TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
חחח רועי ממש אחד חזק !
באננה איך בא לי עכשיו רד בול יאללללללללהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחח איזה מצחיק זה רועי
ענק~!!!!!!!!!!!!
איזה יופי!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum באננה איך בא לי עכשיו רד בול יאללללללללהההההההההההההההההההההההההההההההההההה |
(לרועי)
חחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחח
תמונה גדולה


אה...
לא משהו :/
דווקא אהבתי, העיקר להחזיר את הט'רד
From * to *... 
הסקול לא מצחיק
והסינים... אההה

הנה בדיחה חמודה שידידה שלי סיפרה לי... נראה מה תחשבו
לוקחים איזה אדם ועושים עליו ניסוי
בהתחלה אומרים לו לספור עד עשר
אז הוא מתחיל אחת, שתיים, שלוש, ארבע.... עשר
אחר כך מורידים לו חצי ממנת המשכל ואומרים לו לספור עד עשר
הוא מתחיל אחת, שתיים, שלוש, ארבע.... עשר
אחר כך מורידים לו עוד רבע ממנת המשכל ואומרים לו לספור עד עשר
הוא מתחיל אחת, שתיים, שלוש, ארבע.... עשר
בסוף מורידים לו את כל מנת המשכל ואומרים לו לספור עד עשר
אז הוא מתחיל וואחד, תנין, תלאתה, ארבעה...

משחק נחמד שבו מזיינים לבין לאדן את הצורה... שווה בדיקה
Finish him!!!!
http://www.sparklet.com/~royce/tram...vs_baddudes.swf
למה בגרוזיה אין כבישים??
כי יש רק שבילים

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter למה בגרוזיה אין כבישים?? כי יש רק שבילים |
חחחחחחחחחחחחח גדול רועי
גם המשק בגרוזיה בשגשוג
קצת בדיחות שחורות של 4 בבוקר
מה אוכלים בקומה ה 67 של התאומים??
כנפיים
----------------------------------
?איזה להקה ההורים של רון ארד הכי אוהבים
איפה הילד
----------------------------------
איזה סרט הבת של רון ארד הכי אוהבת?
אבא גנוב
----------------------------------
ילדה בת 8 באה לאמא שלה ושואלת אותה
אמא, אפשר בגיל 8 להכנס להריון?
אז האמא עונה לה לא מותק צריך קודם לקבל מחזור ועוד כמה דברים
אז הילדה יוצאת החוצה וצועקת
חבר'ה זה בסדר, אפשר לגמור בפנים
----------------------------------
פדופיל בא עם חברה שלו לבר
פתאום הוא קולט חברה שלו לא לידו, יוצא החוצה ורואה אותה בוכה
הוא עושה לה מה קרה מותק?
היא עונה לו: אמרו לי שאתה פדופיל
בום הוא מוריד לה כאפה
פדופיל אה, מילה גדולה בשביל ילדה בת 8
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השלוש הראשונות ממש ממש לא יפה ליצחוק על כאלה דברים...
השניים האחרונות ממש מצחיקות
| quote: |
| Originally posted by Sniper השלוש הראשונות ממש ממש לא יפה ליצחוק על כאלה דברים... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שמע אחי ציינתי שאלה בדיחות שחורות... יש לי עוד אחת עדיף לאבד רגע בחיים מאשר את החיים במומנט |
מומנט זה ישן...
השבילים היה ענק...
:-)))
חחחחחחחח
רק עכשיו ירד לי האסימון

חחחחחח חפיף דליל
אחי
זה עם השבילים היה טוב דווקא
איזה אחד פדופיל בא למסיבת פדופילים עם חברה שלו בת 4
מגיע אומרים לו
"שמע פדופילים וזה אבל עדיין ילדה בת 4?"
ההוא עונה
"אולי היא בת 4 אבל במיטה כמו בת 3"
---------------------------------------------------------
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.