TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
| quote: |
| Originally posted by Remy D ja precies die is dan al uit en dan moeten we nog een jaar wachten op 12 voor de ps2. |
| Originally posted by TranceZoner Toch blijft FFX voor mij de vetste tot nu toe btw. Auron, Wakka, Lulu, Tidus, Kimahri..... De omgevingen, de muziek, de gameplay, de sfeer. Ben blij dat ik er weer aan begonnen ben WAT EEN GAME |
Hoop echt zo dat de remake van VII doorgaat op PS 3. de Tech demo was zo goddelijk geil, heb er nog aangespannen binnenklierpus van als ik moet plassen. bah
| Originally posted by TranceZoner Toch blijft FFX voor mij de vetste tot nu toe btw. Auron, Wakka, Lulu, Tidus, Kimahri..... De omgevingen, de muziek, de gameplay, de sfeer. Ben blij dat ik er weer aan begonnen ben WAT EEN GAME |
| Originally posted by Remy D heb er nog aangespannen binnenklierpus van als ik moet plassen. bah |
| Originally posted by Massive84 mensen ik ga WoW kopen binnenkort. Welke server raden jullie mij aan, en moet ik pvp of pvm gaan? |
) dan moet je leven met verschrikkelijke lag in Ironforge en het openen van je ingame mail duurt een eeuwigheid soms.
| Originally posted by Remy D hihi ik ben er vanmiddag ook weer aan begonnen, ondanks dat ik nog een aantal nieuwe spellen moet spelen kon de magie van FF me niet weerstaan om deze weer te gaan spelen.. Zometeen weer verder |
Wat vinden de heren van FF X-2.......in vond hem persoonlijk de minste FF-game die ik gespeeld heb.
| Originally posted by MaGiK54 Wat vinden de heren van FF X-2.......in vond hem persoonlijk de minste FF-game die ik gespeeld heb. |
| Originally posted by TranceZoner Dayaaamn, goed bezig Frits! Ik zie wel weer tegen het einde op btw... Als ik dat eindfilmpje zie en dat Tidus dan een droom blijkt te zijn en Auron is een spook. ----> Maar het blijft een UBERvette game |
dus hij zit ergens op Spira.| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wat vinden de heren van FF X-2.......in vond hem persoonlijk de minste FF-game die ik gespeeld heb. |
dus zeker nog wel het spelen waard..
GTA San Andreas binnen voor op de computer 
http://www.gamespot.com/promos/bf2demo.html hijs uit 
| Originally posted by Blik GTA San Andreas binnen voor op de computer |
over 2 maanden GTA op de PSP!!!

Denk dat ik vandaag misschien even 'God of War' veur de PS2 op halen ga.
Gewoon lekker ouderwets knok'n. 
airpole, check www.gamekings.tv voor een review van 5 minuten 
| Originally posted by BaRTeZ airpole, check www.gamekings.tv voor een review van 5 minuten |

Paar dagen geleden Metal Gear Acid binnen gekregen. Raar dat je nu met kaarten werkt, maar op zich wel een leuk spel
Over een paar dagen krijg ik Ridge Racer binnen
Iemand hier die Battlefield 2 online speelt? 
Ik heb op het moment trouwens maar liefst vijf spellen die ik allemaal wel eens in de zoveel tijd speel (de 1 meer dan de ander)
Battlefield 2
GTA San Andreas
Pro Evolution Soccer 4
Football Manager 2005
Sensible World Of Soccer 1995/1996 
| Iemand hier die Battlefield 2 online speelt? |

| Ik heb op het moment trouwens maar liefst vijf spellen die ik allemaal wel eens in de zoveel tijd speel (de 1 meer dan de ander) Battlefield 2 GTA San Andreas Pro Evolution Soccer 4 Football Manager 2005 Sensible World Of Soccer 1995/1996 |

| Originally posted by Fkwebeman GTA SA doe ik meestal ook even 2 missies en dan weer wat anders, hoewel ik er uren achter zou kunnen zitten, moet ik dat toch zeker matigen ![]() |
Die paddling is hardstikke moeilijk, krijg het steed sniet voor elkaar.
GEZEIK!
| Originally posted by New Wave Ik zit nu bij die 'vlieglessen' kutzooi is dat. Die paddling is hardstikke moeilijk, krijg het steed sniet voor elkaar. GEZEIK! |
| Originally posted by New Wave Ik zit nu bij die 'vlieglessen' kutzooi is dat. Die paddling is hardstikke moeilijk, krijg het steed sniet voor elkaar. GEZEIK! |
Ach straks krijgen jullie allemaal een jetpack en dan kan je daar lekker mee rondvliegen. 
Ik heb al 3 keer al die ringen goed gepakt maar ik moet steeds overnieuw beginnen, WTF is dit nou weer voor hoerenzooi. Ik doe toch gewoon die fuckin Q en E indrukken, wat wil dat hoerenspel nog meer dan! Echt frustreerend dit!! Is er geen code van: "sla over en heb alle benodigde skils" GEZEIK!