TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 »
| quote: |
| Originally posted by Real En Airscape? Wat mag ik daar van verwachten? |
| Originally posted by Jasperovitsj Zondag is wel een probleem precies, ik heb op zowat elk uur van de dag een dubbele boeking. Dat worden harde keuzes. |
| Originally posted by Jasperovitsj Zondag is wel een probleem precies, ik heb op zowat elk uur van de dag een dubbele boeking. Dat worden harde keuzes. |
| Originally posted by Swamper This is my first European festival...I can't wait! |
See you there!
excuse me for posting in english but very excited for tranceaddict stage today. Tomorrow 00.db liveset and Joof DJ set. also hernan cattaneo and a lil bit of stage of trance. Beautiful city Brussels is so far... europe is very NICE!
Zoveel buitenlanders dit jaar? 
Ik ga voor de gelegenheid mijn BeTa T-shirt nog eens vanonder het stof halen. 
| Originally posted by imperio Feel the difference See you there! |
| Originally posted by Zehra nice |
See you there!

toch even een korte reactie voor ik mijn bed in duik (want ik moet er rond 8u weer uit) 
om half 12 aangekomen op de parking en iets na 12u waren we uiteindelijk binnen. We hebben het hele terrien eens afgelopen en zijn uiteindelijk tijdens de set van Fred Nova de TA stage binnen gekomen. Leuke set waarbij mij vooral zijn voorlaatste plaat is bijgebleven (naam pls?
) ... hij sloot af met "Tweak My Nipple (Tiesto Rmx)" van Faithless. Daarna DJ Apsara; geen slechte set maar ik had er iets meer van verwacht nadat ik een aantal van haar tracklists had gezien. Ze speelde oa "00.db - Melatron (Kintar Remix)" en "Whirloop - Feel The Effect (Steve Birch Rmx)" naar het einde van haar set.
Daarna ben ik eens naar de Kozzmozz afgezakt voor Len Faki; leuke set met een geweldige afsluiter: Len Faki - Odyssee !!!! Feestjeeeuuuhhh
Daarna terug naar de andere kant van het festival voor de set van M.I.K.E. Eerste 20 minuten heb ik gemist, maar toch was het de beste set van de dag voor mij. Werden gespeeld zover ik mij het herinner:
- Delerium - Silence (Tiesto ISOS Rmx)
- Sinead O Connor - Troy (Push Remix)
- Plastic Boy - Silver Bath
- RMB - Love Is An Ocean (Stephenson Rmx)
- LSG - Netherworld
- Solar Factor - Global Getaways
- Push - The Legacy (Club Mix)
- Push - Strange World (2000 Rmx)
- Push - Universal Nation
en meer van dat 
Daarna iets gegeten waarna ik terug ben gegaan naar de TA stage voor het laatste half uur van Andy Moor; niet echt een set die mij zal bijblijven. Solarstone was dan toch interessanter. Daarna was ik de trance wat beu en ben ik naar Swedish House Maffia geweest aan de mainstage. Degelijke set met natuurlijk veel commerciele deuntjes en vocals. Spectaculaire afsluiter met het vuurwerk, lazers en een uitzinnig publiek toen ze "One" draaiden (voor de tweede keer in hun set btw). Daarna nog naar Caf� D'Anvers geweest voor Joris Voorn. Niet slecht maar op den duur wel vrij eentonig. Achteraf bekeken een beetje spijt dat ik toch Leon Bolier en Jon O Bir heb laten schieten aangezien die toch vrij goed waren naar ik hoorde.
Oordeel voor de eerste dag is positief: leuke dag gehad maar zeker niet mijn beste zaterdag op Tomorrowland.
Morgen: ik kijk vooral uit naar Vibrasphere Live, JOOF en 00.db Live op de B2B area !!!! 
En Hidden Sound Of Venus, Acid Phase en Love Stimulation. Heerlijke set!
| Originally posted by FCB_Fanatic Leuke set waarbij mij vooral zijn voorlaatste plaat is bijgebleven (naam pls? ) ... |
Originally posted by Swamper |
you!
M.I.K.E. was verrassend goed ja, eigen werk afgewisseld met de betere retro trance, zeer te pruimen. En Carte Blanche
Scooter was ook geweldig campy, zeker met die jumperkes die ze meegebracht hadden. 
Vraagje voor de kenners. Gisteren naar Push geweest die een geweldige set draaide. Op een bepaald moment legt hij een plaat op, ingeleid door de woorden "Back to the old days of the Cherry Moon" (of zoiets). Iemand een idee welke plaat dat was?
Alvast bedankt!
Vuurwerk I Love The 90's @ Tomorrowland
@ Jasperovitsj: Dat is ze! Bedankt stadsgenoot ;-).
Originally posted by FUSyke
Vuurwerk I Love The 90's @ Tomorrowland
The Swedish House Mafia (1)
The Swedish House Mafia (2)
nice videos, mine will be up when i return... JOC was maddness. today J00F
How the hell did you get a TA stage btw swamp, care to fill us in ?
Had a blast at Back to Basics & La Rocca stage today !
Gisteren naar Armin geweest. Zaten enkele geweldige hoogtepunten tussen, waaronder deze plaat die ik op youtube heb teruggevonden:
Iemand een idee welke plaat dit is?
| Originally posted by FredNova thanks Purple Haze - Hymn 2.0 |