TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Posted by FUSyke on Mar-13-2005 11:26:

Ik vind het ook spijtig dat ze AIB hebben vervangen. Dit was toch iets waar ik elk jaar naar uitkeek! 40� zou ik mss nog willen betalen maar dan moet ik nog geld uitgeven aan witte kledij of ik zou al in mijn verplegersuniformke moeten gaan Liever naar een paar goedkopere feestjes gaan en wachten op MAYDAY

Posted by Belgian Bonzai on Mar-13-2005 12:20:

Heel het fundamentele probleem aan heel de Sensation-zaak, vind ik de 40�. Dat is zo overdreven duur imho (en wat gaat de prijs zijn van een pintje? ). Ah ja, en dan creeert ge overdreven verwachtingen. Pas op, h�; wie gaat amuseert zich te pletter en krijgt volgens mij impressive klank en licht; ben ik zeker van. Maar die prijzen van mega-evenementen stijgen toch rapper dan de index imo.

Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-13-2005 12:43:

op de witte kledij is er toch geen verschil met aib ... ok mike komt niet, maar dieje kerel, soz to say ben'k ook beu, net als armin eigenlijk ...

diegenen die et duur vinden, sjah, ga dan niet
diegenen die de line up nie goe vinden, sjah, ga dan niet
diegenen die zich niet in wit willen kleden, sjah ga dan niet

zo is et toch bij alles, waarom bij dit evenement zo'n gedoe ...

voetbaltickets zijn ook duur, een reis naar tiesto @ parijs ook, een filmticket in verhouding ook ...

en dat ze elof niet steunen is weer typisch belgisch ... steun vooral de eigen mensen niet maar klaag wel als er geen belg tussen zou staan ...

quote:
Maar die prijzen van mega-evenementen stijgen toch rapper dan de index imo.

de taxen in belgi� ook

Posted by djcresto on Mar-13-2005 12:47:

tja

vind ook dat er nogal overdreven wordt. Marco V en Armin heb ik op de vorige feestjes altijd al gemist om diverse redenen. Junior Jack is eens iets anders en vond bv hun essential mix echt wel goed. Enja Elof draait toch ook trance eh. Dus zo slecht is het nie vind ik. Had het dan beter geweest dat ze mike voor de 36e keer hadden geboekt? Trouwens Id&t zegt dat de show belangrijker is dan de muziek, die formule werkt zeer goed in Nederland en hier slaat ze ook serieus aan. Het enige wat mij stoort is de dresscode en de ingangsprijs is ook aan de hoge kant.

Posted by DeSpErAtOs-X on Mar-13-2005 12:51:

quote:
Originally posted by djcresto
tja

vind ook dat er nogal overdreven wordt. Marco V en Armin heb ik op de vorige feestjes altijd al gemist om diverse redenen. Junior Jack is eens iets anders en vond bv hun essential mix echt wel goed. Enja Elof draait toch ook trance eh. Dus zo slecht is het nie vind ik. Had het dan beter geweest dat ze mike voor de 36e keer hadden geboekt? Trouwens Id&t zegt dat de show belangrijker is dan de muziek, die formule werkt zeer goed in Nederland en hier slaat ze ook serieus aan. Het enige wat mij stoort is de dresscode en de ingangsprijs is ook aan de hoge kant.

you're my man

...

en die dresscode, dat maakt et em net speciaal vind'k ... enkel de toegangsprijs jah die had wel op 30 of 35 euro mogen liggen ipv 40 ... majah

Posted by yannickvg on Mar-13-2005 15:39:

Ik zou eik zoveel willen zeggen maar het is toch nutteloos dus houd ik het bij 'ongelooflijk bekrompen negatieve mensen!'. Zolang alles maar afgebroken wordt en ge ander mensen ook niet iets kunt gunnen.
@ Elof: Mooi werk en proficiat !
@ ID&T: Bedankt om ons belgen ook dit event te geven waar tenslotte toch AVB, MArco V en junior jack komen draaien.

Voor de rest al de mensen die zagen over de prijs 'AIB was even duur'.

Ti�sto wordt altijd uitgescheten omdat m niet kan draaien en Sensation is zalig. Nu vindt iedereen Ti�sto in Disneyland weer het einde en sensation zuigt. Volgen wie volgen kan.

Posted by Bertn on Mar-13-2005 15:45:

aib was 28 euro

Posted by Lady_LizzY on Mar-13-2005 16:01:

Ik heb mij net bezig gehouden met het bijlezen van dit topic, hier zowel als op D4M.
Ik moet zeggen: entertainment � volont�.

En ja, ben een beetje een sadistje

Ontopic:
Ik ga niet, and proud of it.
Mayday it is!

Posted by Phortastic on Mar-13-2005 16:35:

Kzal es men mening zeggen omdat da nog ni gedaan heb

Ik ga niet.
Redenen: niet zo zeer de prijs eigenlijk, maar meer de line-up. Armin heb ik al es live gezien 2 jaar terug. Toen hem effectief nog goed draaide imo. Nu zegt het me niet echt veel meer om ne ASOT show daar te gaan horen. Marco V vond ik vroeger subliem, maar nu is men stijl van muziek wat veranderd en vind ik hem te hard draaien. Junior Jack zegt me weinig tbh en Elof heb ik nog nooit horen draaien. Maar kvind het wel kewl voor hem, toch ne Belg derbij

Posted by Jakhira on Mar-13-2005 16:53:

Ik snap de kritiek op Elof helemaal niet tbh

Posted by MikeVee on Mar-13-2005 17:05:

Op 1 na heeft elk van onderstaande dj's zijn/haar plaats gekregen omdat ze iets extra hadden: ze stonden jarenlang aan de top in hun stijl (of zijn zelfs verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling en doorbraak van een stijl), elke van hun heeft een duidelijke persoonlijke stijl en allen hebben ze topplaten gemaakt.
maw wie staat hier niet op basis van muzikale verdiensten?

2000:
Ti�sto
Sven V�th
Carl Cox
judge Jules

2001:
Erick E
Jean
Marco V
Rank 1
Roog

2002:
Armin van Buuren
Erick E
Jean
Johan Gielen
Marcello
Chris Liebing
Dana
Marco V
Mauro Picotto
Michel de Hey

2003:
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Johan Gielen
Marco V
Marnix
Benny Rodrigues
Dana
Darkraver
Kai Tracid
Luna
Michel de Hey
Takkyu Ishino

2004:
Benjamin Bates
Brian S
Erick Morillo
Joost van Bellen
Paul van Dyk
Sander Kleinenberg
Marcel Woods
Yoji Biomehanika
Luna
Darkraver
Pavo
Promo

2005:
Marko
Junior Jack
Armin van Buuren
Marco V
Elof

Posted by Jakhira on Mar-13-2005 17:09:

Kerel daar staan genoeg zeikerds tussen

Posted by djcresto on Mar-13-2005 17:09:

wat kunnen mij muzikale verdiensten schelen als die mannen maar lekkere plaatjes draaien.

Posted by djcresto on Mar-13-2005 17:11:

quote:
Originally posted by yannickvg
Ik zou eik zoveel willen zeggen maar het is toch nutteloos dus houd ik het bij 'ongelooflijk bekrompen negatieve mensen!'. Zolang alles maar afgebroken wordt en ge ander mensen ook niet iets kunt gunnen.

Voor de rest al de mensen die zagen over de prijs 'AIB was even duur'.

Ti�sto wordt altijd uitgescheten omdat m niet kan draaien en Sensation is zalig. Nu vindt iedereen Ti�sto in Disneyland weer het einde en sensation zuigt. Volgen wie volgen kan.

bedankt aan de beta's die ons op andere fora zo een naam geven

Posted by Jakhira on Mar-13-2005 17:15:

quote:
Originally posted by djcresto
bedankt aan de beta's die ons op andere fora zo een naam geven

Geef eens wat namen

Posted by FredNova on Mar-13-2005 17:21:

quote:
Originally posted by Pumaz
Geef eens wat namen

Have fun

http://www.dance4mation.com/board/v...um=70&start=300

Posted by Jasperovitsj on Mar-13-2005 17:23:

quote:
Originally posted by Pumaz
Geef eens wat namen

Ik zou ze ook graag vernemen, want bij mijn weten is er niemand van ons BETA's daar die te ver zijn gegaan?

Posted by FredNova on Mar-13-2005 17:27:

de line-up van NL 2001 is perfect te vergelijken met BE 2005

NL 2001:
Erick E
Jean
Marco V
Rank 1
Roog

BE 2005:
Marko
Junior Jack
Armin van Buuren
Marco V
Elof

Posted by MikeVee on Mar-13-2005 17:39:

De line-up van de eerste NL is in geen opzichten te vergelijken met die van de eerste BE:

NL:
Ti�sto
Jean
Carl Cox
Sven V�th
Judge Jules

BE:
Marko
Junior Jack
Armin van Buuren
Marco V
Elof

Posted by Jakhira on Mar-13-2005 17:53:

Eerlijk gezegd vind ik die van Belgi� veel beter

Posted by TOR on Mar-13-2005 18:08:

quote:
Originally posted by MikeVee
maw wie staat hier niet op basis van muzikale verdiensten?

en dat betekent automatisch dat hij niet goed genoeg is?

Posted by Kaidreas on Mar-13-2005 18:09:

wete wa joskes... kvind da sommigen nog al kunnen zeveren ze. (en ik ook, ik ben daar waarschijnlijk nog den beste in)
ma gvd it's oke to bash Tiesto but it's not oke to bash elof.
wtf als ik zeg dat ik elof slecht vind en dat ik de hype erond verafschuw, dat is mijn zaak toch zeker. als ge daarom als zegt dat ik jaloers ben... jeeeees.elof zal zeker niet beginnen blijten dat er 1 iemand geen fan van hem is. in mijn plek zullen er toch nog 10 in de plaats komen zekerst.

Posted by Jakhira on Mar-13-2005 18:12:

Ik heb alleen iets tegen Ti�sto omdat hij niet kan mixen

Posted by Kaidreas on Mar-13-2005 18:13:

^kheb het niet alleen op jouw ze jack.. want sebiet hebben we hier weer een meningsverschil van het kan niet erger

Posted by Jakhira on Mar-13-2005 18:16:

Dacht ik wel, maar toch wou ik het voor de zekerheid nog eens duidelijk maken

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »