TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Vrede heb ik er niet volledig mee genomen maar ik heb me er toch bij neergelegd hoor Maar een volgende contest, dat is toch wel iets anders hoor Mss zal ik dan maar eens plaats nemen in de jury ofzo, voor de volgende ronde zou'k dat ook al kunnen doen maar ik heb al voor genoeg opwaaiend stof gezorgd dus ik ga me niet te veel meer bemoeien met deze contest denk ik. |
| Originally posted by dj Zevan Ik zie niet in waarom ge niet in de jury zou kunnen zitten voor de volgende ronde. Iemand met uw mix/dj-ervaring kan de kwaliteit van de jury alleen ten goede komen. Je moet uiteraard zelf ook willen en tijd hebben. |
| Originally posted by TOR Dat zal niet in goede aarde vallen bij de tranceheads, die hem als te kritisch zullen beschouwen en het als een revanche-act zullen zien |
| Originally posted by dj Zevan Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om deze discussies te relativeren en af te sluiten. |
Eigenlijk komt de discussie toch weer neer op gekibbel tussen "tranceheads" en "progheads". Ik word daar echt zo moe van, ni te geloven
Denk dat ik maar eens wat meer tijd in het GC forum ga steken.
No wonder dat alle "progheads" uit NLTA weggelopen zijn.
Ahh, good old contradictions 
Das zon beetje zoals vlamingen en walen
| Originally posted by dj Zevan Ik zie niet in waarom ge niet in de jury zou kunnen zitten voor de volgende ronde. Iemand met uw mix/dj-ervaring kan de kwaliteit van de jury alleen ten goede komen. Je moet uiteraard zelf ook willen en tijd hebben. Vorige contest ben ik er ook op een eigenaardige manier uitgegaan, door de ene praktisch de hemel ingeprezen, door de andere als "plat en saai" bestempeld. Ik heb er mij toen ook bij moeten neerleggen, ik begrijp dat dat niet zo gemakkelijk is. Ik heb uiteindelijk toch besloten om mee te doen, al heb ik daar tot het laatste moment aan getwijfeld. Er is misschien wel een beetje prestige mee gemoeid, maar behalve leerrijke kritieken valt er verder niks te winnen of verliezen bij deze contest. Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om deze discussies te relativeren en af te sluiten. Zodoende we de volgende ronde met een schonere lei kunnen beginnen en nodige acties ondernemen die aantonen dat we uit het verleden toch iets hebben geleerd. |
| Originally posted by TOR Dat zal niet in goede aarde vallen bij de tranceheads, die hem als te kritisch zullen beschouwen en het als een revanche-act zullen zien |

| Originally posted by diddi WAs dj Sid niet de vorige winnaar en ligt hij der nu al niet uit? |

als ge me trug wilt als jurylid moetet maar zeggen
tenzij der klachten zijn
| Originally posted by Config als ge me trug wilt als jurylid moetet maar zeggen tenzij der klachten zijn |
Dj Sid bood zich ook aan op de vorige page:
Jury (8):
TOR
Cresto
Bertn
MikeVee
The Freezzz
Jasper
Config
Dj Sid
| Originally posted by domineesje hij drinkt altijd T |
| Originally posted by Blue Sky 99 En hij dronkT ook zeker? |
mehehehe , khad et je verteld he domineesje! mor ni willen luisteren � ! 
| Originally posted by Config mehehehe , khad et je verteld he domineesje! mor ni willen luisteren � ! |

Zet mij der ook maar op als reserve 
jureert gewoon allemaal he, veel juistere weergave van de scores dan..
Inderdaad, hoe meer juryleden per poule hoe beter 
| Originally posted by Blue Sky 99 En na het lezen hiervan krijg je dan toch wel weer een deur in je gezicht ![]() |
En hier is ie dan, de set die voor zoveel ophef al heeft gezorgd
BLUE SKY - BETA DJ CONTEST OCTOBER 2006
01. Pablo Roma - Broken Cells (Coldfish Deep Dub) [FeralCode]
02. Murat Uncu - Blue Prayer [Dubcoast]
03. DJ Tarkan & Soul Tan feat Zara - Deep Dive In Istanbul (16 Bit Lolitas Diving In Different Waters Remix) [No Smoking]
04. DJ Tarkan & Soul Tan feat Zara - Deep Dive In Istanbul (V-Sag Remix) [No Smoking]
05. Micah - Epidemic (Umut Gokcen Remix) [Ruhnsong]
06. Guillaume Nyckees - Second Chance (Original Mix) [Magnolia]
07. M&D Substance - Walking Alone (Jordan Daniel Remix) [Blueplasma]
08. Silent Brothers - Alba [Toes In The Sand]
09. The Last Atlant - Exit [No Smoking]
10. Plastique Vision & MOS feat Julie Amadeo - Fuel To The Fire [Swift]
Fixeer je trouwens niet te veel op het feit dat ik dezelfde plaat twee keer na mekaar draai. De twee remixen zijn immers volledig verschillend. Geen van de juryleden had het al gemerkt en ik ben er zeker van dat iemand anders het ook niet zou gemerkt hebben (tenzij je de release liggen hebt en ze al onzettend vaak gehoord hebt natuurlijk). Ik hoop trouwens dat er nog mensen zijn die mij commentaar bezorgen aangezien deze contest daarvoor vooral bedoeld was en ik natuurlijk nu wel erg benieuwd ben wat anderen hiervan vinden.
| Originally posted by Blue Sky 99 03. DJ Tarkan & Soul Tan feat Zara - Deep Dive In Istanbul (16 Bit Lolitas Diving In Different Waters Remix) [No Smoking] |
ik zal hem eens downloaden en dan zeker mijn comments hier geven
Ik solliciteer als jurylid :x
Mix diddi
1. Electro prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix)
2. 16 lolita's - Sedna
3. Airwave - Save me (Original Mix)
4. Capetown - Proglifter (Original Mix)
5. 4 Strings - Take Me Away 2006 (Purple Haze Remix)
6. Super8 - Get Off (Original Mix)
7. RE:Locate - Samburu
8. T4L - Maximus
9. Emjay & The Atari Babes - Real High (AK47 REmix)
10. Sean Tyas - Lift (Original Mix)
| Originally posted by Phortastic TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNE ! |
| Originally posted by Bertn ik zal hem eens downloaden en dan zeker mijn comments hier geven |