TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part IV
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »
| quote: |
| Originally posted by tijs08 nieuwe nummer(s) van Matthew Dekay Matthew Dekay - Unknown echt 1 van de beste tunes dit jaar.... weet nog als de dag van gisteren dat hij op Earth in LVC opende met deze plaat... MAN wat gingen we los! Sander Kleinenberg draaide hem ook op Everybody, en dit gaat echt een hele grote tune worden!!!! |
als je deze in een club hoort gaat de hele tent gegarandeerd los! onwijze ontlading en climax erin!
Wow!!!
dit is echt een nummer waar je goede zin van krijgt hoe kut je je ook voelt! 
zoals PH! al tijden in zijn sig heeft... DK: king of producers at the moment! |
Dekay!!!
Woeiii!
Die nieuwe Dekay plaat is idd behoorlijk vet jah !!
Stroom van producties van een goede tot zeer goede kwaliteit daar bij DK records
En het enthousiasme van PH! blijft verbazingwekkend 
Ik zal dan ff onthullen welke plaat het is van Dekay... houdt hem al een tijdje geheim
Goedzo PH 
Matthew Dekay - The Deep Show
vrijwel 100% zeker... maar als het later fout blijkt te zijn voel ik me niet aansprakelijk hoor 
Zeker een plaat om naar uit te kijken idd
Idd een heerlijke plaat ... en als dat niet de werkelijke tracknaam is dan sleep ik je zeker voor de rechter 
De nieuwe clip van Eminem is echt fantastisch
o.a. Michael Jackson, Pee Wee Herman, Robbie Williams, Madonna, Paris Hilton, Vanilla Ice, 8 Mile, MC Hammer, Trainspotting en Beavis & Butthead komen voorbij
http://www.mtv.com/bands/az/eminem/audvid.jhtml#
'Just Lose it'
Max Graham feat Jessica Riddle - Gone
Lekkere vocalen zeg!
Weekend world - SLow Mo
Zow wat een lekkere en mooie plaat zeg.
Redanka-Waves(E-Mission Mix)
eeeeeeeeruhg lekker, niet normaal.
| Originally posted by Glaniskanis Ik zal dan ff onthullen welke plaat het is van Dekay... houdt hem al een tijdje geheim Goedzo PH ![]() Matthew Dekay - The Deep Show vrijwel 100% zeker... maar als het later fout blijkt te zijn voel ik me niet aansprakelijk hoor ![]() Zeker een plaat om naar uit te kijken idd |
Plastic Boy - Twixt 2004
1e plaat van mike @ dv, wat stond ik toen te space, woow! en ik maar denken waar ken ik dit van. Nu istie eindelijk uit! Erg gave plaat
| Originally posted by Bouma-Bros Ik denk dat het "Clearing The Mind" is, vind "The Deep Show" ook erg sterk maar niet echt een TUNE..dat is "Clearing The Mind" duidelijk wel!! Sander |
lucky bastard

| Originally posted by tijs08 wat een koning |
Hebben jullie het niet over Matthew Dekay - Bad :?
Naar mijn weten is dat zijn laatste plaat, opende hij Extrema Outdoor mee.
| Originally posted by Six4Eight Hebben jullie het niet over Matthew Dekay - Bad :? Naar mijn weten is dat zijn laatste plaat, opende hij Extrema Outdoor mee. |
trouwens, TUNE:
UNKLE - Reign (Trafik remix)

Kvind de Way Out West Remix zwaar geniaal van Reign
Is ff horen hoe Trafik het gedaan heeft 
top 10tje
1. Plastic Boy - Twixt 2004 [Banshee]
2. Endre vs Jano Acta - Eternal Hunger [Accord]
3. Sonorus - Last Sunday (Unimatrix Remix) [Euphonic]
4. Cape Town - One Way Roads [Banshee]
5. Ron van den Beuken - Overload [Spinnin']
6. Matt Darey - Liberation (Chiller Twist Remix) [Darey Products]
7. Pedro Delgardo - Metropolis [ID&T]
8. Finor - Mirrors [CD-R]
9. Fractal Structure - Lost Sequence (Original Mix) [Somatic Sense]
10. Adam White - Ballerina [Darey Products]
OMFG i just cried until i died
Dogzilla - Your Eyes
bere-kletser
issie al gereleased eigenlijk 
| Originally posted by sndh trouwens, TUNE: UNKLE - Reign (Trafik remix) |
| Originally posted by HBtje OMFG i just cried until i died |
| Originally posted by ahp2002 top 10tje 1. Plastic Boy - Twixt 2004 [Banshee] 2. Endre vs Jano Acta - Eternal Hunger [Accord] 3. Sonorus - Last Sunday (Unimatrix Remix) [Euphonic] 4. Cape Town - One Way Roads [Banshee] 5. Ron van den Beuken - Overload [Spinnin'] 6. Matt Darey - Liberation (Chiller Twist Remix) [Darey Products] 7. Pedro Delgardo - Metropolis [ID&T] 8. Finor - Mirrors [CD-R] 9. Fractal Structure - Lost Sequence (Original Mix) [Somatic Sense] 10. Adam White - Ballerina [Darey Products] |
Chemical brothers - Asleep by day (Zoo DJ's remix) 
Ik weet niet of die al ergens is langs gekomen in dit topic, volgens mij nog niet.
Henrik B - Logos // (Truesoul)
http://217.158.65.110/MP3/SF154618-01-02-01.mp3
De b-kant van deze plaat. A-kant heet One Point. Deze track wordt al een hele tijd gedraaid door Beyer en nu dus uit sinds 2 weekje ofzo. Heel wat anders dan dat je normaal van Henrik B zou verwachten, erg rustige track met een melodie om van te janken zo mooi
. Basd zal em ook vast wel kennen, zo niet checken!!
zeker wat voor jou denk ik. Track zal ook zeker niet misstaan in een progressive set
. Ik ben er iig helemaal weg van, deze zal niet ontbreken in mijn verzameling. 
Hier trouwens nog een sampletje van de a-kant, ook een kneiter van een track, maar de b-kant doet het em 
http://217.158.65.110/MP3/SF154618-01-01-01.mp3
Wat vinden jullie ervan?
| Originally posted by ahp2002 top 10tje 1. Plastic Boy - Twixt 2004 [Banshee] 2. Endre vs Jano Acta - Eternal Hunger [Accord] 3. Sonorus - Last Sunday (Unimatrix Remix) [Euphonic] 4. Cape Town - One Way Roads [Banshee] 5. Ron van den Beuken - Overload [Spinnin'] 6. Matt Darey - Liberation (Chiller Twist Remix) [Darey Products] 7. Pedro Delgardo - Metropolis [ID&T] 8. Finor - Mirrors [CD-R] 9. Fractal Structure - Lost Sequence (Original Mix) [Somatic Sense] 10. Adam White - Ballerina [Darey Products] |
Die Matthew Dekay (wat de titel ook is) rockt echt hard! Heb een cut-versie, maar die is echt GAAF! Track om als laatste of 1 na laatste te draaien na een avond Ad van het Pad show.
TranceFool: die eerste vind ik superrelaxed, die tweede iets te kowalski achtig........
| Originally posted by TranceFool Henrik B - Logos // (Truesoul) De b-kant van deze plaat. A-kant heet One Point. Deze track wordt al een hele tijd gedraaid door Beyer en nu dus uit sinds 2 weekje ofzo. Heel wat anders dan dat je normaal van Henrik B zou verwachten... |