TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 »

Posted by kolkiewolkie on Nov-09-2002 04:53:

HELAAS HELAAS, mijn emailbox is voor alsnog vrij empty (voor frans en justin is dit voorlopig genoeg info volgens mij. (of fransos moet ineens nog met een 3 of 4tal tickets op de proppen komen , maar zal wel nie..

anywayz, ik ga maar es slapen . grappig feitje trouwes: mn buurvrouw is dr alweer uit om zo te gaan werken

Posted by Flipper01 on Nov-09-2002 07:11:

Love

quote:
Originally posted by John
godverdomme waarom post ik nu nog hiero?
ik moet naar bed..anders trek ik et morgen niet:/
heb der wel zin in zeg

Dat dacht ik gisteravond rond dat tijdstip ook.. En ik was alweer om 7:45 uur wakker
Ben ik ook wat eerder op m'n werk, wat eerder klaar en scheelt weer wat haasten voor vanavond

Posted by magrec on Nov-09-2002 08:11:

quote:
Originally posted by Rinus
Voor de mensen die nog geen kaartje hebben of mensen kennen die nog geen kaartje hebben. Kunnen er bij 2 halen voor 35 totaal.

Kep morgen alleen niet veel tijd moet naar ILT.

Laters

lol die raak je voor die prijs niet kwijt.
20� of minder dat is de gemiddelde prijs.

Posted by magrec on Nov-09-2002 08:34:

whahahaha ik heb een gratis kaartje gewonnen alleen d.m.v. mij in te schrijven op hun mailinglist........

humor dit maargoed ik had al een kaartje...

Posted by mr.marcello on Nov-09-2002 09:01:

quote:
Originally posted by magrec
whahahaha ik heb een gratis kaartje gewonnen alleen d.m.v. mij in te schrijven op hun mailinglist........

Tja, ik heb er bij de Capital-Site ook 1 gewonnen (naast de 2 die ik bij Yorin al heb gewonnen )!

Dus als er mensen nog een kaartje willen, je kunt 'm vanavond gratis van me krijgen! Maar laat dus effe wat horen (al ben ik tussen 12.00 en 18.00 uur werken)!!

Met vriendelijke groet.

Posted by tijs08 on Nov-09-2002 10:44:

quote:

ME HEEFT KAARTJE GEWONNEN

ME 2

ook alleen door in te schrijven op hun site

jammer dat ik al 3 maanden kaartje thuis heb liggen.. maar kan ik deze denken jullie nog voor de deur kwijt? tis nog niet uitverkocht toch?

Posted by DJ Bazz on Nov-09-2002 10:48:

ik heb wel belangstelling met Dancetrend, dan kunnen we als nog heen, dus PM mij of Dancetrend (ik moet werken tot 17.00, dus doe eigenlijk Dancetrend maar) ff dan regelen we het nog wel ff. zou wel heel tof zijn.

Posted by magrec on Nov-09-2002 11:25:

is goed maar die kaartjes moeten persoonlijk worden opgehaald (op vertoon van id)

naja dj bazz check je pm maar ff.

Posted by tijs08 on Nov-09-2002 11:32:

quote:
Originally posted by magrec
is goed maar die kaartjes moeten persoonlijk worden opgehaald (op vertoon van id)

Sorry!

kaartje is al weg... Total Woot in tha house hiero

en magrec.. je kunt toch je eigen kaartje weg geven.. dus origineel.. dan ga je zelf met dat persoonsgebonden kaartje naar binnen

See ya all tonight!!!

Posted by TimeportE on Nov-09-2002 11:42:

keej ppl.. ik heb dus ook via email een kaart ontvangen.. ze willen het gewoon helemaal vol hebben om toch een goede eerste indruk af te geven!!

kolkie als je wil mag je mijn kaartje hebben, of ik stuur je mijn id op en dan plak jij jou foto op de kopie en stuur ik je mijn email!

als kolkie nie wil (wat ik nou zou geloven! ) mag iemand anders em hebben!

Posted by magrec on Nov-09-2002 11:42:

quote:
Originally posted by tijs08
Sorry!

kaartje is al weg... Total Woot in tha house hiero

en magrec.. je kunt toch je eigen kaartje weg geven.. dus origineel.. dan ga je zelf met dat persoonsgebonden kaartje naar binnen

See ya all tonight!!!

ja dat kan maar in beide gevallen maakt dat dus niks uit aangezien ik pas vanvond weg ga en ��n van die 2 kaartjes pas daar dan kan geven...

Posted by Dj Lex on Nov-09-2002 11:43:

Whehe iedereen heeft dus kaartjes gewonnen lol. Ik heb er ook eentje gewonnen. Ook zo'n persoonsgebonden ding. Naja kijk wel wat ik er mee doe

Posted by DanceTrend on Nov-09-2002 11:48:

Als er iemand nog 2 kaarten (of 2 iemanden met 1 kaartje ) heeft, please melden
Bas en ik willen ze
Maar niet voor te veel..

En ophalen, denk niet dat t kan aangezien we met trein zijn of we moeten ff wat kunnen regelen. Iig laat het weten als je nog kaart(en) hebt!!
Danku!

Posted by Partyhardy! on Nov-09-2002 12:22:

King

Nou ik vertrek zo richting Tijs, kan al niet meer wachten eigenlijk, onwijze kriebels in mijn buik! Tot vanavond allemaal! helemaal los!

Posted by Flipper01 on Nov-09-2002 12:32:

Wie heeft het mobiele nummer van Kolkie of Franzelare?? Graag ff zsm een PMtje of mail naar mij sturen!!!

Posted by T.H.C. on Nov-09-2002 12:41:

Ik kan ook niet meer wachten, denk dat ik zo ook maar alvast op de trein spring (...je weet het maar nooit met de ns )...eerst even hapje eten in de haag.

Posted by New Wave on Nov-09-2002 13:25:

Ik wens iedereen een hele toffe avond!!!
Maak veel lol, en maak veel foto's!!
looking forward to see the pics!
Jammer dat ik deze big massive huge meeting ga missen.
Maargoed, HAVE FUN!!!

laturrzzz

Posted by Flipper01 on Nov-09-2002 13:35:

quote:
Originally posted by New Wave
Jammer dat ik deze big massive huge meeting ga missen.
Maargoed, HAVE FUN!!!

Wat ga je doen dat dat leuker is dan Capital??

Posted by New Wave on Nov-09-2002 13:38:

quote:
Originally posted by Flipper01
Wat ga je doen dat dat leuker is dan Capital??

Ouderwets stappen met mensen die ik een jaar niet meer gezien heb.
Vaste baan verneukt behoorlijk de sociale contacten....

Posted by TimeportE on Nov-09-2002 13:45:

ik heb dus nog een kaart.. dancetrend jij mag em hebben, bazz had volgens mij wel al wat met magrec afgesproken.. pm me als je em wilt "hebben" (drink munten als betaalmiddel! )

en anders, tja.. dan mag iemand anders em...

Posted by Jappio on Nov-09-2002 13:49:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Nou ik vertrek zo richting Tijs, kan al niet meer wachten eigenlijk, onwijze kriebels in mijn buik! Tot vanavond allemaal! helemaal los!

LOL gaat weer een tof avondje worden!! Zo ff wat golden showers halen, nog ff tukkie doen, en dan zie ik jullie ook allemaal vanavond

Posted by franzelare on Nov-09-2002 13:55:

mensen ik moet jullie wat bekennen....

Ik kom ook

Posted by magrec on Nov-09-2002 13:59:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik heb dus nog een kaart.. dancetrend jij mag em hebben, bazz had volgens mij wel al wat met magrec afgesproken.. pm me als je em wilt "hebben" (drink munten als betaalmiddel! )

Rv was net iets sneller.....

Posted by DanceTrend on Nov-09-2002 14:01:

quote:
Originally posted by TimeportE

Thx, check je PM

Posted by Jappio on Nov-09-2002 14:02:

quote:
Originally posted by franzelare
mensen ik moet jullie wat bekennen....

Ik kom ook

Dus vanavond weer phatte foto's ?

(toch wel weer voordeel die kaartjes.. Volgens mij wordt die meeting groter en groter :P is de chill out wel groot genoeg whehe)

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 »