TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 »
ok har blivit hitskickad av steve s� jag f�rs�ker igen.
finns det inget med hardstyle tryck typ "BASS Instructor" eller "Mega Warped HARD Boy ADDICT!". G�rna med massa neon och massa sm� XTC piller som tryck
Kanske i holland om n�gon vet?
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 finns det inget med hardstyle tryck typ "BASS Instructor" eller "Mega Warped HARD Boy ADDICT!". G�rna med massa neon och massa sm� XTC piller som tryck |
| finns det inget med hardstyle tryck typ "BASS Instructor" eller "Mega Warped HARD Boy ADDICT!". G�rna med massa neon och massa sm� XTC piller som tryck |
| Steve skrev: Det skulle va intressant att f� se lite av vad som finns att erbjuda... vad jag tror vi s�ker f�rst och fr�mst �r en t-shirt som �r svart, funkar f�r dom flesta. Det ska va en t-shirt g�rna som g�r att v�lja i olika storlekar... sj�lv gillar jag att ha small d� jag inte gillar "baggy-stilen" Vad g�ller tryck s� skulle jag ocks� g�rna se samples, kan vara bra att f� reda p� kvalliteten p� tryck och hur det kan se ut... V�lg�renhet i all �ra, jag tycker vi ska ta fram det b�sta (med f� kompromisser) som passar oss s� verkligen vill b�ra fram v�r fina t-shirt med stolthet. �r mycket intresserad av din, knomaden, kontakter och erbjudanden |
. Detta �r ingen konflikt. I �vrigt till�mpar vi "direct trade", utan mellanh�nder, med m�jligheter att ge ett rej�lt schysst pris...och p� denna s� �r k�nslan att jag kommer ge en "communityrabatt".
) har levt ett rej�lt h�rt liv sedan december 2001 och har massivt med tv�ttar bakom sig, och n�gra svettiga stompn�tter och som jag setts i de flesta PuLS-tillf�llena i...
.
?
och trance addict fr�n Sverige :P
Sitter p� jobbet s� det blir ett kort svar...
Tycker det ser lovande ut med dessa t-shirts och som du s�ger s� �r trycket av god kvallitet...
Tror det �r ganska l�tt att komma �verens om en model/design av t-shirt... vet att n�n �ven/ist�llet vill ha en l�ng�rmad tr�ja vilket kan va m�jligt... om kanske enstaka udda designer blir extra dyra s� f�r den personen st� f�r det eller kanske det finns m�jlighet att skicka med en s�dan medans alla andra skall tryckas, t�nker p� JayBee nu som jag vet vill ha en l�ng�rmad... vart trycks trycket ?
Vad tror ni andra... ? 
Steve: De har screentryckeriet p� plats i sin egna fabrik som d�rf�r blir billigare utan att kompromissa med kvaliteten, med samtliga tillverkningssteg och direktleverans i ett enda paket direkt till Sverige, d�r OAM Uganda st�r f�r avh�mtning vid lastkaj i Industrial District, Kampala, Uganda, d�r distributionen sker Sm�l�ndsk/Ugandisk/Gnosj�isk kostnadsmedvetenhet
.
Den finns �ven i l�ng�rmad och pik�modell, samt vanliga eleganta skjortor av "Melkatyp", b�de kort�rmade och l�ng�rmade till farsan. Och linnen, kalsonger, jeansskjortor etc...
Men vi fokuserar t-shirts i initialskedet av etableringen av denna verksamhetsgren.
Som sker ungef�r nu
.
Och vidare - skall kolla om de kan ta en enstaka "udda" och trycka, d�r prisskillnaden enbart blir p� "r�varan", det vill s�ga prisskillnaden mellan otryckt l�ng�rmad och kort�rmad, i ett enstaka tryck p� den l�ng�rmade i samma svep...
jo jag vill ha en l�ng�rmad. typ som den jag hadde p� mig p� devotion typ fast med sweta tryck.
h�r ser vi en utav samma model som jag k�pte fast jag har bara annorlunda tryck och detta �r vad jag skulle vilja ha som sweta t-shirt.

Du �r en klippa knomaden.... ska bli intressant att se vad vi kan f� ner priset till n�r v�l det �r tid f�r att ta fram det 
Thx, Steve
(Blues Brothers "We're on a mission...")
MEN!
No one can do it alone...jag �r l�ngt ifr�n ensam i detta v�rdeskapande! Vi �r en l�ng radda som g�r detta m�jligt. Bland annat n�gra tusen ekologiska bomullsodlare i norra Uganda, samt ex vis Ugandam�staren i Marathon 2000 och kurstv�an vid civilekonomutbildningen vid Makerere University Business School Joseph Muwonge, VD f�r OAM Uganda, och g�nget i OAM's styrelse, kass�r Rikard Jansson, Excel-guru och sustainable trade manager, samt sekreterare Mattias Larsson Club PuLS/Event Manager, promotional and communicational strategist. Och 49 investerande medlemmar, ex vis Laszlo och Jofawe h�r p� SWETA...

| Originally posted by knomaden Thx, Steve (Blues Brothers "We're on a mission...")MEN! No one can do it alone...jag �r l�ngt ifr�n ensam i detta v�rdeskapande! Vi �r en l�ng radda som g�r detta m�jligt. Bland annat n�gra tusen ekologiska bomullsodlare i norra Uganda, samt ex vis Ugandam�staren i Marathon 2000 och kurstv�an vid civilekonomutbildningen vid Makerere University Business School Joseph Muwonge, VD f�r OAM Uganda, och g�nget i OAM's styrelse, kass�r Rikard Jansson, Excel-guru och sustainable trade manager, samt sekreterare Mattias Larsson Club PuLS/Event Manager, promotional and communicational strategist. Och 49 investerande medlemmar, ex vis Laszlo och Jofawe h�r p� SWETA... |
jag vill ha pik�! 
| Originally posted by St_Andrew jag vill ha pik�! |

| Originally posted by DJ_Laszlo Varf�r inte dra ig�ng en aff�rskedja n�r vi �nd� h�ller p�? ![]() Vi kan b�rja s�lja jackor, stringtrosor, tandborstar, haklappar, hundkoppel, potatisskalare, bakpl�tspapper etc etc - allt med den snygga SWETA-loggan printad p� produkterna |
Jag vill ha en v�tdr�kt med tryck p�... n� men �rligt... som knomaden ocks� sa, vi h�ller oss till en sak till att b�rja med, han ser efter m�jligheten att ha udda, kanske kostar as mycke... det f�r bli n�sta steg iaf.
, har tryckt upp n�gra tshirts med bilden.. desv�rre hemma tryck, s� det trasas ju i tv�ttmaskinen :P
tokigt gammal tr�d, ja...men vi hade ju en omr�stning minns jag om vilket tryck som va mest poppis. Vad har h�nt sedan? (uppenbarligen inte mycket, men vi kanske kan f�rs�ka styra n�got) 
yea, vi borde ta o fixa det h�r nu!
jag skulle tycka d vorre kul me en ny t�vling :P men d e jag det..
iaf jag vet tv� st�llen som kan trycka:
www.attitude.se
www.ownlabel.se
hehe gammal tr�d 
Hade onekligen varit roligt om det h�nde n�t p� denna fronten 
Haha, klassisk tr�d!
G�r ju alltid att trycka ut n�t s� simpelt som nyckelband eller s� ox�..
| Originally posted by Jeremy H Haha, klassisk tr�d! G�r ju alltid att trycka ut n�t s� simpelt som nyckelband eller s� ox�.. |
Oj, att den h�r tr�den finns kvar 
Med tanke p� att steve drog ig�ng det hela den 12 jan 2003 s� kan vi v�l ge honom en chans att avsluta projektet ocks�
Ne..men det �r nog bara att inse att ska det bli n�got av detta �ht s� beh�ver n�gon som har tiden/intresset kliva fram och ta tag i taktpinnen 
Jag tittade igenom tr�den och hittade en del riktigt bra f�rslag som skulle kunna h�lla �ven idag.
Ett exemple �r den h�r, Den ser v�ldigt bra ut m�ste jag s�ga, det �r v�l bara det att loggan �r orange, annars ser det riktigt bra ut faktiskt.
Den h�r �r inte heller ful, tycker faktiskt den skulle kunna funka.
Jag tycker sj�lv att vi skriver v�ra nickname's n�gonstans p� tr�jan och v�ljer f�rslag ett 
F�rresten, Kom och t�nka p� att det inte heller skulle vara fel och ha en flagg med v�rt avl�nga land, Heh 
jag vet att www.mera.se trycker det man vill ha tryckt
Priser finns H�r
Vi har best�llt en massa tr�jor till k�ren d�rifr�n och trycket �r helt okej.
Det viktigaste vore kanske att dels resumera vilket tryck som faktiskt vann omr�stningen och sen n�r det �r fastst�llt ta reda p� hur m�nga som vill ha en tr�ja.
Sen rent administrativt s� kan jag s�ga att f�rskottsbetalning �r det enda s�ttet att g�ra en s�n h�r grej p�, talar av egen erfarenhet fr�n andra liknande projekt. Tar man inte f�rhandsbetalning s� slutar det fanimej alltid med att den som f�r uppgiften att best�lla sitter med 10 plagg extra samt f�rlorade pengar f�r dessa.
De va lite f�rslag p� hur man kan g� tillv�ga, vi beh�ver egentligen bara veta mer om vilket tryck som va mest �nskv�rt 
[edit]
Kan ju till�gga att mera har r�tt bra plagg ocks�, Fruit of the loom osv.
Dom har b�de l�ng�rmade & kort�rmade t-shirts, linnen och �ven hoodtr�jor osv. om intresse finns 
haha - oj, gamla goda tider...men d� vill jag att det ska st� progaddict p� min isf