TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Posted by dj Zevan on Oct-24-2006 19:16:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Vrede heb ik er niet volledig mee genomen maar ik heb me er toch bij neergelegd hoor Maar een volgende contest, dat is toch wel iets anders hoor Mss zal ik dan maar eens plaats nemen in de jury ofzo, voor de volgende ronde zou'k dat ook al kunnen doen maar ik heb al voor genoeg opwaaiend stof gezorgd dus ik ga me niet te veel meer bemoeien met deze contest denk ik.

Ik zie niet in waarom ge niet in de jury zou kunnen zitten voor de volgende ronde.
Iemand met uw mix/dj-ervaring kan de kwaliteit van de jury alleen ten goede komen. Je moet uiteraard zelf ook willen en tijd hebben.
Vorige contest ben ik er ook op een eigenaardige manier uitgegaan, door de ene praktisch de hemel ingeprezen, door de andere als "plat en saai" bestempeld. Ik heb er mij toen ook bij moeten neerleggen, ik begrijp dat dat niet zo gemakkelijk is. Ik heb uiteindelijk toch besloten om mee te doen, al heb ik daar tot het laatste moment aan getwijfeld.
Er is misschien wel een beetje prestige mee gemoeid, maar behalve leerrijke kritieken valt er verder niks te winnen of verliezen bij deze contest. Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om deze discussies te relativeren en af te sluiten. Zodoende we de volgende ronde met een schonere lei kunnen beginnen en nodige acties ondernemen die aantonen dat we uit het verleden toch iets hebben geleerd.

Posted by TOR on Oct-24-2006 19:20:

quote:
Originally posted by dj Zevan
Ik zie niet in waarom ge niet in de jury zou kunnen zitten voor de volgende ronde.
Iemand met uw mix/dj-ervaring kan de kwaliteit van de jury alleen ten goede komen. Je moet uiteraard zelf ook willen en tijd hebben.

Dat zal niet in goede aarde vallen bij de tranceheads, die hem als te kritisch zullen beschouwen en het als een revanche-act zullen zien

[/Neighbours mode]

Posted by dj Zevan on Oct-24-2006 19:52:

quote:
Originally posted by TOR
Dat zal niet in goede aarde vallen bij de tranceheads, die hem als te kritisch zullen beschouwen en het als een revanche-act zullen zien

quote:
Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om deze discussies te relativeren en af te sluiten.

Posted by Phortastic on Oct-24-2006 20:14:

Eigenlijk komt de discussie toch weer neer op gekibbel tussen "tranceheads" en "progheads". Ik word daar echt zo moe van, ni te geloven
Denk dat ik maar eens wat meer tijd in het GC forum ga steken.
No wonder dat alle "progheads" uit NLTA weggelopen zijn.

Posted by Push2005 on Oct-24-2006 20:16:

Ahh, good old contradictions
Das zon beetje zoals vlamingen en walen

Posted by Blue Sky 99 on Oct-24-2006 20:36:

quote:
Vorige contest ben ik er ook op een eigenaardige manier uitgegaan, door de ene praktisch de hemel ingeprezen, door de andere als "plat en saai" bestempeld. Ik heb er mij toen ook bij moeten neerleggen, ik begrijp dat dat niet zo gemakkelijk is. Ik heb uiteindelijk toch besloten om mee te doen, al heb ik daar tot het laatste moment aan getwijfeld.
Er is misschien wel een beetje prestige mee gemoeid, maar behalve leerrijke kritieken valt er verder niks te winnen of verliezen bij deze contest. Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om deze discussies te relativeren en af te sluiten. Zodoende we de volgende ronde met een schonere lei kunnen beginnen en nodige acties ondernemen die aantonen dat we uit het verleden toch iets hebben geleerd.

Wow. Respect. Na het lezen hiervan dacht ik "gdv, je hebt gelijk, wrm zou ik niet jureren?"

quote:
Originally posted by TOR

En na het lezen hiervan krijg je dan toch wel weer een deur in je gezicht

@ Phor: Ik vind dit geen trance-progheads discussie, een andere set had er even goed kunnen uitgeflikkerd worden omwille van dezelfde reden. Stel maar dat iemand helemaal geen voorstander is van techtrance en die er daarom uitflikkert ... Het is natuurlijk wel weer erg onhandig dat het gaat om een set van een proghead, en daardoor krijg je weer die stereotype tegenstelling.

Posted by DJ Sid on Oct-24-2006 21:34:

quote:
Originally posted by diddi
WAs dj Sid niet de vorige winnaar en ligt hij der nu al niet uit?

neen, ik heb de vorige contest NIET gewonnen

btw,
ik wil best wel jureren in de volgende ronde

Posted by Config on Oct-24-2006 22:19:

als ge me trug wilt als jurylid moetet maar zeggen tenzij der klachten zijn

Posted by The Freezzz on Oct-25-2006 10:06:

quote:
Originally posted by Config
als ge me trug wilt als jurylid moetet maar zeggen tenzij der klachten zijn

Hoe meer, Hoe beter en des te betrouwbaarder het resultaat...

Jury (7):
TOR
Cresto
Bertn
MikeVee
The Freezzz
Jasper
Config

Dr mogen er nog wel een paar bij...

Posted by Config on Oct-25-2006 10:13:

Dj Sid bood zich ook aan op de vorige page:

Jury (8):
TOR
Cresto
Bertn
MikeVee
The Freezzz
Jasper
Config
Dj Sid

Posted by Blue Sky 99 on Oct-25-2006 10:25:

quote:
Originally posted by domineesje
hij drinkt altijd T

En hij dronkT ook zeker?

Posted by domineesje on Oct-25-2006 10:25:

quote:
En hij dronkT ook zeker?

busted...

Posted by Config on Oct-25-2006 10:28:

mehehehe , khad et je verteld he domineesje! mor ni willen luisteren � !

Posted by domineesje on Oct-25-2006 10:31:

quote:
Originally posted by Config
mehehehe , khad et je verteld he domineesje! mor ni willen luisteren � !

mag ik?

hebt me verward met het te komen vragen aan mij

is niet leuk

ontopic: zet mij als laatste reserve als jurylid

Posted by diddi on Oct-25-2006 10:51:

Zet mij der ook maar op als reserve

Posted by Config on Oct-25-2006 10:52:

jureert gewoon allemaal he, veel juistere weergave van de scores dan..

Posted by Jasperovitsj on Oct-25-2006 12:37:

Inderdaad, hoe meer juryleden per poule hoe beter

Posted by dj Zevan on Oct-25-2006 14:00:

quote:
En na het lezen hiervan krijg je dan toch wel weer een deur in je gezicht

Gewoon doen, we kunnen geen jurylid weigeren op basis van zogezegde revanche gevoelens, en zeker niet iemand met grote kennis der zaken.
Denk dat de revanche gevoelens tov een ander jurylid zijn, en niet tov de voor de 2de ronde geplaatste (trance)-djs want zij treffen geen schuld aan de uitslagen.
Tenzij ze natuurlijk zelf in de jury zetelen, maar ik betwijfel hun eerlijkheid in geen geval.

Posted by Blue Sky 99 on Oct-25-2006 15:34:

En hier is ie dan, de set die voor zoveel ophef al heeft gezorgd

BLUE SKY - BETA DJ CONTEST OCTOBER 2006

01. Pablo Roma - Broken Cells (Coldfish Deep Dub) [FeralCode]
02. Murat Uncu - Blue Prayer [Dubcoast]
03. DJ Tarkan & Soul Tan feat Zara - Deep Dive In Istanbul (16 Bit Lolitas Diving In Different Waters Remix) [No Smoking]
04. DJ Tarkan & Soul Tan feat Zara - Deep Dive In Istanbul (V-Sag Remix) [No Smoking]
05. Micah - Epidemic (Umut Gokcen Remix) [Ruhnsong]
06. Guillaume Nyckees - Second Chance (Original Mix) [Magnolia]
07. M&D Substance - Walking Alone (Jordan Daniel Remix) [Blueplasma]
08. Silent Brothers - Alba [Toes In The Sand]
09. The Last Atlant - Exit [No Smoking]
10. Plastique Vision & MOS feat Julie Amadeo - Fuel To The Fire [Swift]

Fixeer je trouwens niet te veel op het feit dat ik dezelfde plaat twee keer na mekaar draai. De twee remixen zijn immers volledig verschillend. Geen van de juryleden had het al gemerkt en ik ben er zeker van dat iemand anders het ook niet zou gemerkt hebben (tenzij je de release liggen hebt en ze al onzettend vaak gehoord hebt natuurlijk). Ik hoop trouwens dat er nog mensen zijn die mij commentaar bezorgen aangezien deze contest daarvoor vooral bedoeld was en ik natuurlijk nu wel erg benieuwd ben wat anderen hiervan vinden.

Posted by Phortastic on Oct-25-2006 15:46:

quote:

03. DJ Tarkan & Soul Tan feat Zara - Deep Dive In Istanbul (16 Bit Lolitas Diving In Different Waters Remix) [No Smoking]

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNE !

Posted by Bertn on Oct-25-2006 16:29:

ik zal hem eens downloaden en dan zeker mijn comments hier geven

Posted by Transfusion on Oct-25-2006 17:09:

Ik solliciteer als jurylid :x

Posted by diddi on Oct-25-2006 20:57:

Mix diddi

1. Electro prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix)
2. 16 lolita's - Sedna
3. Airwave - Save me (Original Mix)
4. Capetown - Proglifter (Original Mix)
5. 4 Strings - Take Me Away 2006 (Purple Haze Remix)
6. Super8 - Get Off (Original Mix)
7. RE:Locate - Samburu
8. T4L - Maximus
9. Emjay & The Atari Babes - Real High (AK47 REmix)
10. Sean Tyas - Lift (Original Mix)

Posted by Jasperovitsj on Oct-26-2006 12:09:

quote:
Originally posted by Phortastic
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNE !

Woord!

De V-Sag remix had ik nog niet gehoord, maar dat is absoluut een aangename verrassing! Die Zara heeft echt een prachtige stem, ideaal voor deep house

Posted by Bertn on Oct-26-2006 15:02:

quote:
Originally posted by Bertn
ik zal hem eens downloaden en dan zeker mijn comments hier geven

op zich is de mix niet ehct slecht, maar er zitten toch een paar crappy overgangen in die dan nog eens v��l te kort zijn ook. ik had hem mixtechnisch een 18/25 of zo gegeven, maar zeker niet gebuisd

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 »