TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »
Ik kan niets anders zeggen dat dit een van mijn beste feesten uit me leven was. Alles klopte. Muziek,locatie, sfeer en al me vrienden waren er die het ook wel naar hun zin hadden volgens mij.
Maar goed ik heb natuurlijk niet zoveel ervaring als de meeste hier op TA.
Verder was het mooi om idd een paar mensen van TA te ontmoeten. Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).
Kortom super avond gehad
| quote: |
| Originally posted by dj pdv Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub). |
| Originally posted by dj pdv Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub). Kortom super avond gehad |

Perfecte avond, muziek kon gewoon niet beter
Wat gebeurde er trouwens nou precies toen Tiësto opkwam, iedereen brak door die linten ofzo?? Erg goeie actie want er kwam toen veel ruimte vrij. De brEeZahs stonde meteen vooraan om 100-en foto's te maken en balonnen op zn draaitafels te gooien, gekken. Gelukkig kwam de security snel in actie en werkte veel mensen hardhandig weg, leuk om te zien 
Dit was echt een top feestje! Beste set van Tijs in tijden!
Filmpjes hier 

Hele aardige foto's!
Super set! Niet te veel eigen producties en de van die zware beuk platen maar echt relaxt.
sfeer was ook erg goed. Geweldige avond gehad 
| Originally posted by Arno F Perfecte avond, muziek kon gewoon niet beter Wat gebeurde er trouwens nou precies toen Tiësto opkwam, iedereen brak door die linten ofzo?? Erg goeie actie want er kwam toen veel ruimte vrij. De brEeZahs stonde meteen vooraan om 100-en foto's te maken en balonnen op zn draaitafels te gooien, gekken. Gelukkig kwam de security snel in actie en werkte veel mensen hardhandig weg, leuk om te zien |

damn heb zo te zien echt wat gemist
w00t, vette filmpjes 
wat een avondje was het weer zeg. eigenlijk echt precies wat ik gehoopt had: weinig hitjes, goed publiek, mooie sfeer/decoratie, zoals altijd in hmh top geluid en tiesto leek er ook weer echt zin in te hebben!
alleen 1 ding miste ik: Dj Hooligan - Hear You Now...hij stond 7e op de lijst maar toch vond tiesto het niet nodig om hem te draaien. das opzich wel jammer maar omdat het zo'n rustig nummer is mischien ook wel begrijpelijk.
na gisteren te zijn doorgetrokken en vandaag nonstop aan het bier te hebben gezeten ga ik nu maar eens slapen met isos4 uiteraard op de achtergrond!
Nog wat pics voor de liefhebber:
Drop the beats DJ
Ff een plaatje inmixen, terwijl het verder veelal cdrtjes waren
Spot the dj
Nice lasers, ook hier werd weer gebruik gemaakt van de laser op de discobal richt techniek
Tijdens Open Your Eyes, prachtig kippevel moment gewoon. Werd helemaal gek!
Zoek Jes
Verafgoding? Nee hoor
Was weer een zeer vet avondje!
Had niet verwacht dat ie zulke oude plaatjes zou draaien.. heb echt heeeeeel lang met kippevel rondgelopen 
Wat pics! 

Damn, ik heb nu die laatste als achtergrond 
ik ga morgen ff mijn foto's uitzoeken
heb er geloof ik 700 bij elkaar!
veel laser, overzicht en geprobeert foto's van de boot van het balkon af te maken
ze staan denk ik morgen avond op flock 
| Originally posted by subtrance alleen 1 ding miste ik: Dj Hooligan - Hear You Now...hij stond 7e op de lijst maar toch vond tiesto het niet nodig om hem te draaien. das opzich wel jammer maar omdat het zo'n rustig nummer is mischien ook wel begrijpelijk. |
Had vrij weinig van het feestje verwacht aangezien ik Tiesto niet echt hoog meer heb zitten, maar het viel super mee. Wat een topfeest! Goeie set, goeie sfeer en alle juiste mensen om me heen
Erg lekker de oude tunes gemixed met de nieuwe (eveneens relaxde) trance. Geen beukplaten of eigen nummers, beter had hij het niet kunnen doen 
Ik heb geweldig genoten tijdens dit feestje! Tijs heeft laten zien dat hij het nog steeds kan. 
| Originally posted by Dj Lex Had vrij weinig van het feestje verwacht aangezien ik Tiesto niet echt hoog meer heb zitten, maar het viel super mee. Wat een topfeest! Goeie set, goeie sfeer en alle juiste mensen om me heen Erg lekker de oude tunes gemixed met de nieuwe (eveneens relaxde) trance. Geen beukplaten of eigen nummers, beter had hij het niet kunnen doen |
mijn picca's staan op flock
het feest was beter dan ik verwacht had! dus voor mij geslaagd 
| Originally posted by franzelare mijn picca's staan op flock het feest was beter dan ik verwacht had! dus voor mij geslaagd |
Alle enthousiaste verhalen horende moet ik concluderen dat hij het blijkbaar dus toch nog steeds kan, onze Tijs. Ik ga toch maar eens een van die ISOS-tour club-avonden uitzoeken om te kijken of hij daar ook zulke plaatjes wil draaien.
Wat een geweldig feest, zeker één van de beste waar ik ooit geweest ben!
5 uur lang alleen maar ISOS platen, was een goede beslissing van 'm om al die classics niet tot het laatste uur te bewaren maar ze gewoon af te wisselen met nieuwe platen! Van de TA-ers Ei en Onno gezien, altijd gezellig! 
Jazeker erg goed feest!
lekker geluid in de HMH en heerlijke platen en goede sfeer!
VET!
| Originally posted by Matthijs Van de TA-ers Ei en Onno gezien, altijd gezellig! |