TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming parties in BE, NL and GER
Pages (23): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 »
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Op 26/02/05 mogen we ons dus aan een Black Hole feestje verwachten in Oostende |
Bweikes Cor Fijneman...
pff, sinds Arise moet ik van die blaaskaak ni veel meer hebben ze... IMO een arrogant ventje
28/05/05 MAYDAY BELGIUM
Line up: Cor Fijneman
| Originally posted by djfille Line-up: DJ Cor Fijneman, DJ Mr. Sam, DJ Ton T.B., DJ DaFish Prijs: 10/12EUR |
| Originally posted by FUSyke Heeft er iemand Mr Sam al horen draaien? |
| Originally posted by djcresto yep, wel al aantal jaren geleden, he's good |
wordt snel gelinked als kompaan van tiesto wss, wordt dan nog gepushed door blackhole en illusion. Tja ge moet maar denken, in vgl met wat we in Belgi� hebben is hij zo slecht nog niet.
^ Yup, you have a good point.
Ik vind het gewoon jammer dat door de hele ID&T invloed alles meer gefocussed wordt op de Nederlandse markt. Niet dat het allemaal slechte DJ's zijn, en ik vind het ook heel goed dat er nu in Belgi� wat meer voor trance en consoorten wordt gedaan. Maar ik had liever een nauwer contact met de UK gehad, dan konden we hier tenminste DJ's als Ben Lost, Scott Bond, Pulser, Matt hardwick,... enz krijgen, mannen die ik liever bezig zou zien/horen dan Cor Fijneman en Ton TB, om er maar 2 te noemen...
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Yup, you have a good point. Ik vind het gewoon jammer dat door de hele ID&T invloed alles meer gefocussed wordt op de Nederlandse markt. Niet dat het allemaal slechte DJ's zijn, en ik vind het ook heel goed dat er nu in Belgi� wat meer voor trance en consoorten wordt gedaan. Maar ik had liever een nauwer contact met de UK gehad, dan konden we hier tenminste DJ's als Ben Lost, Scott Bond, Pulser, Matt hardwick,... enz krijgen, mannen die ik liever bezig zou zien/horen dan Cor Fijneman en Ton TB, om er maar 2 te noemen... |
| Originally posted by Jasperovitsj Inderdaad! Vroeger waren er op zijn site soms mixen van hem te downen, maar kweet niet of die er nog zijn... En waarom wordt ineens Cor Fijneman elke maand op grote feestjes in Belg�e geboekt!? |
Precies of ze kennen maar enen dj. De dancings zijn niet meer origineel en ze durven geen dj's meer laten draaien die je hier niet veel hoord. Ze durven geen risico's meer te pakken of met iets nieuws uitpakken doen ze ook niet. Fijneman komt zaterdag in de Kokorico draaien en ik ben op D4M ook al een discussie begonnen in het Koko-gedeelte maar voor hen is hun clubje heilig en dus willen ze geen kwaad woord horen over Corry
Die bende schapen toch
28/05/05 MAYDAY BELGIUM
Line up:
Cor Fijneman
nieuwe naam: Mr Sam
| Originally posted by FUSyke 28/05/05 MAYDAY BELGIUM Line up: Cor Fijneman nieuwe naam: Mr Sam |
Hopelijk nog wat vernieuwende namen...
| Originally posted by Jasperovitsj Inderdaad! Vroeger waren er op zijn site soms mixen van hem te downen, maar kweet niet of die er nog zijn... En waarom wordt ineens Cor Fijneman elke maand op grote feestjes in Belg�e geboekt!? |
mmm ik had al veel eerder achter sets van hem moeten zoeken. Voor hem wil ik in februari wel nog eens naar oostende afzakken.
| Originally posted by Jasperovitsj En waarom wordt ineens Cor Fijneman elke maand op grote feestjes in Belg�e geboekt!? |
BLACK HOLE NIGHT >>> 25/02/05 >>> HANGAR 1 Oostende >>> 21h - 06h
Line up:
Cor Fijneman
Mr Sam
Ton TB
Da Fish
VVK 10� - ADK 12�
En het is maar 5min van het station van Oostende dus ideaal om eens iets meer te drinken 
^niet slecht Maar op een vrijdag 
22 januari:
Unight - Ons Huis Lebbeke
ghost, wout, sven lanvin en aantal lokale talenten
http://www.elementsinmusic.be/frame_unight.htm
Retro Arena, The Trance Edition @ The Temple
Zondag 6 Februari
Deuren om 22u
voor 23u30 5�, erna 10�
Dj's:
Jack (larocca - 5voor12)
Neon (Topradio - Mr Magic)
David (Resident)
special guest Dj Filip Delie (Kokorico - 5voor12)
28/05/05 MAYDAY BELGIUM
Line up:
Cor Fijneman
Mr Sam
Nieuwe naam: Marcel Woods
| Originally posted by FUSyke 28/05/05 MAYDAY BELGIUM Line up: Cor Fijneman Mr Sam Nieuwe naam: Marcel Woods |
yeah it's been a while
but I'm back again online
so who's going to TRANCE ENERGY �? da is Jaarbeurs Te Utrecht?
dan heb ik een ideetje wie ik mss tegen het lijf kan lopen :P
| Originally posted by Miky so who's going to TRANCE ENERGY �? da is Jaarbeurs Te Utrecht? dan heb ik een ideetje wie ik mss tegen het lijf kan lopen :P |
Hello,
http://www.djsolidarite.be/
MIKE
Cor Fijneman
Yves Deruyter
Dave Lambert
...
28 Jan @ Luik
For Asia, 10�, beer= 1.5� !!!
Let's go!!!
| Originally posted by FUSyke BLACK HOLE NIGHT >>> 25/02/05 >>> HANGAR 1 Oostende >>> 21h - 06h Line up: Cor Fijneman Mr Sam Ton TB Da Fish VVK 10� - ADK 12� En het is maar 5min van het station van Oostende dus ideaal om eens iets meer te drinken |
naar het einde toe,ook met (dikke) Cor en Ton TB, maar goed, wie weet vangt een grote groep black hole lovers dit op en besluiten ze allemaal te gaan.
| Originally posted by Jasperovitsj Read the Trance Energy 2005 topic, it might enlighten you |