TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X that was my point |
| Originally posted by Pumaz Wist ik wel, maar Giesber was blijkbaar ni mee |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X of hij heeft nog niet door dat ze bezet zijn |
| Originally posted by Pumaz Nu dus wel |
Stelleke geilaards, het gaat hem om de muziek, niet om de vrouwen

Bij mij gaat het altijd om de vrouwen

| Originally posted by Jasperovitsj het gaat hem om de muziek |

| Originally posted by Jasperovitsj Stelleke geilaards, het gaat hem om de muziek, niet om de vrouwen |
| Originally posted by TOR muziek is net als een vrouw. je wordt er zacht van vanbinnen |
| Originally posted by Dark Apostle aan den buitenkant daarentegen... |
| Originally posted by Pumaz Bij mij gaat het altijd om de vrouwen |
| Originally posted by TOR uw obsessie met courgettes neemt echt wel onrustwekkende proporties aan |
i'm proud of my thing ![]()
OPROEP!!!!
Is er iemand die Teknasia persoonlijk kent of op MSN heeft of whatever en hem kan zeggen dat hij even snel zijn PM hier checkt in verband met draaien op de BETA-party? We moeten echt wel dat gat in de line-up op tijd aanvullen, dus ik heb zo snel mogelijk een antwoord van hem nodig...
Dien zit veel op telenet forum
Ikke ni...
En kga me ni speciaal inschrijven gewoon om te zeggen: ey check u TA PM 
nananananananaaaananaa STEFFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
nanananananananananananannaa STEFFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
die zit daar dus ook :x
| Originally posted by pooley nananananananaaaananaa STEFFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY nanananananananananananannaa STEFFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY die zit daar dus ook :x |
ah oei
ik ken dien wreed goe 
kzal em es contactere 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X ah oei ik ken dien wreed goe ![]() kzal em es contactere |
| Originally posted by Eagle` waarde gij met hem ni bezig aan een telenet anthem ofzoiet ? |

mag k nu in sunrise zijn plaats draaien? kheb nog altijd geen pm teruggehad.. 
| Originally posted by teknasia mag k nu in sunrise zijn plaats draaien? kheb nog altijd geen pm teruggehad.. |
| Originally posted by teknasia mag k nu in sunrise zijn plaats draaien? kheb nog altijd geen pm teruggehad.. |
Als je kon was het in orde
okidoki 
btw, 't is gratis inkom? en drank aan democratische prijzen?