TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »

Posted by dj pdv on Apr-30-2005 14:25:

Ik kan niets anders zeggen dat dit een van mijn beste feesten uit me leven was. Alles klopte. Muziek,locatie, sfeer en al me vrienden waren er die het ook wel naar hun zin hadden volgens mij.
Maar goed ik heb natuurlijk niet zoveel ervaring als de meeste hier op TA.

Verder was het mooi om idd een paar mensen van TA te ontmoeten. Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).

Kortom super avond gehad

Posted by eieregooie on Apr-30-2005 14:39:

quote:
Originally posted by dj pdv
Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).

ROFL

Posted by SnuggLe on Apr-30-2005 16:40:

quote:
Originally posted by dj pdv

Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).

Kortom super avond gehad

LOL, geweldig!
Remy D, held!

Posted by Arno F on Apr-30-2005 16:54:

Perfecte avond, muziek kon gewoon niet beter

Wat gebeurde er trouwens nou precies toen Tiësto opkwam, iedereen brak door die linten ofzo?? Erg goeie actie want er kwam toen veel ruimte vrij. De brEeZahs stonde meteen vooraan om 100-en foto's te maken en balonnen op zn draaitafels te gooien, gekken. Gelukkig kwam de security snel in actie en werkte veel mensen hardhandig weg, leuk om te zien

Posted by HardKiller on Apr-30-2005 17:45:

Dit was echt een top feestje! Beste set van Tijs in tijden!

Filmpjes hier

Posted by Tim81 on Apr-30-2005 17:59:

Hele aardige foto's!

Posted by AversusZ on Apr-30-2005 18:01: