TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour de France 2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Mannen met geschoren armen en benen dan nog wel |
(Vroeger op de dag besloten we dat x-tune op 'brokskes' kickt)
De Floyd is gelukkig getrouwd 
Jammer X-Tune, geen Tourwinnaar-kontje voor jou...
| Originally posted by Devilex Bij Christophe Brandt hadden ze ooit eens hero�ne gevonden in zijn bloed daags na een rit. Die is dan ook vrijgesproken geweest. |
| Harm Kuipers: "Gebruik van testosteron is vreemd" "Het is vreemd, want testosteron werkt niet van vandaag op morgen", zegt Harm Kuipers, sportarts en dopingdeskundige. "Testosteron is een spierversterkend middel en wordt in de sport gebruikt om weefselopbouw te stimuleren." "Het lichaam maakt ook epitestosteron aan, dat testosteron afbreekt. Een onevenwicht tussen die twee bewijst nog niet dat iemand doping gebruikt." "Testosteron werkt ook niet zo snel. Zo'n middel 's avond toedienen heeft geen enkele zin." "Een verhoogde concentratie is op zich geen verklaring voor de heropleving van Landis in rit 17." |
| Originally posted by Devilex Jammer dat ze Armstrong nooit hebben kunnen pakken op iets. |
| Originally posted by Jasperovitsj Only time will tell h� ![]() Maar ik zeg het, ik kan ni geloven dat Landis of zijn ploeg zo enorm lomp zou zijn om zich te doperen met zo'n makkelijk opspoorbaar middel in deze tijden van geavanceerde bloeddoping en EPO |
| Originally posted by X-Tune De ploeg heeft trouwens besloten om nu te stoppen met koersen. |
| Originally posted by Eagle` Ik hoop echt da het een tweede geval beke wordt, anders is het echt te ridicuul voor woorden. |
| Originally posted by mellow_head Twerd tijd, wielrennen is het meest corrupt van alles |
Laat u vooral niet opjutten door X-Tune en Meloenhoofd. It's all they live for 
Hij ontkent nog dat hij doping neemt.
Je moet al heel debiel zijn om te geloven dat ze daar geen doping nemen.
En een heel jaar geduldig afwachten tot de mod eindelijk op reis is om dan meteen terug te proberen de boel op stelten te zetten, dat is dan niet debiel zeker? Ge moet ons wel �rg graag zien om zoveel moeite doen ![]()
| Originally posted by Jasperovitsj En een heel jaar geduldig afwachten tot de mod eindelijk op reis is om dan meteen terug te proberen de boel op stelten te zetten, dat is dan niet debiel zeker? Ge moet ons wel �rg graag zien om zoveel moeite doen |

eigelijk geen ongelijk... veel te snel alles persoonlijk hier, en om wat? om wat gelul van iemand op een publiek forum.
mjah, ik was er nog niet in x-tune's vorige periode. al ben ik er nog geen enkele wtf
post van tegengekomen
Ochja Anthony hier zijn gewoon mensen die iem nodig hebben om af te zeiken, how pathetic is that, ze vervelen zich zelfs op het forum hier. En X-Tune maakt het er ni gemakkelijker/aangenamer op voor mij 
Arme Meloenhoofd, je wordt toch altijd zo onterecht geviseerd, jij lieve, vriendelijke en zachte jongen die altijd en overal respect heeft voor alles en iedereen...
Jasper uw posts zijn te negatief. plz delete
Woops, ik dacht dat ik nog ingelogd was al X-Tune, maar blijkbaar niet meer 
back on topic plz! 
| Originally posted by Jasperovitsj Woops, ik dacht dat ik nog ingelogd was al X-Tune, maar blijkbaar niet meer |
Gans dat wielrennen is toch naar de zak vrienden
Diegene die het best zijn doping kan verstoppen, wint.
Drank is den duvel: Is pint bier oorzaak van positieve plas Landis?
vanaf dit weekend alle coureurs zat aan de start en bier in hun drinkbussen 
ROFL 
Ja pas op, als ik uitgeweest ben vlam ik ook nor huis ze me de velo
Wat dodelijke ongevallen zijn voor autosport,
wat omkoperij & matchfixing is voor voetbal,
zo is doping de negatieve invloed voor het wielrennen.
Kvind het gewoon jammer voor de sport ook al volg ik het totaal niet, ik begrijp wat een wielerliefhebber na tochwel een prachtige tour de France denk ik, nu moet voelen.
| Wat dodelijke ongevallen zijn voor autosport, wat omkoperij & matchfixing is voor voetbal, |