TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »

Posted by Timothy on Jun-26-2006 06:08:

quote:
Originally posted by djcresto
Tja twas ook wel een wedstrijd van jankers bij elkaar. Van Bommel en Figo mogen ze van mij allebei schorsen op basis van tv beelden. Van Bommel was nog erger als Staelens in 98 tegen Kluivert. Bij Figo zal het niet de eerste keer zijn dat hij iemand Rood aannaait.

Uit de replay beelden blijkt toch echt wel dat Figo een elleboog in z'n gezicht krijgt tot in tegenstelling wat de presentator ook beweert.

Posted by Jasperovitsj on Jun-26-2006 06:24:

quote:
Originally posted by Timothy
Uit de replay beelden blijkt toch echt wel dat Figo een elleboog in z'n gezicht krijgt tot in tegenstelling wat de presentator ook beweert.

Waarheid

Nu ja, normaal kijk ik naar de Nederlandse tv, maar gisteren was de commentaar echt niet te harden. Ik snap wel dat je toch een beetje pro je eigen land bent, maar als sportcommentator zou je toch tenminste een beetje objectief moeten blijven. Zoals bijvoorbeeld die elleboogfase: Figo krijgt inderdaad een elleboog in z'n gezicht. Hij lokt het zelf uit ja, en een kaart daarvoor geven had niet pers� gemoeten. Maar zit dan als commentator toch niet te zeveren dat er niet eens contact is. Of had Figo tijdens het vallen zichzelf even ongemerkt op de kaak geklopt zodat die helemaal rood zag? Of dat heerlijke schot van Maniche in de 2de helft, moet je dat nu "Wat een gem��n schot!!" noemen? Moest het bv. Robben zijn geweest die zo'n bal trapte, dan had het een "Geniale bal!!" geweest...

En kansloze kritiek van Van Hanegem daarna, man man

Posted by Bertn on Jun-26-2006 08:23:

Het was idd nogal onsportief van die Hollander daar toen hij zijn gekregen bal niet teruggaf en gewoon keihard in de aanval ging. Ik denk dat Deco gewoon wat gefrustreerd was toen

Posted by RadiantB on Jun-26-2006 10:13:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Die begon ei zo na te huilen: hij zat alleen te kankeren over Scolari, die blijkbaar zo'n enge mafkees is, omdat hij gans de match zijn spelers vurig aanvuurt, terwijl Van Basten daar als een stervende plant staat te maffen.

Posted by Phortastic on Jun-26-2006 11:39:

quote:
Originally posted by Bertn
Het was idd nogal onsportief van die Hollander daar toen hij zijn gekregen bal niet teruggaf en gewoon keihard in de aanval ging. Ik denk dat Deco gewoon wat gefrustreerd was toen

Idd, dat was wat ik al zei in het begin. Deco deed die tackle om die aanval af te breken... Pure frustratie dus, en i cant blame him.

Posted by Gladius on Jun-26-2006 11:54:

quote:
Originally posted by Phortastic
Idd, dat was wat ik al zei in het begin. Deco deed die tackle om die aanval af te breken... Pure frustratie dus, en i cant blame him.

jah ergens wel begrijpelijk, maar dat doen als ge al geel hebt vind ik niet echt slim, da's eerder uw ploeg in de steek laten (+ der niet bij in kwartfinale!).
spannend was het allemaal wel in de 2de helft, maar echt goed voetbal, da ni (tis trouwens al eventjes geleden dat ik nog 'ns een echte goeie match heb gezien).
Qua commentaar vond ik het nog meevallen op den holland hoor. Een beetje subjectief was die wel, maar ik vond het toch niet echt storend eigenlijk.

Posted by Phortastic on Jun-26-2006 12:31:

quote:
Originally posted by Gladius
maar dat doen als ge al geel hebt vind ik niet echt slim

Toen had hem nog geen geel... Was zen eerste geel, 5min derna gooide hij de bal weg en kreeg hem wel zen 2de geel

Posted by eieregooie on Jun-26-2006 13:49:

quote:

Van Hanegem FTW

Posted by eieregooie on Jun-26-2006 13:49:

Posted by Gladius on Jun-26-2006 14:18:

HAHA
draai en keer hoe ge het wilt, aan de scheids lag het niet

Posted by eieregooie on Jun-26-2006 16:20:

quote:
Originally posted by Gladius
HAHA
draai en keer hoe ge het wilt, aan de scheids lag het niet

Dat Nederland verloren heeft niet, dat het zo uit de hand liep wel...

Posted by Dj_Day-V on Jun-26-2006 16:53:

Weer een naaierige wedstrijd

Posted by djcresto on Jun-26-2006 16:53:

lol weer een omstreden beslissing van de scheidsrechter. 6 sec voor het einde een zeer omstreden strafschop die Totti er lekker inknalt.

Posted by Freezel on Jun-26-2006 16:56:

Scheidsrechters zijn lekker in vorm dit WK! Blijkbaar wil de corrupte FIFA geen verrassende landen bij de laatste 8.

Posted by dj Zevan on Jun-26-2006 17:11:

quote:
Toen had hem nog geen geel... Was zen eerste geel, 5min derna gooide hij de bal weg en kreeg hem wel zen 2de geel

Ik heb Deco de bal zelfs niet zien weggooien, hij heeft die enkel maar opgeraapt, toen kwam, ik dacht, Cocu er gelijk ne halve zot tussen en gooit Deco met bal op de grond.
Cocu blijft raar genoeg ongestraft, aangezien die toch n halve fysieke aanslag pleegt nadat de scheidsrechter al heeft gefloten.
En Deco die enkel de bal oppakt, zonder effectief iets overdreven te hebben gehinderd, krijgt 2de keer geel

Posted by Phortastic on Jun-26-2006 17:13:

quote:
Originally posted by Freezel
Scheidsrechters zijn lekker in vorm dit WK! Blijkbaar wil de corrupte FIFA geen verrassende landen bij de laatste 8.

en sinds wanneer is dat een nieuw gegeven?
hoe vaak Belgie al benadeelt is op grote toernooien ten koste van de 'grote landen' kan ik al niet meer op 1 hand tellen.

Posted by Phortastic on Jun-26-2006 17:16:

quote:
Originally posted by dj Zevan

En Deco die enkel de bal oppakt, zonder effectief iets overdreven te hebben gehinderd, krijgt 2de keer geel

dan stel ik voor dat ge die fase toch nog maar eens goed bekijkt. Hij houdt de bal bij, hij gooit hem weg en direct erna gooit Cocu hem op de grond uit frustratie. Terecht geel voor Deco dus. Cocu moet zo natuurlijk ook niet doen maar Deco maakte eerst de fout.

Posted by TOR on Jun-26-2006 17:36:

quote:
Originally posted by eieregooie

Haha

All jokes aside, ik vond dat Nederland toch wel een goal verdiende. Die bal van Cocu had er gewoon keihard moeten inzitten.. Ok, het samenspel was ver te zoeken maar dat gold ook voor de tegenstander. Ik had graag nog verlengingen gezien met mss strafschoppen op het eind () om het duel nog epischer te maken..

Posted by Real on Jun-26-2006 17:46:

Godverdomme Itali�, godverdomme ref...

Posted by The_G0dfather on Jun-26-2006 17:48:

rip-off

Posted by dj Zevan on Jun-26-2006 18:55:

quote:
dan stel ik voor dat ge die fase toch nog maar eens goed bekijkt. Hij houdt de bal bij, hij gooit hem weg en direct erna gooit Cocu hem op de grond uit frustratie. Terecht geel voor Deco dus. Cocu moet zo natuurlijk ook niet doen maar Deco maakte eerst de fout.

als ge de herhaling fatsoenlijk bekijkt, gelijk gij voorstelt, ziet ge dat Deco de bal zelfs terug gooit naar de plaats vd vrije trap, Deco had de bal amper 2sec vast en Cocu zat er al op
maar maakt niet, portugal verdient geplaatst
trouwens al 2 mooie kwartfinales opt programma

Posted by Phortastic on Jun-26-2006 18:57:

quote:
Originally posted by dj Zevan

maar maakt niet, portugal verdient geplaatst

dikke punt

Posted by FCB_Fanatic on Jun-26-2006 20:23:

quote:

dat heb ik gemist, wat heeft em gezegd ?

want kben nieuwsgierig ...

Posted by eieregooie on Jun-26-2006 20:27:

Zo kansloos vond ik het niet eens, wel grappig Het kwam er in feite op neer dat hij nog meer dingen aanhaalde die niet goed gingen om de wedstrijd, naast de dingen waar iedereen het al over heeft... Zoals het gedrag van de portugese coach en het gedrag van de duitse toeschouwers in het stadion etc. etc.

Hij was duidelijk teleurgesteld in de wedstrijd iig... Maar ik kan die afzeikmentaliteit van hem wel waarderen

Posted by The_G0dfather on Jun-26-2006 21:10:

van haneghmen ftw op tv, altijd zitten zeiken op alles en iedereen

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »