TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »

Posted by ColinZeal on Aug-14-2006 10:57:

quote:
Originally posted by Vizay
anuga: den d�r laserbilden �r j�vligt h�ftig!

Ah, fler som tycker s�. Polaren tog 373 bilder p� kryssningen. 190 av dom var p� gr�nt laser.

Har rarat ner dom s� l�sarna av min blogg
http://colinzeal.blogg.se/130806210...ruise_2006.html
kan se dom.. om dom nu vill. (sm�tt ironiskt d�)

ftp://abpg:[email protected]/mov/laser.rar

Posted by jofawe on Aug-14-2006 11:39:

Bah, du �r bara avis f�r att inte du gjorde s� f�rst, jeremy hihi.. Laszlo, jag har lagt alla mina p� min egen sida, 1200 styvt, ska b�rja gallra f�r liquid ikv�ll n�r sara �kt.. S� t�lamod haha.. Tar tid att f� ner det till 300, har bara en enda laserbild med haha..

Posted by mr_fisken on Aug-14-2006 14:12:

men du �r ju tjej s� det �r inga problem att g� p�. du visar bara legg ifall dom kallar in dig vilket �r en liten risk bara.

Posted by Laszlo on Aug-14-2006 14:24:

Det �r 20 oavsett om du �r kille eller tjej enligt siljas policy, och mig veterligen g�r det inte att komma runt detta - d�remot �r de ganska slappa med legkontrollen vid p�stigning.

Posted by SteveTranz4ever on Aug-14-2006 14:49:

quote:
Originally posted by anuga
S�p. d� var bilderna p� plats
Liquidsunset

Ska pilla ihop mitt efter l�ngtade galleria p� min server med, d�r l�gger jag typ alla bilder (allts� �ven dem som inte platsade p� LS)

S� nu har jag �ven "approvat" bilderna s� dem finns f�r allm�nbesk�dan p� http://www.liquidsunset.org

3 gallerier totalt �n s� l�nge, jag komemr sl�nga upp ett till snart fr�n Fatmenize + fler l�r komma snart!

TACK till er alla som st�ttade mig under min spelning!!!
Betyder v�ldigt mycket!
Ni som inte pallade att h�lla er vakna... synd men jag f�rst�r de som inte orkade h�lla sig vakna, gjorde de knappt sj�lv
Fick grymt bra cred fr�n alla h�ll, blev korad till "min nya favorit DJ" och fick �ven skriva min f�rsta autograf

Grymt kul kryss, han prata med en hel del folk...

Johnny Boys avslutning var helt otroligt nice! Kanske hans b�sta?!
ScuL, kul han fick avsluta FL f�r han fick spela totalt 2� timme, grymt bra gjort ScuL!!!

// Steve

Posted by Snowave on Aug-14-2006 20:23:

quote:
Originally posted by mjz

mmmm, genidrag ju, s�g en hel del d�ckade personer som kunde haft nytta av hyttm�rkning

Ja sant.

Jofawe: LoL! Master of hyttm�rkning. Bedjar din id� n�stan allra h�gst =) hehehe

Posted by jofawe on Aug-14-2006 21:21:

quote:
Originally posted by Snowave
Ja sant.

Jofawe: LoL! Master of hyttm�rkning. Bedjar din id� n�stan allra h�gst =) hehehe

pffs..

btw.. om steve orkar kommer mina bilder upp p� liquid imorgon .. d� j�klar!

Posted by mjz on Aug-15-2006 08:24:

m�ste bara s�ga:

"Jag �r inte s� full som jag ser ut... ALEJANDRO!"

edit: bara Smeagol som har en aning om vad det handlar om f�rresten.

Posted by NooN on Aug-15-2006 10:13:

quote:
Originally posted by mjz
m�ste bara s�ga:

"Jag �r inte s� full som jag ser ut... ALEJANDRO!"

edit: bara Smeagol som har en aning om vad det handlar om f�rresten.

Men jag fick h�ra p� det halva kv�llen

Posted by mjz on Aug-15-2006 11:44:

quote:
Originally posted by NooN
Men jag fick h�ra p� det halva kv�llen

Pffft! Vi n�mnde det h�gst ett tjugotal g�nger

Posted by Kvicket on Aug-15-2006 12:55:

quote:
Originally posted by Laszlo
Det �r 20 oavsett om du �r kille eller tjej enligt siljas policy, och mig veterligen g�r det inte att komma runt detta - d�remot �r de ganska slappa med legkontrollen vid p�stigning.

Det fisken menade var antagligen att dom �r mindre h�rda mot tjejer. (dvs kollar f�rre)

Posted by mjz on Aug-15-2006 13:35:

quote:
Originally posted by Kvicket
Det fisken menade var antagligen att dom �r mindre h�rda mot tjejer. (dvs kollar f�rre)

kollar dom �ht n�gon om man nu inte ser ut att vara 12? aldrig kollat mitt leg.

Posted by Vizay on Aug-15-2006 14:16:

de kollar bara om man tas in p� stickkontroll. H�nde en kille som gick en meter bakom mig n�r f�rsta arminkryssen va. D� var man ganska nerv�s eftersom man sj�lv va 18 :P

Posted by SteveTranz4ever on Aug-15-2006 15:27:

Nu ligger Ytterligare 355 H�rliga bilder uppe p� http://www.Liquidsunset.org som v�r k�re Jofawe har tagit !

Det �r m�nga men v�l v�rda att klicka sig igenom.

F�r dig som inte redan visste det s� kan du hoppa till n�sta bild genom att trycka p� piltangenten ist�llet f�r att fibbla med musen! Denna funktion har funnits l�nge men som inte alla k�nner till!

(1380 bilder totalt nu p� Liquid fr�n kryssen )

Posted by Laszlo on Aug-15-2006 16:38:

men vafaaaan...

ETT KORT ber jag dig ta p� mig och s� blir s�h�r suddigt - klarar du inte av att g�ra n�t r�tt????

Posted by Vizay on Aug-15-2006 16:46:

quote:
ETT KORT ber jag dig ta p� mig och s� blir s�h�r suddigt - klarar du inte av att g�ra n�t r�tt????

en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med p� en enda bild (okej tv� av dina var jag med p� men ena fattas ett huvud p� och den andra syns jag bara svagt svagt l�ngt bort i bakgrunden)

Posted by reveal on Aug-15-2006 16:52:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
F�r dig som inte redan visste det s� kan du hoppa till n�sta bild genom att trycka p� piltangenten ist�llet f�r att fibbla med musen! Denna funktion har funnits l�nge men som inte alla k�nner till!

Tack, den funktionen beh�vde jag

Posted by jofawe on Aug-15-2006 17:32:

quote:
men vafaaaan...

S��� suddigt �r det inte .. inte orginalet iallafall :P

Posted by Akia on Aug-15-2006 18:11:

quote:
Originally posted by reveal
Tack, den funktionen beh�vde jag

Jag ox�! Musarmen b�rjar k�nnas lite sliten...

Posted by ScuL on Aug-15-2006 21:29:

quote:

ScuL, kul han fick avsluta FL f�r han fick spela totalt 2� timme, grymt bra gjort ScuL!!!

// Steve

jag har fan fyrkanta �gon efter att ha l�st allt p� alla forums som har skrivits sen jag l�ste n�tet sist!!

tack till alla som var d�r under mitt set f�r supporten, tack ocks� till alla trevliga m�nniskor jag har tr�ffat (bl.a. Steve i FL, hyttkompis Akia, f�rare Laszlo osv osv )

hoppas att se n�gra av er i Halmstad i oktober det blir r�j !

Posted by Akia on Aug-15-2006 21:32:

Jag tror tusan jag m�ste ta mig dit! Can�t stop myself

Posted by anuga on Aug-15-2006 21:38:

quote:
en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med p� en enda bild (okej tv� av dina var jag med p� men ena fattas ett huvud p� och den andra syns jag bara svagt svagt l�ngt bort i bakgrunden)

Tydligen kom jag med tv� ggr via Jofawe, och p� b�da ser man antigen drogad eller galen ut p�

Men Grymt Snygga Foton anser jag att alla har tagit v�ldigt v�ldigt nice! Nu l�r man inte gl�mma det i f�rsta taget.

Posted by mjz on Aug-15-2006 21:45:

quote:

Jag fick annars ett ypperligt kort d�r din kameraarm t�cker ditt ansikte.

edit: f�r m�nga annars och f�r lite s�mn.

Posted by anuga on Aug-15-2006 22:01:

quote:

Nehe du! Du �r med p� n�gra av mina

Du f�r backl�xa och kolla igen alla bilder p� LS

D�r var n�gra till, men jag tror nog jag har nog med bevis material h�r

Posted by Vizay on Aug-15-2006 22:43:

haha d�r fick jag s� jag teg

Fan den d�r sista va ju r�tt bra tom.

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »