TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »

Posted by basvh on Jun-24-2004 11:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Ryo: Portugal, Nederland, Frankrijk, Italie
Basvh2: Portugal, Frankrijk, Italie, Tsjechie

De laatste twee zullen dus zeer waarschijnljk iets zakken omdat Italie het zeker niet red. Oftewel ik denk dat het uiteindelijk om Teknikol en Jappi0 gaat aan het einde.

Finale heb ik nog niet bekeken, dat komt nog wel

klopt ik zal nog wel wat zakken, maar ik heb weer nedved als speler van het toernooi wat best wel eens waarheid kan worden!

maar stond wel te kijken daarnet toen ik zag dat ik in top 3 stond van de ek-poule. heb ik toch nog beetje voetbal verstand

Posted by raoel on Jun-24-2004 12:23:

quote:
Originally posted by basvh
heb ik toch nog beetje voetbal verstand

In het land der blinden is eenoog koning

Posted by DJ Gerrit on Jun-24-2004 12:23:

http://www.tsjechiebedankt.nl/

KLIKKEN!!!

Posted by Blik on Jun-24-2004 12:47:

ik heb 159 punten nu, gaat best goed. Alleen die bonuspunten slaan nergens op, 40 punten voor de goede topscorer!!

Posted by New Wave on Jun-24-2004 12:51:

Ik stond bij de eerste ronde nog boven aan zal je straks zien dat ik op het einde helemaal onderaan kom te staan
Em dat Snuggle nou opeens zo hoog staat dat klopt niet hoor

Posted by SnuggLe on Jun-24-2004 13:08:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik stond bij de eerste ronde nog boven aan zal je straks zien dat ik op het einde helemaal onderaan kom te staan
Em dat Snuggle nou opeens zo hoog staat dat klopt niet hoor

Whehehehe, jij met je grote mond
Als ik poule 3 niet zo verneukt had stond ik NOG hoger.

Maareh...40 punten voor de goede topscorer is idd gewoon belachelijk. Tis best een KUTpoule.
Ze hadden het heel anders moeten doen, ook punten moeten geven als je het aantal doelpunten goed hebt van het land. Bv Nederland - Duitsland heb je 2-1 voorspeld maar is 1-1, waardoor je voor dat ene doelpunt van Duitsland ook nog punten krijgt.
40 punten voor de topscorer: BELACHELIJK! Sta je bijna onderaan maar heb je die goed kan je nog winnen :S

Posted by Tim81 on Jun-24-2004 14:22:

Rudi V�ller houdt het voor gezien

24/6/2004 10:37

Zijn dienstverband bij de Duitse bond liep nog tot en met het WK in 2006, maar Rudi V�ller levert per direct zijn contract in. 'We betreuren de beslissing, maar moeten die accepteren.'
'Ik zal terugtreden uit mijn functie'. Met die woorden opende V�ller de persconferentie op de dag na de uitschakeling van Duitsland door Tsjechi�. Volgens de Duitse bondscoach moet er een fris gezicht voor de groep staan in de aanloop naar het WK in 2006. Duitsland heeft zich als organiserend land al geplaatst.

Direct na de wedstrijd tegen Tsjechi� gaf V�ller nog te kennen door te willen gaan. 'Ik heb een contract tot 2006. Op dit moment ga ik er vanuit dat ik verder ga, maar het is niet zo dat ik aan mijn stoel ben vastgeplakt. Ik zie het allemaal gelaten aan.' Een dag na de uitschakeling gaf V�ller aan toen al een vertrek in zijn achterhoofd te hebben.

Hoog op de lijst van opvolgers staat Ottmar Hitzfeld. De trainer, die aan het einde van het seizoen werd bedankt door Bayern M�nchen, is beschikbaar. Dat geldt niet voor Christoph Daum, die met Fenerbah�e de Turkse titel pakte.

V�ller trad in het najaar van 2000 aan als opvolger van Erich Ribbeck, die na het mislukte EK in Nederland en Belgi� niet meer verderging. Daum was toen de belangrijkste kandidaat, maar vanwege coca�ne-gebruik moest de Duitse bond iemand anders vinden. V�ller zou de opengevallen plaats tijdelijk gaan invullen, maar bleef uiteindelijk aan tot en met het EK.

Posted by jp on Jun-24-2004 14:23:

Opgeruimd staat netjes

Posted by Ding Chavez on Jun-24-2004 14:41:

Posted by Teknikol on Jun-24-2004 15:30:

Jezus christus kijk je een avondje niet op TA staat die hele Holland draad vol! wat raarr Maar ik ben weer bijgelezen

Btje laat om in supergrote letters nu HOLLAND neer te poten, maar wel een superavond gister! Die bal die Cocu voor van Nistelrooij neerlegde..fantastisch!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Welke mensen hebben Italie/Spanje in de Halve finale?

Asperge Snuggle Raoel Jappi0 : Portugal, Frankrijk, Nederland, Tsjechie
Teknikol: Engeland, Frankrijk, Nederland, Tsjechie (maar daarbij vNistelrooy als topscorer en Zidane als beste spelen: hij kan dus nog hoog eindigen!)

Ryo: Portugal, Nederland, Frankrijk, Italie
Basvh2: Portugal, Frankrijk, Italie, Tsjechie

De laatste twee zullen dus zeer waarschijnljk iets zakken omdat Italie het zeker niet red. Oftewel ik denk dat het uiteindelijk om Teknikol en Jappi0 gaat aan het einde.

Finale heb ik nog niet bekeken, dat komt nog wel

Hmm ja nu denk ik dat Zidane geen best speler meer word eigenlijk...maar het ziet er best gunstig uit zo...alleen kep Portugal nie ver laten komen..toch btje dom misschien, maja das achteraf. Maar er kan nog zoveel gebeuren, hopen op Nederland natuurlijk!

Posted by SnuggLe on Jun-24-2004 16:32:

Een vent in Den Haag op de weg van Laak / Jonghbloedplein richting het politiebureau van Rijswijk heeft zijn vette A-team bus cool laten beschilderen. Heb d'r even wat pix van gemaakt:

Posted by jp on Jun-24-2004 16:46:

Die is veel mooier dan die saaie Opel die hier staat

Posted by moogwai on Jun-24-2004 18:06:

quote:
Originally posted by Blik
ik heb 159 punten nu, gaat best goed. Alleen die bonuspunten slaan nergens op, 40 punten voor de goede topscorer!!

Ik heb van Nistelrooy, misschien stijg ik dan nog wel een plekje

Posted by jp on Jun-24-2004 18:35:

Rooney
Robben
Ronaldo

Toevallig de drie grootste talenten van het EK

Posted by Tim81 on Jun-24-2004 20:46:

quote:
Originally posted by jp
Rooney
Robben
Ronaldo

Toevallig de drie grootste talenten van het EK

RO sicky, Van NistelRO oij, GRO nkjaer, RO mmedahl, CannavaRO , Del PieRO, PerRO tta, ZambRO tta, PRO horenkovs, van BRO nckhorst, RO zenthal en natuurlijk Milan BaRO s!!!!!!!!

It's all in the RO !!!! Ongetwijfeld nog een paar vergeten....

Posted by raoel on Jun-24-2004 21:04:

Hoppa!!!!

Wat een goal

En nu waarschijnlijk mijn eerste halve finalist goed voorspelt
Portugal 2 - 1 Engeland

Zelfs de uitslag over 120 minuten goed, maar telt dat ook op EK.nl?
staat niet in de spelregels...

Posted by raoel on Jun-24-2004 21:06:

WAANZIN!!!

2-2

Daar gaat mijn goede uitlsag iig
Toch hoop ik dat Portugal doorgaat.

Posted by raoel on Jun-24-2004 21:31:

Wanne gek zeg

Die keeper, doet zun handschoenen uit, pakt de bal en stuurt vervolgens die speler weg die de beslissende moest gaan nemen.

Hij knalt um er nog in ook!

zo maak je jezelf wel DE HELD!

en toch mijn halve finalist goed!

Posted by Tim81 on Jun-24-2004 21:38:

RICARDO is de naam !!

Posted by BaRTeZ on Jun-24-2004 21:38:

WAT EEN GEWELDIGE WEDSTRIJD!

Schitterend, als alle wedstrijden die nog moeten komen, zo spannend en cool zijn, dan kunnen we nog 6 avonden smullen met een grote s!

En die keeper, wat een ijzere ballen heeft die vent zeg!

Posted by TimeportE on Jun-24-2004 21:43:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
En die keeper, wat een ijzere ballen heeft die vent zeg!

dat zeker maar die gozer die em daarvoor nam wat hij deed daar zeg ik serieus u tegen, een stift op zon moment: je durft er normaal niet eens aan te denken!

Posted by moogwai on Jun-24-2004 22:38:

Wat een ongelooflijke vette match! Echt weer genieten geblazen.
Had niet meer verwacht dat Portugal nog ging scoren op het laatst en dan die verlenging En die penaltystip, zo wat een derde rangs knollenstip

Maar goed als ik een Engelsman was, zou ik me wel zwaar genaaid voelen, want die afgekeurde goal van Campbell in de laatste minuut was gewoon een dikke goal! Hopelijk heeft Portugal nu zijn portie mazzel gehad voor dit toernooi, voor als ze tegen Nederland moeten (als Nederland wint hopelijk )

Posted by New Wave on Jun-24-2004 22:59:

quote:
Originally posted by Tim81
Del PieRO

Sorry hoor maar Piero was echt een mega blamage...schaam je diep om die te noemen. Die gast heeft geen ene bal normaal kunnen raken...

Posted by Blik on Jun-24-2004 22:59:

quote:
Originally posted by raoel
Wanne gek zeg

Die keeper, doet zun handschoenen uit, pakt de bal en stuurt vervolgens die speler weg die de beslissende moest gaan nemen.

Hij knalt um er nog in ook!

zo maak je jezelf wel DE HELD!

en toch mijn halve finalist goed!

ik zal je nog wat gekkers vertellen, bij had zijn handschoenen bij de penalty van Vassell al uit (degene die hij redde)

vond de wedstrijd verder niet goed ofzo, wel enorm spannend. Maar het niveau...

Posted by New Wave on Jun-24-2004 23:09:

quote:
Originally posted by Blik
ik zal je nog wat gekkers vertellen, bij had zijn handschoenen bij de penalty van Vassell al uit (degene die hij redde)

vond de wedstrijd verder niet goed ofzo, wel enorm spannend. Maar het niveau...

Ik vond het spel wel lachen.
Alleen vond ik de portugesen een beetje vaag spelen.
Bij een aanval gingen ze steeds via het midden terwijl daar 7 engelsen op 1 lijn liepen....ze hadden meer kunnen scoren als ze breeder speelden.

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »