TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
jag håller på o skriver en bokrecension till engelskan imorrn 
Håller (fortfarande) på att packa till resan imon .. ska vara på flygplatsen om 5 timmer och 45 min.. och borde få lite sömn där emellan också (resan till flygplatsen tar 40 min också)
Naja, kommer tillbax om en vecka då 
ikväll är det nåt fel påmig 
klockan e 3:51 å ja e inte ett dugg trött! 
riktigt illa! fan fan fan...
Suttit och svurit åt Apache i åtskilliga timmar då jag omstrukturerat min webserver en massa... får FAN inte Custom Error Documents att funka... kanske bara är för trött 
Jag gör projekt arbete.. mycket roligt!
Någon som har lite info om telegrafins historia?
| quote: |
| Originally posted by Dj_ExOn Någon som har lite info om telegrafins historia? |
(fast jag kan alltså fortfarande telegrafi, fast inte lika snabbt
)
precis kommit hem.. puh puh.. ös ikväll asså =)
bra fråga.. pysslar med musiken, fan vad tid det snor...
Jo ni... har vart ute med polarena på lokal hak... vad ska man säga... rätt skönt att tjaffsa med polarna om helt oviktiga saker och sänka ett par bira .... sen att musiken sög ballefjong var ju inte helt oväntat eller vad sägs om denna play-list
Mr Vain
Flickorna i TV 2
Kung i baren
Mr lova lova (med Skäggig eller vad han heter)
ja och så vidare och så vidare...
*längtar/drömmer tillbaks till kryssen*
| Originally posted by SteveTranz4ever sög ballefjong |
starka ord mannen, starka ord...
| Originally posted by SteveTranz4ever Mr Vain Flickorna i TV 2 Kung i baren Mr lova lova (med Skäggig eller vad han heter) ja och så vidare och så vidare... |
Spelar Command & Conquer: Generals 
Fan de blev hårt igår! Tror nog jag söp bort min mobil för första gången.... det får väl anses som ganska bra ändå efter 15 år i branchen.... eller va de kanske Kraith som tog den??? Dom körde hyffsad trance på båten igår eller hur...
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan de blev hårt igår! Tror nog jag söp bort min mobil för första gången.... det får väl anses som ganska bra ändå efter 15 år i branchen.... eller va de kanske Kraith som tog den??? Dom körde hyffsad trance på båten igår eller hur... |

Jag är fortfarande uppe för att jag är... störd!
spelat ww2 online i fyra timmar nu.. huvudvärk.
I och med att sommaren närmar sig med stormsteg går också min dygnsrytm mot ett osunt skede. När jag äntligen börjar kunna gå ner i
varv och kännna mig trött... kommer gryningsljuset som en objuden gäst. 
Varför är jag fortfarande uppe?
För att jag precis kom hem från studentfesten. *urk*
Var lite måttligt drickande där (dvs. några tequila shots, olika vodka drinks, några öl & lite annat gott). Hela kalaset gick på runt 1100 sek.
*ser inte fram emot baksmällen imon .. err.. idag* 
Fan e hur pigg som helst... kan inte somna
Somnade tidigare ikväll på soffan framför TVn så där har vi säkert förklaringen...
Har testat sömnhjälp tom., laddade hem "How to lose a guy in 10 days"
Sånna komedi kärleksrullar brukar få mig att somna bumms men icke NU
Go´natt eller go´morron 
[edit] Pilla föresten ihop en animerad bild tidigare inatt med material från Midway... *raslös*

ja hade kunnat skriva i den här tråden om ja hade haft datorn på
men de hade ja ju inte i går natt

saken var ju den att ja la mig runt ett.. å kunde inte somna... till slut blev ja helt galen i sängen.. så ja klev upp klockan tre.. och diskade och städade.. å så la ja mig klockan halv fem
å somnade då
sen var ja skittrött på morgonen.. (haha suits me) men ja orka iaf. upp innan ja skulle iväg och jobba klockan ett
ja brukar fan aldrig ha sömnproblem... men igår var hopplöst alltså.. Nån som har nåt hemligt trick på va man kan göra??? vill inte räkna nå sat*ns får 
Re: Varför är jag fortfarande uppe?
| Originally posted by cviper Hela kalaset gick på runt 1100 sek. |
| Originally posted by Glorie ja hade kunnat skriva i den här tråden om ja hade haft datorn på men de hade ja ju inte i går natt ![]() saken var ju den att ja la mig runt ett.. å kunde inte somna... till slut blev ja helt galen i sängen.. så ja klev upp klockan tre.. och diskade och städade.. å så la ja mig klockan halv fem å somnade då sen var ja skittrött på morgonen.. (haha suits me) men ja orka iaf. upp innan ja skulle iväg och jobba klockan ett ja brukar fan aldrig ha sömnproblem... men igår var hopplöst alltså.. Nån som har nåt hemligt trick på va man kan göra??? vill inte räkna nå sat*ns får |
Zzzzzzzzz
tvungen o vända på dygnet lite så man orkar med lördagen =) woho.. fyller år.. haha som om man vill göra det mer =)) bleh..men stort party blir iaf =)))
presenterna kan skickas till hehe.. näävars.. 
Sitter med en liten påse fylld med Zopiclone 7,5mg framför mig om någon är intreserad 
Varför jag fortfarande är uppe? Föredrar nattens tystnad och dess ensamhet.