TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Goeie films
Pages (142): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto iemand farenheit 9/11 al gezien? |
identity.
best wel kewl. en totaal niet voorspelbaar.
en heel knap gefilmd eigenlijk.
Kheb enorm veel films gezien.
Nu ga ik fahrenheit 911 zien, svcd.
Voorbije dagen gezien: girl next door (RAUWW, man die grie tis echt lekker), 13 going on 30, Mindhunters, secret window, perfect strangers, 50 first dates, paycheck, the station agent en the trip (damn homo film :/.
Gisteren nacht nog wat Saturday Night Live sketches gezien, dat blijft echt zooo goed.
celebrity jeopardy
)
| Originally posted by Kaidreas identity. best wel kewl. en totaal niet voorspelbaar. en heel knap gefilmd eigenlijk. |

^sorryyyyyyy!
ma wete ik bevestig het alleen maar zo goe? 
| Originally posted by Kaidreas ^sorryyyyyyy! ma wete ik bevestig het alleen maar zo goe? |

| Originally posted by djcresto iemand farenheit 9/11 al gezien? |
...nog nooit meegemaakt.
| Originally posted by Dark Apostle Ik was onder de indruk en blijkbaar de rest van de zal ook want iedereen applaudiseerde...in een cinema ...nog nooit meegemaakt.Had Bowling For Columbine al gezien en terwijl Bowling de Amerikaanse dwaasheid aan de tand voelde toonde Farenheit 9/11 hoe erg het wel niet gesteld is met de Amerikaanse politieke. 9/11 is ook neutraler dan Columbine en daardoor heeft die denk ik ook meerwaarde. Ik heb zelf al op fora door en door Amerikaanse republikeinen een "oh fuck" reactie zien geven na het zien van de film. Farenheit komt ook harder aan imo en net zoals in Columbine gebruikt hij een totaal overgehyped Amerikaans feit om te tonen wat ze in tussentijd verzwijgen |
| Originally posted by pooley http://www.davekopel.com/Terror/Fif...renheit-911.htm lees eerst dat eens |
het is ondertussen al meermaals bewezen dat Moore meermaals feiten verdraait in zijn voordeel voor fahrenheit 9/11, maar dan nog vind ik dat niet slecht. Als hij er zo toe kan bijdragen dat bush de verkiezingen verliest, ga ik enorm content zijn
ik heb de film zelf nog niet gezien, dus ik kan zelf nog niet oordelen, maar bowling for Columbine was wel shocking...
Ik heb ook wat films gezien de laatste tijd
School of Rock
Along came Polly
Mystic River
A man apart
Bulletproof monk
Police Academy 1 en 3
The day after tommorow
City of God
Aanraders zijn: School of Rock, Mystic River, Police Academy (allemaal natuurlijk, btw, voor de liefhebbers, ge kunt alle films van Police Academy (7) in de Mediamarkt te Hasselt kopen voor 10euro t stuk) en City of God.
Along came Polly was een slechte film imo. Waste of time. Het verhaal is zooo voorspelbaar en ik denk dat als Jennifer Anniston en Ben Stiller niet meededen in deze film, we waarschijnlijk nooit iets gehoord zouden hebben van deze film. 2/10
A man apart. Tja, ok Vin Diesel is om van te smullen, maar deze film is eigenlijk een doodgewone aktiefilm, niets speciaals. Daarom zeker ni slecht, dus als ge van aktiefilms houdt, is t misschien toch wel de moeite. 6/10
Bulletproof Monk. Te veel gekopieerd van de matrix, vind ik. Zeker geen slechte film, en er zit een dosis humor in, maar tis weer zo�n typische film: goede tegen slechten, en guess who wins
5/10
The day after tommorow. Geleend op DVD van mijn nonk, want voor zo�n film zou ik nooit naar de cinema gaan. Special effects zijn wow, maar tis ook alweer zooo typisch dat die vader zijn zoon levend vindt, terwijl er weet-ik-hoeveel mensen gestorven zijn. En altijd dat romantisch tintje, typisch. 6/10
Ivm de aanraders:
School of Rock, als ge tenacious D kunt appreci�ren, vindt ge deze film wel goed. 8/10
Mystic River vond ik goed, omdat ik het boek gelezen heb en de film was voor een keer eens helemaal zoals ik t me had voorgesteld. 8/10
Police academy, die films zijn gewoon klassiekers en heerlijk om te zien. Das lachen van begin tot einde voor mij. 9/10
City of God. Dat was nu eens een prachtige film. Heeft me voor geen seconde verveeld. De vreemde taal is ook wel nice. 9/10
gisteren The Godfather I gezien (had die nog niet gezien, brrrr=\). Jah commentaar overbodig natuurlijk...
Nu ga ik The Tailor of Panama zien
Niemand nog shrek 2 gezien ??? weird 
Oh jawel.
In de cinema en op pc 1 van deze nog is
schitterende film 

| Originally posted by Eagle` Niemand nog shrek 2 gezien ??? weird |
Goeie film, ik heb 'm ook in de cinema gezien. Toen Puss zo zielig keek ging er een grote 'Ooooooooooooooooh' door de zaal 
man man. als die details bij die kat. daar is echt wel werk in gestoken. alleen de ogen konden wat echter, maar ja dan keek ie misschien niet zo zielig meer 
| Originally posted by Gladius gisteren The Godfather I gezien (had die nog niet gezien, brrrr=\). Jah commentaar overbodig natuurlijk... Nu ga ik The Tailor of Panama zien |

| Originally posted by Nyah City of God. Dat was nu eens een prachtige film. Heeft me voor geen seconde verveeld. De vreemde taal is ook wel nice. 9/10 |

| Originally posted by Nyah The day after tommorow. Geleend op DVD van mijn nonk, want voor zo�n film zou ik nooit naar de cinema gaan. Special effects zijn wow, maar tis ook alweer zooo typisch dat die vader zijn zoon levend vindt, terwijl er weet-ik-hoeveel mensen gestorven zijn. En altijd dat romantisch tintje, typisch. 6/10 |
| Originally posted by Nyah The day after tommorow. Geleend op DVD van mijn nonk, want voor zo�n film zou ik nooit naar de cinema gaan. Special effects zijn wow, maar tis ook alweer zooo typisch dat die vader zijn zoon levend vindt, terwijl er weet-ik-hoeveel mensen gestorven zijn. En altijd dat romantisch tintje, typisch. 6/10 |
Idd dat is juist ne film die ik nooit zou huren of kopen, hoe komt ge erop om da op een tvke te gaan bezien? 
Tenzij ge zo ne plasma tv zou hebben uiteraard 
| Originally posted by Kadrash Idd dat is juist ne film die ik nooit zou huren of kopen, hoe komt ge erop om da op een tvke te gaan bezien? ![]() |
(17 inchke)
Kheb hem in de cinema gezien en daar suckte hem ook