TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
hideliho nieuwe mensjes!!
je bent je tweede deli vergeten Gladi
Nou goed hoi to the new guy
lo
| quote: |
| Originally posted by super-styleR Leeftijd : 15 (16 @ mei) |
myeah ik ben nog nie zo oud ma wel al totaal verslaafd aan trance & consoorten 
darn kids

| Originally posted by Tiger777 NOOOOOOOO!!!! Van de troon gestoten als jongste BETA (ik ga nu wenen) TOCH NIET! Wees welgekomen |
van waar komen allemaal die nieuwe BETA's vandaan? The community is growing, dringend tijd voor een priv� trance fuif met alle beta's.
Tiger wordt het ook niet eens tijd voor een nieuwe kaart?
welkom aan iedereen
| Originally posted by djcresto van waar komen allemaal die nieuwe BETA's vandaan? |
| Originally posted by djcresto van waar komen allemaal die nieuwe BETA's vandaan? The community is growing,... |
| Originally posted by djcresto ... dringend tijd voor een priv� trance fuif met alle beta's. |
gegarandeerd zalige muziek...
| Originally posted by djcresto Tiger wordt het ook niet eens tijd voor een nieuwe kaart? |
ja dan zet hij mij weer ergens in vlaams-brabant
you're the best
Vanwaar al die commentaar op de kaart? Zijn der hier enkelen die mijn aardrijkskundige kennis betwisten?!? HE?
Nee,serieus, de kaart is toch in orde?
Ge weet wa mensen die het beter kunnen mogen doen?
| Originally posted by Tiger777 NOOOOOOOO!!!! Van de troon gestoten als jongste BETA |

| Originally posted by Dark Apostle Ach voor mij blijf je een snotaap ![]() |
| Originally posted by djcresto dringend tijd voor een priv� trance fuif met alle beta's. |
Chloroform
whiskey 
Een stuk touw, een kast en een stuk plakband? 
| Originally posted by pooley Chloroform |

| Originally posted by Tiger777 whiskey |

| Originally posted by Dark Apostle Een stuk touw, een kast en een stuk plakband? |

goeie muziek hebt natuurlijk, als iedereen dan nog eens een fles whiskey/jenever/Wodka/hasseltse koffie of 5-6 meebrengt (of nen bak duvel/witteke) dan wordt da een dik feestje!!!
Ge zou eens moeten weten hoeveel goesting ge mij daarmee geeft. Eigenlijk nog niet zo'n dwaas idee... voor 10000 frang hebt ge toch al een zaaltje... En dan een prive-feestje he 
Wie gaat daar eens werk van maken?
Vb van onze parochiezaal
250�
100euro voorschot
das alleen voor de zaal he
dan uw dj stuff / boxen + licht
dan uw vaten / bakken frisdrank
vodka voor men eigne 
etc
Maar ik kan is achter re�le prijzen vragen, wij hebben al 4 fuiven gedaan ( 500-750man ) en 4 nieuwjaarsfeestjes in een parochiezaal
| Wie gaat daar eens werk van maken? |
wablief?

ja, en in hoeilaart, nog ni eens zo ver van hier... 
Het probleem is denk ik vooral dat we niet genoeg mensen hebben (voorlopig) en ge moet er toch ook rekening mee houden da pakt 50% van de betas niet aanwezig zullen zijn, en als er niet-tas komen dan is de lol er ook vooral af natuurlijk, dus denkik meer een ideetje voor de toekomst
POOLEY zal dan wel in actie schieten 
Kzou zeggen bij iemand thuis met een groot huis
grote vakantie ouders 1 maand naar ons huis in spanje dus \o/
als ik geen 2de zit heb 
(15july - 15augustus prolly)
en in de paasvakantie ook 1 week