TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by Moondust feitelijk? naar wie dient da paswoord verstuurd te worden |

Zo, mijnen staat er ook op
... 15 mins te laat wordt nog door de beugel gelaten h� 
pm verstuurd
check wel voor alle zekerheid nog es of het paswoord wel klopt 
dient er trouwens geen poll aan gemaakt te worden over wie volgens jou de contest gaat winnen?
als er ineens veel op een outsider gegokt woord voor onmenselijk hoge bedragen weten we ondertussen ook wie hier de YE's en ALLATA's zijn

| Originally posted by Moondust als er ineens veel op een outsider gegokt woord voor onmenselijk hoge bedragen weten we ondertussen ook wie hier de YE's en ALLATA's zijn |
... Zo corrupt zijn we nog nie denk ik; da komt nog, na de gouden jaren
| Originally posted by Moondust check wel voor alle zekerheid nog es of het paswoord wel klopt ![]() |

Hendrik = Tiger777
Ah ja
Beetje beschaamd nu, heb ik nog geweten. Sorry.
| Originally posted by Belgian Bonzai woensdag zou ik de jury willen aan het luisteren zetten |

| Originally posted by Moondust ik dacht al tiens waarom stuurt die nu z'n paswoord naar mij moet ik da soms ook naar hem sturen??? nog effe geduld, na de contest moogt ge mij paswoord ook hebben ![]() ma bon 't is niks ik zit toch nie in de jury feitelijk? naar wie dient da paswoord verstuurd te worden |
| net de eerste, goed berekend zijn er een pak precies... bijna een gig |
| Originally posted by Belgian Bonzai Haha, dan hoor je het wel van me ![]() Pak mailtjes gehad, zal morgen eens checken of alles klopt, dat zal wel zeker (ik vermoed een klein probleempje, maar heb nog niet ten gronde gecheckt; een zekere Hendrik geloof ik wordt gevraagd zijn nick door te zenden, mss kan ik die door eliminatie wel iden, maar da's brielen). Wie nog moet uppen: chop chop: woensdag zou ik de jury willen aan het luisteren zetten |
Er staan nu 15 mixes online denk ik (ofwel kan ik nie tellen
)...
Tilt ging zijn mix ook nog uploaden denk ik en dan komen we aan 16.
Als er 16 zijn en belgian bonzai is klaar met zijn sorteerwerk dan wordt de jury ingedeeld, dus nog een 2tal daagjes geduld 
Maar het zou misschien makkelijker zijn dat iedereen die zijn mix eeft geupload nog eens da zet hier; volgenden zie ik al staan:
Push2005
Moondust
Sh!fty
Real
Xilver
Dj Sid
Eagle�
Jasperovitsj
Kunnen de anderen als ze dit eens lezen ook nog eens zeggen of zij hun mix hebben geupload ? Zo weten we tenminste wie de echte deelnemers zijn. Bedankt trouwens om de deadline toch nog gerespecteerd te hebben 
'k zou ��nmalig reclame willen maken als't goed is?
'k vind mijzelf nie belangrijk genoeg om het forum te misbruiken en een apparte thread aan te maken daarmee doe ik het hier maar ff zeer kort
Zoals ge weet(of nie weet) draai ik iedere zaterdag in move ma nu zaterdag heb ik voor speciale guest gezorgd die guest is niemand minder dan xilver aka tom aka tcx. move is niet 100% pure trance ma hoe meer bet@'s hoe meer trance we kunnen draaien. Dus misschien kunnen we er een mini-beta-party van maken?
- 12 euro inkom
- gratis ALLE drank tot 4u
- gratis cd voor eerste 100 bezoekers
- special decoration
- multi-laser-show
(the move, buke, Zottegem)
ge neemt E 40 afrit wetteren
aan afrit op het rondpunt pijl Zottegem volgen
steeds rechtdoor blijven rijden en aan 4 de lichten rechtsaf, 100 meter verder op rechterkant is the move
let wel op voor die lichten want er staan flitspalen, denk niet dat ze werken, ma als ge toch geflitst zou worden ik heb ulder verwittigd 
Hier ga ik het bij laten 'k ga da zeker niet iedere week doen, ma deze keer kon het misshien ook voor jullie interessant zijn daarmee...
hopelijk tot nu zaterdag 4 maart
| Originally posted by Moondust let wel op voor die lichten want er staan flitspalen, denk niet dat ze werken, ma als ge toch geflitst zou worden ik heb ulder verwittigt ![]() |
| Originally posted by domineesje Mss werken ze niet, maar toch geregeld controle op die baan |
Is dit ok om juryleden in te delen ?
Poule 1:
Bertn
Shadowkid
Bunz
Aur�lie
Poule 2:
BZRK
TOR
Anthony
MikeVee
Poule 3:
domineesje
Synthesia
Magistrate
Bl@ckout
Poule 4:
Zehra
djCresto
Speentje
... nog 1 jurylid nodig.
Dit scenario gaat wel maar op als er dus 16 mixes zijn 
Is dit ok of heeft iemand hier om een of andere reden bezwaar tegen ? 
Of delen we juryleden per ronde in ofzo...
| Originally posted by Push2005 Is dit ok om juryleden in te delen ? Poule 3: domineesje Synthesia Magistrate Bl@ckout Dit scenario gaat wel maar op als er dus 16 mixes zijn ![]() Is dit ok of heeft iemand hier om een of andere reden bezwaar tegen ? ![]() Of delen we juryleden per ronde in ofzo... |
| Originally posted by Push2005 Poule 4: Zehra djCresto Speentje ... nog 1 jurylid nodig. |

ik ga hem vanavond uppen, met nieuwe pc, woehoe
deze is pc is te barak
| Maar het zou misschien makkelijker zijn dat iedereen die zijn mix eeft geupload nog eens da zet hier; volgenden zie ik al staan: Push2005 Moondust Sh!fty Real Xilver Dj Sid Eagle� Jasperovitsj |
Push2005
Moondust
Sh!fty
Real
Xilver
Dj Sid
Eagle�
Jasperovitsj
Tiger777
Bjorn Vidaz
@push2005, men pm niet ontvangen?
hoe moet dat nu trouwens met die paswoorden?
| Originally posted by Bjorn Vidaz @push2005, men pm niet ontvangen? hoe moet dat nu trouwens met die paswoorden? |
Ik sta onder het mapje Mix 2
| Originally posted by DJ Zetski Ik sta onder het mapje Mix 2 |
heb al een week server-problemen, kan max paar min online blijven of ik moet de verbinding herstellen, soms valt verbinding direct uit, en telkens als ik probeer te uploaden very weird
ik veronderstel dat ik het zo mag laten staan zoals nu zonder paswoord,met file-name Beta-Contest x.mp3?