TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
| quote: |
| Originally posted by Hitman Als je nu toch wat wil kopen, zou ik CDJ's halen... wordt steeds meer mee gedraaid en met de goeie kun je meer dan met draaitafels. Scheelt je op langere termijn ook veel met platen kopen Wel een fatsoenlijk mengpaneel halen, dan kun je volgens mij het best voor Stanton gaan... |
| quote: |
| Originally posted by DjRV check deze ad op partyflock voor 1200 E complete set met 2 SL1200's en gemini mengpaneel. NIET TWIJFELEN ALS JE WILT KOPEN,KOOPJE! |
| quote: |
| Originally posted by total woot Ben ik niet met je eens, ik heb zelf dat mengpaneel een tijdje gehad, en t is echt GEEN aanrader (bagger geluid). |
| quote: |
| Originally posted by Asperge Dan nog 2 sl's voor 1200 is al vrij goedkoop |
)
weet er iemand dj/vinyl shops in weert (limburg) ?
thx
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid weet er iemand dj/vinyl shops in weert (limburg) ? thx |
| quote: |
| Originally posted by DjRV Het goede gevoel is erg belangrijk voor je zelf vertrouwen en motivatie. Hieruit kan je verder bouwen. Je zult ALTIJD te maken krijgen met eigenaren cq organisatoren die het niet eens zijn met jou muziek keuze. Dit vooral omdat zij de macht hebben om dit te zeggen. Als zo'n persoon een gevestigde naam boekt zal die never nooit zo'n opmerking doen, ook al draait ie precies de zelfde platen. Moet je dus maar voor lief nemen. Reacties van de mensen op de dansvloer zijn het belangrijkst want daar doe je het voor (naast voor jezelf) |
| quote: |
| Originally posted by DJ Gerrit moah, tis natuurlijk wel zo dat die eigenaar JOU betaald. Maar bij jullie house djs is dat weer wat anders, jullie willen toch een beetje je eigen ding doen. Bij mij is het heel anders. Tuurlijk let ik op de mensen wat ze doen, maar als de eigen bij wezen van spreken zegt, draai de hle avond jantje shit. tja! hijis toch de werkgever. (alhoewel ik niet voor zulke werkgevers wil draaien) |
| quote: |
| Originally posted by DjRV bij skihut is het het belangrijkst dat de mensen uit hun dak gaan,ongeacht welke muziek soort je draait. bij house ben je bezig met een reputatie op te bouwen en als je dan een verkeerde afslag neemt sta je dat de komende 20 jaar nog te doen,niet erg handig. |
, ik noem het gewoon allround.
| quote: |
| Originally posted by DJ Gerrit ik draai geen skihut , ik noem het gewoon allround. |
Ik heb er zin in mensen 
In? 
| quote: |
| Originally posted by EDDiEvs Ik heb er zin in mensen |
Ik heb even een vraagje, ik ga binnenkort draaitafels kopen als aanvulling om mijn cdj set. het wordt 1 van de super OEM bakken dat staat vast. nu vroeg ik me af of het bij die draaitafels nu echt nodig is om de speling te laten verwijderen. en kan iemand me mischien even uitleggen wat dat nou precies inhoud?
thanks
| quote: |
| Originally posted by subtrance Ik heb even een vraagje, ik ga binnenkort draaitafels kopen als aanvulling om mijn cdj set. het wordt 1 van de super OEM bakken dat staat vast. nu vroeg ik me af of het bij die draaitafels nu echt nodig is om de speling te laten verwijderen. en kan iemand me mischien even uitleggen wat dat nou precies inhoud? thanks |
Hij is op new-line geweest zo te lezen.
bij veel tafels schijnt er speling op de toonarm te zitten, behalve bij de techs. Of het bij de OEM ook is en of er mee te leven is, weet ik niet.
Hij vraagt er niet veel voor, dus misschien wel zo goed om te laten doen.
| quote: |
| Originally posted by DJ Gerrit ik draai geen skihut , ik noem het gewoon allround. |
Ik ben van plan om nieuwe elementen / naalden te kopen. Na wat intensief speurwerk ben ik toch op de Ortofon Concorde Pro uitgekomen.

Ik draai nog steeds met mn Stanton str8-60 (helaas nog geen geld voor nieuwe), maar nou vroeg ik me af of deze elementen wel op mijn draaitafel passen. Deze draaitafels hebben namelijk een korte (rechte) tonearm. Iemand die me hier meer duidelijkheid over kan geven? 
edit:
uhmz foutje
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik ben van plan om nieuwe elementen / naalden te kopen. Na wat intensief speurwerk ben ik toch op de Ortofon Concorde Pro uitgekomen. ![]() Ik draai nog steeds met mn Stanton str8-60 (helaas nog geen geld voor nieuwe), maar nou vroeg ik me af of deze elementen wel op mijn draaitafel passen. Deze draaitafels hebben namelijk een korte (rechte) tonearm. Iemand die me hier meer duidelijkheid over kan geven? |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik ben van plan om nieuwe elementen / naalden te kopen. Na wat intensief speurwerk ben ik toch op de Ortofon Concorde Pro uitgekomen. ![]() Ik draai nog steeds met mn Stanton str8-60 (helaas nog geen geld voor nieuwe), maar nou vroeg ik me af of deze elementen wel op mijn draaitafel passen. Deze draaitafels hebben namelijk een korte (rechte) tonearm. Iemand die me hier meer duidelijkheid over kan geven? |
Ik ben van plan een groot aantal platen te verkopen... varieerend van een paar oude hardstylers tot vette trance classics en trancers van een jaartje oud.
Ik dacht, geef mijn mede TA-rs eerst de kans een mooie slag te slaan voor ik ze op Marktplaats gooi 
Het zijn er ----> 331 
edit: allen in goede staat!
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Ik ben van plan een groot aantal platen te verkopen... varieerend van een paar oude hardstylers tot vette trance classics en trancers van een jaartje oud. Ik dacht, geef mijn mede TA-rs eerst de kans een mooie slag te slaan voor ik ze op Marktplaats gooi ![]() Het zijn er ----> 331 |
Zitten een paar HELE leuke platen bij in de categorie classics! Leuk als je net begint!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik ben wel geinteresseerd in: Spooky - Belong (.....als daar de Sasha edit opstaat) Depeche Mode � Only when I lose Myself (Lexicon Avenue Remix) (...weet ik niet zeker, want ik heb hem in een set, maar weet niet of dat de acapella is of het hele nr) Verder een leuke lijst Zitten een paar HELE leuke platen bij in de categorie classics! Leuk als je net begint! |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Ik ben van plan een groot aantal platen te verkopen... varieerend van een paar oude hardstylers tot vette trance classics en trancers van een jaartje oud. Ik dacht, geef mijn mede TA-rs eerst de kans een mooie slag te slaan voor ik ze op Marktplaats gooi ![]() Het zijn er ----> 331 |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.