torbj�rn Nilsson ska det bli d�. F�r inte fan kommer Svennis |

sm�rtar att s�ga det men... vad var det jag sa?
Har man spelat s� som Sverige i princip spelat under hela detta �ret s� kan man inte r�kna med n�gra vinster mot lag som Tyskland.
Visst det r�da kortet var ett fiasko. Men han bj�d iofs Sverige p� straffen. Man kan ju undra hur matchbilden sett ut om Henke satt den straffen. D� hade man iallafall kunnat pressa f�r att f� en kvittering. Nu var berget allt f�r h�gt f�r att bestiga.
Saknas n�gon typ som Ballack i det svenska laget, n�gon som v�gar skjuta utanf�r straffomr�det. Det skapar alltid returchanser.
N�ja man kan iallafall tr�sta sig med att det var ett av VMs b�sta lag man f�rlora mot och inget bottenlag precis.