TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Vizay anuga: den d�r laserbilden �r j�vligt h�ftig! |

Bah, du �r bara avis f�r att inte du gjorde s� f�rst, jeremy hihi.. Laszlo, jag har lagt alla mina p� min egen sida, 1200 styvt, ska b�rja gallra f�r liquid ikv�ll n�r sara �kt.. S� t�lamod haha.. Tar tid att f� ner det till 300, har bara en enda laserbild med haha..
men du �r ju tjej s� det �r inga problem att g� p�. du visar bara legg ifall dom kallar in dig vilket �r en liten risk bara.
Det �r 20 oavsett om du �r kille eller tjej enligt siljas policy, och mig veterligen g�r det inte att komma runt detta - d�remot �r de ganska slappa med legkontrollen vid p�stigning.
| Originally posted by anuga S�p. d� var bilderna p� plats ![]() Liquidsunset Ska pilla ihop mitt efter l�ngtade galleria p� min server med, d�r l�gger jag typ alla bilder (allts� �ven dem som inte platsade p� LS) |

Originally posted by mjz mmmm, genidrag ju, s�g en hel del d�ckade personer som kunde haft nytta av hyttm�rkning |
| Originally posted by Snowave Ja sant. Jofawe: LoL! Master of hyttm�rkning. Bedjar din id� n�stan allra h�gst =) hehehe |
m�ste bara s�ga:
"Jag �r inte s� full som jag ser ut... ALEJANDRO!"
edit: bara Smeagol som har en aning om vad det handlar om f�rresten. 
| Originally posted by mjz m�ste bara s�ga: "Jag �r inte s� full som jag ser ut... ALEJANDRO!" edit: bara Smeagol som har en aning om vad det handlar om f�rresten. ![]() |
| Originally posted by NooN Men jag fick h�ra p� det halva kv�llen |
| Originally posted by Laszlo Det �r 20 oavsett om du �r kille eller tjej enligt siljas policy, och mig veterligen g�r det inte att komma runt detta - d�remot �r de ganska slappa med legkontrollen vid p�stigning. |
| Originally posted by Kvicket Det fisken menade var antagligen att dom �r mindre h�rda mot tjejer. (dvs kollar f�rre) |
de kollar bara om man tas in p� stickkontroll. H�nde en kille som gick en meter bakom mig n�r f�rsta arminkryssen va. D� var man ganska nerv�s eftersom man sj�lv va 18 :P
Nu ligger Ytterligare 355 H�rliga bilder uppe p� http://www.Liquidsunset.org som v�r k�re Jofawe har tagit !
Det �r m�nga men v�l v�rda att klicka sig igenom.
F�r dig som inte redan visste det s� kan du hoppa till n�sta bild genom att trycka p� piltangenten ist�llet f�r att fibbla med musen! Denna funktion har funnits l�nge men som inte alla k�nner till!
(1380 bilder totalt nu p� Liquid fr�n kryssen
)
men vafaaaan...
ETT KORT ber jag dig ta p� mig och s� blir s�h�r suddigt - klarar du inte av att g�ra n�t r�tt???? 
| Originally posted by Laszlo ETT KORT ber jag dig ta p� mig och s� blir s�h�r suddigt - klarar du inte av att g�ra n�t r�tt???? |
(okej tv� av dina var jag med p� men ena fattas ett huvud p� och den andra syns jag bara svagt svagt l�ngt bort i bakgrunden)
| Originally posted by SteveTranz4ever F�r dig som inte redan visste det s� kan du hoppa till n�sta bild genom att trycka p� piltangenten ist�llet f�r att fibbla med musen! Denna funktion har funnits l�nge men som inte alla k�nner till! |
| Originally posted by Laszlo men vafaaaan... ETT KORT ber jag dig ta p� mig och s� blir s�h�r suddigt - klarar du inte av att g�ra n�t r�tt???? |
| Originally posted by reveal Tack, den funktionen beh�vde jag |
ScuL, kul han fick avsluta FL f�r han fick spela totalt 2� timme, grymt bra gjort ScuL!!! // Steve |

Jag tror tusan jag m�ste ta mig dit! Can�t stop myself 
| Originally posted by Vizay en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med p� en enda bild (okej tv� av dina var jag med p� men ena fattas ett huvud p� och den andra syns jag bara svagt svagt l�ngt bort i bakgrunden) |

| Originally posted by Vizay en annan lyckades faktiskt med bedriften att inte komma med p� en enda bild (okej tv� av dina var jag med p� men ena fattas ett huvud p� och den andra syns jag bara svagt svagt l�ngt bort i bakgrunden) |

haha d�r fick jag s� jag teg 
Fan den d�r sista va ju r�tt bra tom.