TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
| quote: |
| Originally posted by super-styleR Lekker 2de uur ik ben er eens vandoor morge examen geschiedenis woeei |
nocturnal delight! mmm 
Vette show weer
Volgende week dus een Bonzai special met L-Vee en Yves Deruyter
Belgie is in ieder geval goed vertegenwoordigd in ASOT 
| quote: |
| Originally posted by pooley file & Peri was dan weer goed, maar kort |
| quote: |
| Originally posted by super-styleR Naranja moet heerlijk zijn live |
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Mojado ft. Mr Sam - Naranja [Magik Muzik] E plaat me e sterk karakter, niet echt Trance, ma steek't onder de noemer van Tech-Trance E vraag: Klopt het dat Armin deze op 16 Years Ilussion gedraaid Dacht mij zo nog iet te herrineren, ma kan ok gewoon der serieus naast zitte |
Liedje is echt gewoon te zalig voor woorden
Aan m'n eigen quoten vind ik toch ma niks zene
Ja kevin, kvond hem echt goed daar.
Maar tzal zoiets zijn dat ge door dikke boxen moet horen.
All� twas ni slecht slecht maar liever goeie trance en minder progressive. Lekker om op te warmen, doe ik ook in men setjes dat ik thuis draai
Vanavond dus een XXL met L-Vee en Yves Deruyter 
Streams enzo: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=172209
me is getting ready voor de bonzai special 
hopelijk praat ie wat normaler als op rotationz die keer, straks krijgen ze nog een gans verkeerd beeld van ons
edit: ik hope for his sake dat ie doen straal bezopen was, tenzij het andere ding was 
is het al bezig 
| quote: |
| Originally posted by TOR is het al bezig |
idd!! een van mijn favorieten momenteel..
had het al een eind door, maar het forum is traaaaaag
De G&D remix is lekkkkkkker.
lol kben opt moment nie zelf aant luisteren... vriendin aan de koptelefoon
ze vond no one on earth: heel schoon! 

handen in de lucht!!! 
Nice track ! 8 wonders - the morning after (Thrillseekers remix)
dit is ook heel mooi!
04 Arctic Quest - Offbeat (Tune Of The Week)
grr.. lekkere remix van Marco V. en dan reclame
dat nieuwe Tiesto nummer is niet veel waard btw..
| quote: |
| Originally posted by TOR grr.. lekkere remix van Marco V. en dan reclame dat nieuwe Tiesto nummer is niet veel waard btw.. |
het nummer zelf is te aggressief en te hard voor de vocals
ze passen echt niet vind ik.
wat nu opstaat is al heel wat beter..
Matt Hardwick vs. Smith & Pledger - Connected
TUNE!!!!!!!!!
/me loves vocals a lot... ![]()
this one tears that a & b tune into peaces
Eternal Light

| quote: |
| Originally posted by TOR Eternal Light |
TOR your eyesss!!! in de asta had je die wel heel vaak dicht
dat kwam door M.I.K.E.!
die stond de hele tijd te geeuwen en ik werd daar moe van..... of zoiets. 
| quote: |
| Originally posted by TOR dat kwam door M.I.K.E.! die stond de hele tijd te geeuwen en ik werd daar moe van..... of zoiets. |
hoor just van fred dat dit: "fred baker - all night long" is... hmmmm don't like the vocals
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.