TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »

Posted by dj pdv on Apr-30-2005 14:25:

Ik kan niets anders zeggen dat dit een van mijn beste feesten uit me leven was. Alles klopte. Muziek,locatie, sfeer en al me vrienden waren er die het ook wel naar hun zin hadden volgens mij.
Maar goed ik heb natuurlijk niet zoveel ervaring als de meeste hier op TA.

Verder was het mooi om idd een paar mensen van TA te ontmoeten. Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).

Kortom super avond gehad

Posted by eieregooie on Apr-30-2005 14:39:

quote:
Originally posted by dj pdv
Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).

ROFL

Posted by SnuggLe on Apr-30-2005 16:40:

quote:
Originally posted by dj pdv

Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).

Kortom super avond gehad

LOL, geweldig!
Remy D, held!

Posted by Arno F on Apr-30-2005 16:54:

Perfecte avond, muziek kon gewoon niet beter

Wat gebeurde er trouwens nou precies toen Tiësto opkwam, iedereen brak door die linten ofzo?? Erg goeie actie want er kwam toen veel ruimte vrij. De brEeZahs stonde meteen vooraan om 100-en foto's te maken en balonnen op zn draaitafels te gooien, gekken. Gelukkig kwam de security snel in actie en werkte veel mensen hardhandig weg, leuk om te zien

Posted by HardKiller on Apr-30-2005 17:45:

Dit was echt een top feestje! Beste set van Tijs in tijden!

Filmpjes hier

Posted by Tim81 on Apr-30-2005 17:59:

Hele aardige foto's!

Posted by AversusZ on Apr-30-2005 18:01:

Super set! Niet te veel eigen producties en de van die zware beuk platen maar echt relaxt.

sfeer was ook erg goed. Geweldige avond gehad

Posted by Asperge on Apr-30-2005 18:03:

quote:
Originally posted by Arno F
Perfecte avond, muziek kon gewoon niet beter

Wat gebeurde er trouwens nou precies toen Tiësto opkwam, iedereen brak door die linten ofzo?? Erg goeie actie want er kwam toen veel ruimte vrij. De brEeZahs stonde meteen vooraan om 100-en foto's te maken en balonnen op zn draaitafels te gooien, gekken. Gelukkig kwam de security snel in actie en werkte veel mensen hardhandig weg, leuk om te zien

Die linten waren echt niet bedoeld om iedereen de hele nacht van het podium te halen, die waren bedoeld dat mensen tijdens de opening wat naar achter bleven voor het vuurwerk, daarna ging de security daar ook weg en knalde iedereen erdoorheen

En Mark Norman die Universal Nation (Montana Edit) als toegift draait om 0700

Wie was nou trouwens die TA met wie ik helemaal los ging op mindcircus?

Posted by Siesta on Apr-30-2005 19:29:

damn heb zo te zien echt wat gemist

Posted by Dj_Day-V on Apr-30-2005 19:38:

w00t, vette filmpjes

Posted by subtrance on Apr-30-2005 20:05:

wat een avondje was het weer zeg. eigenlijk echt precies wat ik gehoopt had: weinig hitjes, goed publiek, mooie sfeer/decoratie, zoals altijd in hmh top geluid en tiesto leek er ook weer echt zin in te hebben!

alleen 1 ding miste ik: Dj Hooligan - Hear You Now...hij stond 7e op de lijst maar toch vond tiesto het niet nodig om hem te draaien. das opzich wel jammer maar omdat het zo'n rustig nummer is mischien ook wel begrijpelijk.

na gisteren te zijn doorgetrokken en vandaag nonstop aan het bier te hebben gezeten ga ik nu maar eens slapen met isos4 uiteraard op de achtergrond!

Posted by Asperge on Apr-30-2005 20:31:

Nog wat pics voor de liefhebber:

Drop the beats DJ

Ff een plaatje inmixen, terwijl het verder veelal cdrtjes waren

Spot the dj

Nice lasers, ook hier werd weer gebruik gemaakt van de laser op de discobal richt techniek

Tijdens Open Your Eyes, prachtig kippevel moment gewoon. Werd helemaal gek!

Zoek Jes

Verafgoding? Nee hoor

Posted by Mindphaser on Apr-30-2005 21:16:

Was weer een zeer vet avondje!
Had niet verwacht dat ie zulke oude plaatjes zou draaien.. heb echt heeeeeel lang met kippevel rondgelopen

Posted by Mindphaser on Apr-30-2005 21:23:

Wat pics!

Posted by Dj_Day-V on Apr-30-2005 22:32:

Damn, ik heb nu die laatste als achtergrond

Posted by franzelare on Apr-30-2005 22:52:

ik ga morgen ff mijn foto's uitzoeken

heb er geloof ik 700 bij elkaar!
veel laser, overzicht en geprobeert foto's van de boot van het balkon af te maken

ze staan denk ik morgen avond op flock

Posted by Shadow on May-01-2005 08:24:

quote:
Originally posted by subtrance
alleen 1 ding miste ik: Dj Hooligan - Hear You Now...hij stond 7e op de lijst maar toch vond tiesto het niet nodig om hem te draaien. das opzich wel jammer maar omdat het zo'n rustig nummer is mischien ook wel begrijpelijk.

Was zeker een superfeestje ja, al die mooie, oude tranceplaten, super om die allemaal voorbij te horen komen. Maar heb dus ook Dj hooligan gemist, zat ik heel de avond op te wachten. Had mijn hoop nog op de toegift gezet, maar tevergeefs. Andere plaat die ik miste was Salt Tank - Eugina. Dat waren de twee platen die ik perse voorbij wilde komen. Maar ondanks dat dat niet is gebeurd, hebben we ons uitstekend vermaakt.

Posted by Dj Lex on May-01-2005 09:20:

Had vrij weinig van het feestje verwacht aangezien ik Tiesto niet echt hoog meer heb zitten, maar het viel super mee. Wat een topfeest! Goeie set, goeie sfeer en alle juiste mensen om me heen Erg lekker de oude tunes gemixed met de nieuwe (eveneens relaxde) trance. Geen beukplaten of eigen nummers, beter had hij het niet kunnen doen

Posted by Passiva on May-01-2005 14:55:

Ik heb geweldig genoten tijdens dit feestje! Tijs heeft laten zien dat hij het nog steeds kan.

Posted by total woot on May-01-2005 15:05:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Had vrij weinig van het feestje verwacht aangezien ik Tiesto niet echt hoog meer heb zitten, maar het viel super mee. Wat een topfeest! Goeie set, goeie sfeer en alle juiste mensen om me heen Erg lekker de oude tunes gemixed met de nieuwe (eveneens relaxde) trance. Geen beukplaten of eigen nummers, beter had hij het niet kunnen doen

Hier sluit ik me helemaal bij aan, deze komt zeker in de top 3 van dit jaar!

Posted by franzelare on May-01-2005 18:12:

mijn picca's staan op flock

het feest was beter dan ik verwacht had! dus voor mij geslaagd

Posted by eieregooie on May-01-2005 18:27:

quote:
Originally posted by franzelare
mijn picca's staan op flock

het feest was beter dan ik verwacht had! dus voor mij geslaagd

Woohoo! Je hebt me een keer niet te grazen gehad

Posted by M_Peror on May-02-2005 08:16:

Alle enthousiaste verhalen horende moet ik concluderen dat hij het blijkbaar dus toch nog steeds kan, onze Tijs. Ik ga toch maar eens een van die ISOS-tour club-avonden uitzoeken om te kijken of hij daar ook zulke plaatjes wil draaien.

Posted by Matthijs on May-02-2005 08:19:

Wat een geweldig feest, zeker één van de beste waar ik ooit geweest ben! 5 uur lang alleen maar ISOS platen, was een goede beslissing van 'm om al die classics niet tot het laatste uur te bewaren maar ze gewoon af te wisselen met nieuwe platen! Van de TA-ers Ei en Onno gezien, altijd gezellig!

Posted by Partyhardy! on May-02-2005 09:31:

Jazeker erg goed feest! lekker geluid in de HMH en heerlijke platen en goede sfeer! VET!

quote:
Originally posted by Matthijs
Van de TA-ers Ei en Onno gezien, altijd gezellig!

Zeker! morgen weer!

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »