TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 »
stoort het?
ik weet wel wie avb is
en dat is niet iets om je superieur te voelen als je dat bedoelt
| quote: |
| Originally posted by anke stoort het? |
| quote: |
| Originally posted by oliverken als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen |
| quote: |
| Originally posted by oliverken khad het wel verwacht van dit forum, nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts... nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo... Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen |
ja toevallig ben ik hier niet alleen die dezelfde mening heeft.
altijd dat gezaag hier over de kleinste onozele dingen zoals oliverken al zei!
blijf dan thuis en organiseer u eigen avond thuis,mannekes
In principe is de verjaardag van Illusion in het Sportpaleis het enige grote indoor 'trance' event dat we hier hebben.
Vele tranceliefhebbers staren zich hier blind op omdat het voor hen misschien het enige grote trance event is dat ze per jaar kunnen bezoeken aangezien niet iedereen de mogelijkheden heeft om zich eens naar Nederland te verplaatsen.
Anderzijds zijn er dan alle Illusiongangers die van de echte zuivere trance niet veel kaas gegeten hebben en enkel afkomen om DJ Jan voor de 1000e keer "Man On Mars" te horen draaien of om Nico te zien afsluiten.
Armin Van Buuren zullen ze wel kennen van naam maar zullen hem echt nooit duidelijk aan het werk gehoord hebben, de naam Markus Schulz zal misschien ook een belletje doen rinkelen en bij M.I.K.E. wordt al snel de link gelegd naar zijn klassiekers die hij gemaakt heeft.
Hier klaagt men over te veel platte muziek en te weinig echte trance, en op het Illusion forum klaagt men over het feit dat de residents te weinig tijd kregen en dat de guests geen "Illusion" muziek brachten.
Ik denk dat velen met de verkeerde verwachtingen naar het Sportpaleis trekken, elk jaar opnieuw. Zowel tranceliefhebbers als Illusiongangers.
Maar welk alternatief is er nog?
| quote: |
| Originally posted by anke ja toevallig ben ik hier niet alleen die dezelfde mening heeft. altijd dat gezaag hier over de kleinste onozele dingen zoals oliverken al zei! blijf dan thuis en organiseer u eigen avond thuis,mannekes |
| quote: |
| Originally posted by anke ja toevallig ben ik hier niet alleen die dezelfde mening heeft. altijd dat gezaag hier over de kleinste onozele dingen zoals oliverken al zei! blijf dan thuis en organiseer u eigen avond thuis,mannekes |
| quote: |
Originally posted by Push2005 De Ferre heeft weer gesproken zie... Ik geef u 90 euro als ge uw klep houdt! De meesten hier zijn al meer weggeweest dan gij zult in uw hele leven dus zaag zo nie, wanker. Als er hier een paar mensen zich nie zo geamuseerd hebben dan is dat maar zo, kan je daar nie mee leven ? Hebben we uw idolen aangevallen ? We kunnen er ook nie aandoen da gij nieveel uitgaat en nie beseft dat het enkele jaren geleden beter was h�. Ikzelf vond het redelijk, ik zaag nie; maar ongenoegen moogt ge op een faire manier uiten, live with it. |
stop me zagen, krijg ier weer heeltijd stomme spam mails, enkel foto's en filmpjes nog aub 

and action 
| quote: |
| Originally posted by oliverken khad het wel verwacht van dit forum, nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts... nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo... Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen |
die kunnen hun ook bekeren 
ge zijt hier van 2004 op dit forum
toen was de zillion al lang dicht
dat toont nogmaals dat je hier vanalles zit te broebelen dat nergens op slaat!
| quote: |
| Originally posted by anke ge zijt hier van 2004 op dit forum toen was de zillion al lang dicht dat toont nogmaals dat je hier vanalles zit te broebelen dat nergens op slaat! |
| quote: |
| Originally posted by anke ge zijt hier van 2004 op dit forum toen was de zillion al lang dicht dat toont nogmaals dat je hier vanalles zit te broebelen dat nergens op slaat! |
| quote: |
| Originally posted by anke ge zijt hier van 2004 op dit forum toen was de zillion al lang dicht dat toont nogmaals dat je hier vanalles zit te broebelen dat nergens op slaat! |
mannekes, jullie snappen het niet
sommige gingen naar Illusion 19 years en klagen hier dat ze niet genoeg trance draaiden? ja, hallo, zijn die lomp of lomp? en volgend jaar staan ze weer daar en is het weer van hetzelfde
| quote: |
| Originally posted by Xilver Kheb het dan ook over 'wannabes' die niet konden toegeven dat Frankske den dwerg z'n idiote Zillion-dagen al lang over waren, en er maar aan bleven vasthouden. |
| quote: |
| Originally posted by anke sommige gingen naar Illusion 19 years en klagen hier dat ze niet genoeg trance draaiden? ja, hallo, zijn die lomp of lomp? en volgend jaar staan ze weer daar en is het weer van hetzelfde |
Push2005's raad maar toch volgen bij het drukken vd t-shirts 
pfff
ik ga een sigaretje roken
de kost mannen
yes, wij zijn gewonnen 
| quote: |
| Originally posted by anke pfff ik ga een sigaretje roken de kost mannen |
| quote: |
| Originally posted by domineesje Push2005's raad maar toch volgen bij het drukken vd t-shirts |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.