TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »

Posted by Eis on Sep-23-2004 18:13:

Eih�n se ole tyhm� joka pyyt��, vaan se joka maksaa. Kunnon ADSL-yhteydell� noi lucasin rahastustuotteet saa kivasti kotikoneelle katsottavaks.

Posted by Thunder5 on Sep-23-2004 18:18:

quote:
Originally posted by GrimReaper
Njaah. Olis 5kpl Gmail-kutsuja halukkaille, itelle kun yhdess�kin on jo tarpeeksi.

Mullakin noita kutsuja taitaa muutama viel� olla...

Posted by skip on Sep-23-2004 18:36:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery
K�vin vaihtamassa soittimen uuteen, eik� toimi viel�k��n. Eli siis vika on joko johdoissa tai TV:ss�...

��h, ei jaksa niuhottaa tuollaisesta. Samoja leffoja ne pohjimmiltaan ovat silti edelleen.

mulla oli kans ongelmia mun dvd soittimen kanssa kun sen ostin (finluxin halpa paska) ja sit� korjailtiin ja vaihdeltiin moneen kertaan eik� mik��n tuntunut auttavan! saivat sitten sen kumminkin loppujen lopuksi kuntoon (kai) mutta t�ysi paska se silti mun mielest� on. olisi pit�ny kerralla ostaa parempi kyll�.

ja kyll�h�n tollanen asia mun mielest� on aika t�rke�, ett� onko siihen leffaan tungettu joukkoon jotain t�ysin siihen sopimatonta/kuulumatonta yht�kki�! mua ainakin h�iritsi kovasti kun ne uudet versiot n�in. leffa on pohjimmiltaan sama joo, mutta silti menty oikeastaan hieman pilaamaan tarpeettomalla paskalla. olen puristi sitten kai.
sama k�y esim. li kwan - point zero 2004 mixeihin IMO! mielest�ni originaali hakkaa kaikki mixit 100-0 vaikka joku niist� oli vain v�h�n p�ivitetty versio originaalista! en vaan n�� siin� mit��n pointtia, kun ei paranneta vaan huononnetaan, eik� originaalia en�� ole sitten saatavilla!

Posted by Eis on Sep-23-2004 22:57:

http://www.mikseri.net/artistit/?id=17831

Ton solarsix:n konam 138 biisi kuulostaa hyvinkin tutulta . Mik�h�n biisi mahtaa olla kyseess�, kun en nyt saa p��h�ni, oon t�n kyll� monta kertaa kuullu :O

Posted by skip on Sep-24-2004 08:35:

aargh! mist� saisi t�m�n halvalla? ei en�� anttiloistakaan noita gary d kokelmia oikein l�ydy ja t�� olis aika namu ostos ainoastaan yhden biisin takia, nimitt�nin
the thrillseekers - dreaming of you (flutlicht remix)
kuuntelin t�n��n autossa jotain vanhaa levy�, jonka olin polttanut ja t�� biisi iskee edelleen ku miljoona volttia! jos joku tiet�� mist� ton kokoelman sais kohtuu hintaan niin kertokaa toki!

Posted by Puuhis on Sep-24-2004 09:18:

Piti vet�� v�h�n kotiinp�in DJMag.Comin ��nestyksess�.

1. DJ Orkidea
2. Miika Kuisma
3. DJ Tab
4. Jokke
5. OlliS

Posted by GrimReaper on Sep-24-2004 09:22:

Enp� tii� mist� ton Gary D:n D.Trance 1/2003 levyn sais halvalla.. t�ytt�� hintaa ei niist� hullukaan maksa kun ei niiss� o kuin muutama hyv� biisi ja loput kuraa.

PS. Kyll� labelit sitten on kivoja. Lokakuussa tulee Sashan Involverista Special Edition 2CD jossa kakkosdiskill� on muutama valittu Sashan remiki miksaamattomana, tosin ne multakin uupuvat on muistaakseni niit� 90-luvun alkupuolen miksauksia jotka on enimm�kseen aika poppista. Joten enp� taida kuitenkaan ostaa.. mutta niille joilla ei o Involveria eik� noita remiksej�, t�m� on kelpo ostos.

Sasha - Involver SE (CD2)
01. D*Ream - U R The Best Thing (Sasha Dub Mix)
02. Hysterix - Talk To Me (Sasha's Full Music Master)
03. Eat Static - Gulf Breeze (Sasha's Afroshashoz Mix)
04. BT - Embracing The Sunshine (Sasha Remix)
05. Gus Gus - Purple (Sasha vs. The Light Remix)
06. The Chemical Brothers - Out Of Control (Sasha's Instrumental)
07. UNKLE - In A State (Sasha Remix)

Posted by Puuhis on Sep-24-2004 10:22:

Kyll� noita Gary D Tranceja tulee viel� sillon t�ll�n vastaan Anttilassa, Free Record Shopeissa ja jossain Ku Klux Klan eli K-Kaupoissa halvalla.

Posted by skip on Sep-24-2004 10:49:

quote:
Originally posted by Puuhis
Kyll� noita Gary D Tranceja tulee viel� sillon t�ll�n vastaan Anttilassa, Free Record Shopeissa ja jossain Ku Klux Klan eli K-Kaupoissa halvalla.

niin tulee, mutta ne on aina ne samat mit� mulla jo on! ainakin t��ll� p�in! pit�� varmaan heitt�� joku kierros silti kaikissa noissa jos vaikka toi l�ytyisi mink� haluan

Posted by BetaFactory on Sep-24-2004 12:42:

quote:
Originally posted by skip
itselle kelpais ne aivan alkuper�iset versiot niist� kolmesta ekasta star wars elokuvasta, eik� mit��n p�ivitettyj� paskoja! mutta eip� taida noita mist��n dvd:ll� saada!

Olet aivan oikeassa. Alkuper�iset eiv�t ole saatavissa dvd:ll�. Itsekin vihaan niit� uusia FX-versioita, t�ytt� paskaa kerrassaan. 70- ja 80-luvulla osattiin toisaalta tehd� kunnon effektej� -> go pienoismallit go!

Posted by nekholm on Sep-29-2004 07:44:

Tiet��k� kukaan l�ytyyks suomesta jostain Huonosti K�ytt�ytyv�t Miehet (Men Behaving Badly) DVD:t? Amazon.co.uk:sta l�ytyy, mutta suomesta..?

Posted by GrimReaper on Sep-29-2004 08:06:

Videodivarista ainakin l�ytyy.

Posted by nekholm on Sep-29-2004 09:14:

Kiitos Grim

Mutta.. Series 1-6 87,90�, Complete box set 139,90�, eik� suomenkielisi� tekstej�.. Aika kalliit. Ja voisihan ne mainita mink�kielisi� tekstej� l�ytyy.

Posted by Eis on Sep-29-2004 09:46:

quote:
Originally posted by nekholm
Kiitos Grim

Mutta.. Series 1-6 87,90�, Complete box set 139,90�, eik� suomenkielisi� tekstej�.. Aika kalliit. Ja voisihan ne mainita mink�kielisi� tekstej� l�ytyy.

Ei ne vitsit tossa sarjassa toimi IMO kun englanniks :I

Posted by GrimReaper on Sep-29-2004 11:43:

quote:
Originally posted by nekholm
Kiitos Grim

Suomi on useimmiten tosi kallis maa DVDiden suhteen, jollet satu tekem��n l�yt�j� Anttilan alelaareista tai muista vastaavista paikoista.. se on ihan fakta. Miss��n muissa kotimaisissa kaupoissa ei tosin oo tullu vastaan noita Men Behaving Badly -DVDit�, harmi kyll�. Ja tiet��kseni miss��n sarjan DVD-julkasuissa ei o suomenkielist� tekstityst� joten yrit� selvit� ilman.

Hinnaltaan halvin kauppa on kai play.com mutta se ei o suomalainen ja vain luottokortti k�y. Play.comissa olis Series 1-6 �31.99/n. �47, sek� jouluspesiaali �4.49/n. �6.60. Katso ite tarkemmin linkist�: www.play.com

Play.comin hyv� puoli kohtuuhintojen lis�ksi on se ett� ei oo toimituskuluja lainkaan eli jo n�kyv� tuotteen hinta on lopullinen hinta tai "price delivered" kuten siell� on sanottu.

Ehk� kannattaa seurata huuto.netti� my�s, siell�h�n on myynniss� paljon sarjoja leffojen DVD-osastolla.

Itelleni tulevia TV-sarjojen DVD-hankintoja ovat varmaan Miami Vice (jahka saavat kaikki osat julkaistua ensi vuoden puolella) sek� Knight Rider (tottakai! ) mutta eip� tuo Huonosti K�ytt�ytyv�t Miehetk��n ole huono vaihtoehto.

Posted by skip on Sep-29-2004 13:27:

quote:
mutta eip� tuo Huonosti K�ytt�ytyv�t Miehetk��n ole huono vaihtoehto.

yksi parhaimmista sarjoista mit� olen n�hnyt! ehdottomasti brittihuumorin k�rke�, muutaman muun hyv� ohella, joita ei nyt jaksa muistaa!

Posted by XeQtOr on Sep-29-2004 13:57:

quote:
Suomi on useimmiten tosi kallis maa DVDiden suhteen, jollet satu tekem��n l�yt�j� Anttilan alelaareista tai muista vastaavista paikoista.. se on ihan fakta. Miss��n muissa kotimaisissa kaupoissa ei tosin oo tullu vastaan noita Men Behaving Badly -DVDit�, harmi kyll�. Ja tiet��kseni miss��n sarjan DVD-julkasuissa ei o suomenkielist� tekstityst� joten yrit� selvit� ilman.
.

Ootkos k�ynny freess� kattomassa.. Sielt� saa esim. kaikki Kubrickin leffat 10eki� kappale ja muita hyvi� v�h�n vanhempia leffoja halvalla..

Posted by GrimReaper on Sep-29-2004 14:18:

quote:
Originally posted by XeQtOr
Ootkos k�ynny freess� kattomassa.. Sielt� saa esim. kaikki Kubrickin leffat 10eki� kappale ja muita hyvi� v�h�n vanhempia leffoja halvalla..

Jaa m�� vai? Onhan sit� tullu Freen laarit selattua mutta ei mulla oo tarvetta hankkia oikeastaan mit��n vanhempia leffoja kun mulla on jo niin paljon niit� vanhoja hyvi� leffoja etten osaa edes laskea niin pitk�lle.. ne mit� ei o, niit� en kai haluakaan.

Olen niin tarkka mink� version leffasta haluan, useimmista kun on DVD:ll� useampia ja tietenkin haluan sen parhaan, enk� aina v�ltt�m�tt� sit� usein saksittua ale-versiota, jollei se ole juuri se paras. Siksi teen aina tutkimuksia ennen kuin p��dyn ostamaan jonkun tietyn leffan.

Posted by Eis on Sep-29-2004 18:38:

Oon tehny semmosen p��t�ksen, etten osta mit��n leffoja, enk� ker�� dvdeit�, s��styyp�h�n nekin rahat muuhun kulutukseen . Niin ja parhaat leffat on oikeesti ilmasia.

Posted by MekkaFIN on Sep-29-2004 20:57:

quote:
Itelleni tulevia TV-sarjojen DVD-hankintoja ovat varmaan Miami Vice (jahka saavat kaikki osat julkaistua ensi vuoden puolella)

Onko t�m� totta? :P Ent�, onko suomiteksteist� tietoa?

Posted by GrimReaper on Sep-30-2004 08:29:

quote:
Originally posted by MekkaFIN
Onko t�m� totta? :P Ent�, onko suomiteksteist� tietoa?

Tottahan se on, n�emm� virallinen julkasup�iv� "Season 1" boksille on nyt 18. tammikuuta, loppujen kausien on tarkoitus tulla ens vuoden aikana. Tarkempaa infoa boksista en viel� o n�hny edes tekstityksiin liittyen. Huhu my�s kertoo ett� DVD:iss� ei olisi edes t�ysin alkuper�ist� soundtrackia vaan osa musasta olisi muutettu.. t�m� huhu ei ole kiva, sill� juuri Miami Vicen musa oli suuri osa sen vieh�tyst�.

Aijuu, alkuper�inen 80-luvun Transformers-sarja olis my�s kiva DVD:ll�.

Posted by nekholm on Sep-30-2004 09:01:

L�ytyh�n sielt� huuto.netist� se koko season 1-6 boxi, mutta 68� sekin.. Nojaa, ehk� joulupukki tuo se mulle sitten joulukuussa

Posted by Puuhis on Sep-30-2004 13:23:

Ompa kivaa p��st� taas t�ihin! Alko kotona lorvailu jo v�h�n tympi�.

Posted by MekkaFIN on Sep-30-2004 15:16:

quote:
Huhu my�s kertoo ett� DVD:iss� ei olisi edes t�ysin alkuper�ist� soundtrackia vaan osa musasta olisi muutettu.. t�m� huhu ei ole kiva, sill� juuri Miami Vicen musa oli suuri osa sen vieh�tyst�.

Toivottavasti huhu ei ole totta, ne musat rokkaa! :P

Posted by Puuhis on Oct-04-2004 15:00:

Viikonlopun saldo:
1 auton tuulilasi hajalle.
1 liikkuvasta autosta ulos tipahtaminen.
100 muuta pienemp�� tapahtumaa(tapaturmaa).

Eip�h�n ainakaan ollut tyls��.

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »