TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »

Posted by AirPole on Jun-07-2005 20:11:

quote:
Originally posted by Remy D
ja precies die is dan al uit en dan moeten we nog een jaar wachten op 12 voor de ps2.

Toch blijft FFX voor mij de vetste tot nu toe btw. Auron, Wakka, Lulu, Tidus, Kimahri..... De omgevingen, de muziek, de gameplay, de sfeer. Ben blij dat ik er weer aan begonnen ben

WAT EEN GAME

Posted by Remy D on Jun-07-2005 20:16:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Toch blijft FFX voor mij de vetste tot nu toe btw. Auron, Wakka, Lulu, Tidus, Kimahri..... De omgevingen, de muziek, de gameplay, de sfeer. Ben blij dat ik er weer aan begonnen ben

WAT EEN GAME

denk toch dat VII een klein streepje voor heb bij mij als is dat streepje niet groot.. Hoop echt zo dat de remake van VII doorgaat op PS 3. de Tech demo was zo goddelijk geil, heb er nog aangespannen binnenklierpus van als ik moet plassen. bah

Posted by MaGiK54 on Jun-07-2005 20:17:

quote:

WAT EEN GAME

Moet ik nog verder mee, nadat ik begonnen ben......zoveel andere dingen te doen he....en mijn buurjongetje van beneden heeft hem vanmiddag gerooft....dus die ben ik wel weer een maand of wat kwijt.

Posted by AirPole on Jun-07-2005 20:19:

quote:
heb er nog aangespannen binnenklierpus van als ik moet plassen. bah

JEZUS! LOL, hoe kom je eropppppp????

Posted by Chicane on Jun-08-2005 11:48:

quote:
Originally posted by Massive84
mensen ik ga WoW kopen binnenkort.

Welke server raden jullie mij aan, en moet ik pvp of pvm gaan?

In iedergeval geen Silvermoon en Bloodscalp, check de server realm population pagina op de officiele site (www.wow-europe.com/en) en maak adhv die lijst een keuze. Kies je toch voor Silvermoon (waar ik speel oa ) dan moet je leven met verschrikkelijke lag in Ironforge en het openen van je ingame mail duurt een eeuwigheid soms.

PvP = leuk voor even, maar wordt je na een paar keer al kots zat, end-game instances zoals molten core/blackwing lair/onyxia zijn niet/nauwelijks haalbaar.

PvE = leuk voor end-game instances, maar is erg matig in player vs player combat

Posted by Remy D on Jun-08-2005 21:59:

quote:

WAT EEN GAME

hihi ik ben er vanmiddag ook weer aan begonnen, ondanks dat ik nog een aantal nieuwe spellen moet spelen kon de magie van FF me niet weerstaan om deze weer te gaan spelen.. Zometeen weer verder

Posted by AirPole on Jun-08-2005 23:10:

quote:
hihi ik ben er vanmiddag ook weer aan begonnen, ondanks dat ik nog een aantal nieuwe spellen moet spelen kon de magie van FF me niet weerstaan om deze weer te gaan spelen.. Zometeen weer verder

Dayaaamn, goed bezig Frits! Ik zie wel weer tegen het einde op btw... Als ik dat eindfilmpje zie en dat Tidus dan een droom blijkt te zijn en Auron is een spook. ---->

Maar het blijft een UBERvette game

Posted by MaGiK54 on Jun-09-2005 06:05:

Wat vinden de heren van FF X-2.......in vond hem persoonlijk de minste FF-game die ik gespeeld heb.

Posted by AirPole on Jun-09-2005 08:43:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat vinden de heren van FF X-2.......in vond hem persoonlijk de minste FF-game die ik gespeeld heb.

Yes yes. Ik heb hem hier in de kast liggen, maar ik heb m niet eens uitgespeeld. Sfeer is zo anders, veel te veel girlpower onzin enzo.
Dat was weer 55 Euri voor nop.

Posted by Remy D on Jun-09-2005 08:58:

quote:
Dayaaamn, goed bezig Frits! Ik zie wel weer tegen het einde op btw... Als ik dat eindfilmpje zie en dat Tidus dan een droom blijkt te zijn en Auron is een spook. ---->

Maar het blijft een UBERvette game

Hij is geen droom, want na de aftiteling zie je hem in het water wakker worden en blij wegzwemmen. dus hij zit ergens op Spira.

quote:
Originally posted by MaGiK54

Ik vond hem ook het minst leuk maar heb me er zeker goed mee vermaakt, heb hem dan ook wel uitgespeeld. Maar heb maar 1 einde van de 4 gezien en dat komt omdat ik bij Bevelle ondergronds maar tot de 2e laag kwam en die baas niet kon verslaan en ff geen zin meer had om te gaan trainen. Maar hoe dieper je komt hoe gaver het eindfilmpje en als het goed is is het 4e eindfilmje de samenkomst van Tidus en Yuna. dus zeker nog wel het spelen waard..

Posted by Blik on Jun-10-2005 17:09:

GTA San Andreas binnen voor op de computer

Posted by Chicane on Jun-10-2005 20:10:

http://www.gamespot.com/promos/bf2demo.html hijs uit

Posted by MaGiK54 on Jun-12-2005 11:43:

quote:
Originally posted by Blik
GTA San Andreas binnen voor op de computer

Gisteren ff bij een maat van me gespeeld.....stukkie mooier als op de PS2

Posted by Opti on Jun-30-2005 10:43:

over 2 maanden GTA op de PSP!!!

Posted by AirPole on Jun-30-2005 10:57:

Denk dat ik vandaag misschien even 'God of War' veur de PS2 op halen ga.

Gewoon lekker ouderwets knok'n.

Posted by BaRTeZ on Jun-30-2005 11:03:

airpole, check www.gamekings.tv voor een review van 5 minuten

Posted by AirPole on Jun-30-2005 11:22:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
airpole, check www.gamekings.tv voor een review van 5 minuten

Had ook al op Gamespot en IGN reviews gecheckt, en overal krijgt dit spel een hoge rating. Tis misschien geen GTA San Andreas, maar ik moet gewoon ff weer gamen. Chill

Ook een titel om naar uit te kijken voor de PS2 is 'Shadow of the Colossus'. Zeer epische battles met allemaal gigantische reuzen. Hoe vet.

En ja, jij speelt dan dat kleine mannetje die aan dat rotsblok hangt.

Posted by Opti on Jul-06-2005 13:02:

Paar dagen geleden Metal Gear Acid binnen gekregen. Raar dat je nu met kaarten werkt, maar op zich wel een leuk spel Over een paar dagen krijg ik Ridge Racer binnen

Posted by BaRTeZ on Jul-06-2005 13:08:

Iemand hier die Battlefield 2 online speelt?

Ik heb op het moment trouwens maar liefst vijf spellen die ik allemaal wel eens in de zoveel tijd speel (de 1 meer dan de ander)

Battlefield 2
GTA San Andreas
Pro Evolution Soccer 4
Football Manager 2005
Sensible World Of Soccer 1995/1996

Posted by Fkwebeman on Jul-06-2005 14:43:

quote:
Iemand hier die Battlefield 2 online speelt?

Ja ikke, regelmatig ook, alleen naar mijn mening ivm met tentamens nog niet voldoende, intussen na een hoop korte ranked server sessies (jezus wat zijn die zeldzaam) opgeklommen tot private first class. Kom je een Prosac_NL tegen, that's me

quote:
Ik heb op het moment trouwens maar liefst vijf spellen die ik allemaal wel eens in de zoveel tijd speel (de 1 meer dan de ander)

Battlefield 2
GTA San Andreas
Pro Evolution Soccer 4
Football Manager 2005
Sensible World Of Soccer 1995/1996

GTA SA doe ik meestal ook even 2 missies en dan weer wat anders, hoewel ik er uren achter zou kunnen zitten, moet ik dat toch zeker matigen

PES4 gaat ook regelmatig even aan voor een sessie met FC Groningen
FM2005 gaaf spel, maar CM00/01 blijft het beste managerspel ooit.

Verder speel ik nog regelmatig de WOII mod Day of Defeat en speel ik af en toe wat Brothers in Arms. straks weer intensief, als de tentamens erop zitten.

Posted by New Wave on Jul-06-2005 15:28:

quote:
Originally posted by Fkwebeman

GTA SA doe ik meestal ook even 2 missies en dan weer wat anders, hoewel ik er uren achter zou kunnen zitten, moet ik dat toch zeker matigen

Ik zit nu bij die 'vlieglessen' kutzooi is dat. Die paddling is hardstikke moeilijk, krijg het steed sniet voor elkaar. GEZEIK!

Posted by magrec on Jul-06-2005 16:26:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik zit nu bij die 'vlieglessen' kutzooi is dat. Die paddling is hardstikke moeilijk, krijg het steed sniet voor elkaar. GEZEIK!

damn dat stuk heeft mij ook heel erg gefrustreerd.....maar wel gehaald...ik zit nu bij de laatste missie...die is echt fokking irri. Denk je dat je het hebt gehaald mag je weer verder....

Posted by SnuggLe on Jul-06-2005 17:43:

quote:
Originally posted by New Wave

Is ook fucking lastig, had ik ook op de ps2 heel veel moeite mee.

Straks krijg je ook een kolerelastige missie: je moet onder de rader blijven vliegen en wat droppen. Dus heel laag bij de grond door bomen en alles. KEI lastig.

Posted by AirPole on Jul-06-2005 18:44:

Ach straks krijgen jullie allemaal een jetpack en dan kan je daar lekker mee rondvliegen.

Posted by New Wave on Jul-06-2005 18:47:

Ik heb al 3 keer al die ringen goed gepakt maar ik moet steeds overnieuw beginnen, WTF is dit nou weer voor hoerenzooi. Ik doe toch gewoon die fuckin Q en E indrukken, wat wil dat hoerenspel nog meer dan! Echt frustreerend dit!! Is er geen code van: "sla over en heb alle benodigde skils" GEZEIK!

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »