TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by Devilex on Jan-25-2008 14:51:

In Duitsland zitten ze dan toch ook met hetzelfde probleem?

Posted by Jasperovitsj on Jan-25-2008 15:17:

Hoeveel Duitse U23 spelers zitten er ook in de kern van de Mannschaft?

All�, welke ploeg kan Vde nog maken van de Duivels als Dembele, Defour, Gillet, Fellaini, Martens, Vermaelen, Mirallas en Legear wegvallen? Dat zal sowieso toch niet de sterkste ploeg zijn, verre van zelfs. Terwijl de Mannschaft wss wel wat meer klasbakken heeft om eventuele U23 spelers te vervangen.

Posted by jeronimo_jd on Jan-25-2008 15:27:

Niemand zal er van wakker liggen dat ze voor een oefeninterlandje daar in Duitsland zonder de betere mannen afgaan hoor Zijn de Olympische Spelen niet belangrijker voor het imago van de Duivels?

Posted by Jasperovitsj on Jan-25-2008 15:32:

Ik zou als bondcoach toch, zo net voor het begin van de wk kwalificatiecampagne waar uw verdere toekomst als coach van afhangt, proberen om een goeie ploeg op het veld te zetten die op punt staat wat betreft samenhorigheid en automatismen. Zo kunnen ze niet alleen vertrouwen opdoen voor de kwalificatie zelf, maar hoeft VDE ook niet te hard aan zijn ploeg te sleutelen TIJDENS de kwalificatie. Want dat was ��n van de pijnpunten van de vorige campagne vond ik.

Posted by The_G0dfather on Jan-25-2008 17:45:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
I would

lol me too

ik zou zelfs nog iran - irak bekijken

Posted by Gladius on Jan-25-2008 17:57:

Ze moeten gewoon prioriteiten stellen eh. Ge kunt toch onmogelijk een vriendschappelijk matchke, waar niets aan vasthangt, laten voorgaan op de Olympische Spelen zekers. Als ze tegen die match nog geen basisploeg bijeen hebben voor de kwalificaties zal het niet meer veel uitmaken wat er tegen Duitsland gedaan wordt denk ik.

Posted by The_G0dfather on Jan-25-2008 20:46:

quote:

Kan Cercle Brugge over Standard wippen?
vr 25/01/08 - Kan Zulte Waregem een makkelijk scorend Cercle een strobreed in de weg leggen? Als Cercle vanavond wint, springt het over Standard naar de tweede plaats. En volgende week is het Cercle-Standard. Volg de match live op sporza.be.

Haha, en 't is nu al 0-3 voor cercle...

Revelaties zijn altijd cool. Heel eind geleden was 't bv ens moeskroen toen ze promoveerden, dan zulte en nu cercle.

Nog een paar matchen winnen en ze zullen serieus ah kampioenschap beginnen te denken. Ook sterk dat ze (nog) niemand laten vertrekken hebben tijdens de transferperiode

Posted by FCB_Fanatic on Jan-25-2008 21:11:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Haha, en 't is nu al 0-3 voor cercle...

Revelaties zijn altijd cool. Heel eind geleden was 't bv ens moeskroen toen ze promoveerden, dan zulte en nu cercle.

Nog een paar matchen winnen en ze zullen serieus ah kampioenschap beginnen te denken. Ook sterk dat ze (nog) niemand laten vertrekken hebben tijdens de transferperiode

stel u eens voor, Cercle wordt kampioen. Dat zou dodelijk zijn voor Cerlce EN het Belgisch voetbal

Posted by Jasperovitsj on Jan-25-2008 21:43:

Goh, ze brengen nog steeds samen met Standard het beste voetbal van de competitie, dus revelatie of niet, ik zou ze zeker Europees voetbal gunnen.
Nu ja, er zal volgend seizoen sowieso wel een leegloop zijn, no way dat ze De Sutter, De Smet en Gombami gaan kunnen houden. Mannen als Jachtsjoek en Serebrenikov zou al te oud om nog een trapje hoger te klimmen, maar De Sutter zal wel naar een topploeg gaan, Belgisch of buitenlands.

Posted by The_G0dfather on Jan-25-2008 22:00:

Ze brengen beter voetbal dan standard mijns inziens.

Posted by FCB_Fanatic on Jan-25-2008 22:38:

Ik heb serieus mijn twijfels of De Sutter het hogerop echt kan maken. Is een goeie speler, maar volgens mij speelt die nu gewoon boven zijn niveau in een goed geheel. Gombami is ook een goeie speler. Hij heeft veel snelheid maar moet wel nog veel leren. Van de drie is De Smet overduidelijk de beste, heeft ondertussen al een aantal jaren ervaring in eerste klasse en is ook een vaste waarde bij de nationale beloften.

Er zijn trouwens geruchten dat De Smet al officieus aan het onderhandelen is met Club Brugge om op het einde van het seizoen de overstap te maken. Hij zou dan ook zijn contract niet verlengen bij Cercle. In het verleden zou er ook al contact zijn geweest tussen De Smet en club.

Posted by Jasperovitsj on Jan-25-2008 22:41:

Das waar. Of De Sutter het gaat kunnen waarmaken op een ander is nog maar de vraag. Kijk maar naar Salou, of Sterchele.

Posted by FCB_Fanatic on Jan-26-2008 04:24:

quote:
Das waar. Of De Sutter het gaat kunnen waarmaken op een ander is nog maar de vraag. Kijk maar naar Salou, of Sterchele.

over Salou heb ik altijd mijn twijfels gehad, die heeft ��n goed seizoen gehad en is op basis daarvan inmiddellijk in Brugge geraakt. Bij Zulte speelden ze dan ook nog eens puur in funcie van hem. Technisch zeker geen slechte speler maar hij laat zich echt makkelijk opzij zetten voor een targetman, en ook zijn kopspel heeft gebreken. Zijn vervanger Djokic vind ik ook geen enorm succes. Die mag dan wel voor iedere bal vechten, technisch vind ik hem enorm beperkt en hij scoort zowaar nog moeilijker dan Ishiaku. Vandaar dat het enorm jammer is dat Ishiaku niet meer in Brugge rondloopt. De manier waarop die een bal kon stilleggen en bijhouden ...

Sterchele is een ander geval, die heeft zowel bij Charleroi als bij GBA bewezen dat hij goals kan maken. Nu is hij gewoon het slachtoffer van het systeem (bij Charlerloi op de flank scoorde hij ook minder) en de gebreken bij Club. Maar de kansen die hij krijgt, maakt hij grotendeels af en zo heeft hij toch al enkele matchen kunnen beslissen (Cercle, RSCA, Bergen). Een volledig succes was het wel nog niet.

De Sutter heeft veel vooruitgang gemaakt anders kan je dit niet brengen. Maar niet vergeten dat hij een tweetal seizoenen geleden niet eens goed genoeg was voor de beloften bij Club. Daarom denk ik dat zijn prestaties gedeeltelijk te maken hebben doordat hij kan profiteren van een goed draaiend geheel. Ik ben benieuwd of hij kan bevestigen. Salou heeft dat nooit gekunt en Ogunsotu dit jaar bijvoorbeeld ook niet (toch wel DE man van vorig seizoen).

Posted by FCB_Fanatic on Jan-26-2008 20:03:

man man man, Club wordt in eigen stadion van het kastje naar de muur gespeeld door GBA. Het had al 0-2, 0-3 kunnen staan. Ik hoop dat Mathijsen onder de rust kan ingrijpen om de match te doen keren want op deze manier verliezen ze die match

Posted by FCB_Fanatic on Jan-26-2008 20:31:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
man man man, Club wordt in eigen stadion van het kastje naar de muur gespeeld door GBA. Het had al 0-2, 0-3 kunnen staan. Ik hoop dat Mathijsen onder de rust kan ingrijpen om de match te doen keren want op deze manier verliezen ze die match

Vermeulen in voor Djokic en omschakeling naar 4-4-2.

Goeie zet van Mathijsen, na 20min in de tweede helft staat het 3-0

Posted by Devilex on Jan-26-2008 21:23:

Bij Dender hebben ze naast Deflandre nu met Stoica weer iemand nieuw binnengehaald. Ben eens benieuwd of Boskamp hem in de hand zal kunnen houden.

Posted by Real on Jan-26-2008 22:43:

Ik ben ook nog eens naar een match gaan kijken, namelijk Charleroi - Westerlo. Een verre verplaatsing om een strontmatch te zien, met een erg twijfelachtig fluitende scheidsrechter. Joris Van Hout is zowat de zwakste speler op de Belgische velden, wat een gepruts.

Posted by Config on Jan-26-2008 23:17:

wat een match op Club, in de eerste helft Club bijna doorlopend balbezit maar de kansen bleven uit, GBA was op de counter enkele keren h��l erg gevaarlijk. De Club kreeg opt einde van de eerste helft pas de eerste heel goeie kans maar die ging er niet in. Had het 0-1 of 0-2 gestaan konden we daar niet veel over zeggen.. Qua spel vond ik alleszins niet dat ze de overhand hadden... In de 2de helft een heel ander Club dat eindelijk erin slaagde te combineren, bovendien hielden ze in balbezit meer de rust wat resulteerde in v��l beter spel. En dan 3 goals op 20 minuten goed gespeeld dadde

Al bij al zeker verdiend gewonnen

Posted by The_G0dfather on Jan-27-2008 01:06:

quote:
Olympique Marseille � Caen 6-1
Door een treffer van Julien Toudic in de tweede minuut kenden de bezoekers een droomstart, maar niets bleek minder waar. Dankzij doelpunten van Djibril Ciss� (3), Matthieu Valbuena (2) en Samir Nasri trok L�OM aan het langste eind.

Nice voor gerets (en ciss�), tegen een ploeg die het toch goed doet id league 1. Nuja, 't is de hoofdstad van de Calvados, mss iets te veel vooraf ?

Posted by Jasperovitsj on Jan-27-2008 22:27:

Haha, Koen Meulenaere pwnt Frank Raes nog maar eens in Studio 1

Posted by Gladius on Jan-27-2008 23:27:

yes eindelijk Ciss� terug op z'n niveau aant geraken.

In milaan begint de 18-jarige Pato ook al meteen te renderen, w00t, ik kan niet wachten om arsenal-milan te zien in de CL, 2x een vroege finale.

Posted by Jasperovitsj on Jan-28-2008 13:59:

quote:
Thomas Buffel is opnieuw een Rode Duivel
ma 28/01/08 - Volgende week woensdag spelen de Rode Duivels een oefenmatch in en tegen Standard. Ren� Vandereycken maakte vandaag zijn selectie bekend. Opmerkelijk: Thomas Buffel is er weer bij, net als Tom De Sutter en Yves Ma-Kalambay.
Thomas Buffel komt bij de Rangers weinig aan spelen toe, maar dat is blijkbaar geen probleem voor de bondscoach.
(Belga)
Ren� Vandereycken deed voor het laatst een beroep op hem in september 2006, toen Belgi� tegen Armeni� en Kazachstan speelde voor de WK-kwalificatie.

Buffel was in 2007 lange tijd out, want hij werd geopereerd aan zijn beide knie�n. Een andere "Schotse" Belg die opgeroepen werd, is Yves Ma-Kalambay, de jonge doelman van Hibernian.

Ma-Kalambay is er voor het eerst bij, net als Tom De Sutter (foto), de topschutter van Cercle Brugge. Die sluit wel pas aan na de beloftematch van volgende week dinsdag tegen Duitsland. Dat geldt ook voor Faris Haroun (RC Genk).
De 19 namen van Vandereycken

* Doelmannen: Stijnen (Club Brugge), Ma-Kalambay (Hibernian)
* Verdedigers: Gillet (Anderlecht), Kompany (Hamburg), Lombaerts (Zenit Sint-Petersburg), Simons (PSV), Swerts (Vitesse), Van Buyten (B.M�nchen), Van Damme (Anderlecht), Vermaelen (Ajax)
* Middenvelders: Buffel (Rangers), Chatelle (Anderlecht), Fellaini (Standard), Geraerts (Club Brugge), Haroun (Genk), Vertonghen (Ajax)
* Aanvallers: Dembele (AZ), De Sutter (Cercle Brugge), Mirallas (Rijsel), Pieroni (Lens), Sterchele (Club Brugge)

Misschien kunnen we ineens zien wat De Sutter waard is in een andere ploeg En of Buffel terug zijn oude niveau kan halen...

Posted by The_G0dfather on Jan-28-2008 14:39:

quote:
Haha, Koen Meulenaere pwnt Frank Raes nog maar eens in Studio 1

wat had ie de vorige keer weer precies gedaan ?

was da ni iets ivm een interview met franky vercauteren?

deze week wast iig weer nice van hem

vooral da boekse met z'n foto

Posted by djcresto on Jan-28-2008 17:38:

quote:
Misschien kunnen we ineens zien wat De Sutter waard is in een andere ploeg En of Buffel terug zijn oude niveau kan halen...

Toch een rare keuze voor Buffel. Heeft maanden geen match gespeeld.

Posted by Real on Jan-30-2008 18:45:

Pieroni moet productiviteit verhogen

Anderlecht hoopt zijn doelpuntenmachine te hebben gevonden. De Brusselaars huren Luigi Pieroni voor vijf maanden van Lens.

Rode Duivel Pieroni tekende een contract voor vijf maanden bij Anderlecht. Dat bevestigde manager Herman Van Holsbeeck. Anderlecht heeft ook een aankoopoptie voor drie jaar.

Pieroni, een geboren Luikenaar, is een jeugdproduct van Standard. Van 1999 tot 2003 speelde hij voor tweedeklasser Club Luik. In het seizoen 2003-2004 brak hij door bij Moeskroen en werd hij met 28 doelpunten topscorer in de Belgische competitie.

Daarmee versierde hij een transfer naar het Franse Auxerre (2004-december 2006). Nadien ging hij bij Nantes (januari 2007-2007) en Lens (2007-januari 2008) aan de slag. Voor de Rode Duivels scoorde hij ��n keer: op 1 maart 2006 tegen Luxemburg.

Eerde vandaag ontkende Van Holsbeeck nog dat Anderlecht aan Pieroni dacht.

-------

Bleh. Ik ben er helemaal geen fan van. Ik denk dat ze in Anderlecht wel erg wanhopig werden.

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »