TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Smoelenthread!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »


Posted by Jasperovitsj on May-18-2006 15:40:

Ah, de Ferre vanop dj2dj s�


Posted by Tiger777 on May-18-2006 19:56:

quote:
Originally posted by diddi
nektapijt...

Is da een probleem...? Ik vrees dat ik dat ook een beke heb


Posted by diddi on May-19-2006 07:28:

quote:
Originally posted by Tiger777
Is da een probleem...? Ik vrees dat ik dat ook een beke heb


Neeje, ik vind da gewoon een mooi nederlands woord... nektapijt


Posted by Gladius on May-19-2006 10:26:

quote:
Originally posted by oliverken
dees ben ik :

http://users.telenet.be/dj-ferre/pictures.htm

LiveStrong ftw!


Posted by Loraine on Aug-01-2006 18:52:

Weinig pix, teveel gezever

In het thema van de FFWD Danceparade dan maar:


Posted by Config on Aug-01-2006 18:58:

wegens gebrek aan nieuwe vullen de hollanders et dan maar weer op met ouwe foto's


Posted by Loraine on Aug-01-2006 19:05:

quote:
Originally posted by ConFig
wegens gebrek aan nieuwe vullen de hollanders et dan maar weer op met ouwe foto's


Wederom: gezever, weinig actie Wouter

Iets actueler dan (Finland was de bom!):





Of zallik jou er zelf maar op zetten, Wouterke ?



Posted by The_G0dfather on Aug-01-2006 19:08:

verdomme, waarom ben ik u eens niet tegengekomen op de beta party


Posted by Loraine on Aug-01-2006 19:10:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
verdomme, waarom ben ik u eens niet tegengekomen op de beta party


Ben je wel, kstond naast je te dansen, ukkel


Posted by The_G0dfather on Aug-01-2006 19:12:

quote:
Originally posted by Loraine
Ben je wel, kstond naast je te dansen, ukkel


jah, iedereen heeft daar wss naast iedereen gedanst


Posted by TOR on Aug-01-2006 19:17:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
jah, iedereen heeft daar wss naast iedereen gedanst


Ik was ff die tweede 'iedereen' vergeten te lezen, lol.

No offence, Loes


Posted by Gonzo on Aug-01-2006 19:18:

http://www.alexxij.com/main.php?go=...&p=DSC_0641.jpg

hmmm.vodka...

ik lijk btw best teveel op een familielid van de coneheads hiero


Posted by Config on Aug-01-2006 19:20:

quote:
Originally posted by Loraine
Wederom: gezever, weinig actie Wouter

Iets actueler dan (Finland was de bom!):





Of zallik jou er zelf maar op zetten, Wouterke ?




mijn 'praise'-pic ownt jou 50Cent pic weer mateloos
ik ging die foto hier ook nog smijten bij deze al bedankt op voorhand moet ik de url al niet meer zoeken ook


Posted by Config on Aug-01-2006 19:21:

quote:
Originally posted by Loraine
Ben je wel, kstond naast je te dansen, ukkel


met een fluo broek lmao als je die niet gezien heb dan was je er echt niet


Posted by Loraine on Aug-01-2006 19:30:

quote:
Originally posted by ConFig
met een fluo broek lmao als je die niet gezien heb dan was je er echt niet

Fluo broek ? Man het war gin campingsmoking !
Dat heet een Thaise vissersbroek en hij was licht-geel met draken btw...jij hebt blijkbaar teveel aan mijn rookwaar gelurkt


Posted by Loraine on Aug-01-2006 19:37:

quote:
Originally posted by TOR
Ik was ff die tweede 'iedereen' vergeten te lezen, lol.

No offence, Loes


Hahahah, no worries Kev...
Volgende week trouwens weer BETA-ASOT theekransje dan maar ?


Posted by Config on Aug-01-2006 19:37:

quote:
Originally posted by Loraine
Fluo broek ? Man het war gin campingsmoking !
Dat heet een Thaise vissersbroek en hij was licht-geel met draken btw...jij hebt blijkbaar teveel aan mijn rookwaar gelurkt


die was dus echt fluogeel want ie gaf licht onder blacklight :P
en kan ik weten of het een thaise visserbroek is.. hier loopt ook nooit een thaise visser rond .. :/
die draken waren niet mis btw


Posted by The_G0dfather on Aug-01-2006 19:38:

Ik blijkbaar ook want 'k heb geen licht gele thaise vissersdrakenbroek gezien

Nuja, 'k was er dan ook ni naar op zoek, anders ...


Posted by Loraine on Aug-01-2006 19:47:

quote:
Originally posted by ConFig
die was dus echt fluogeel want ie gaf licht onder blacklight :P
en kan ik weten of het een thaise visserbroek is.. hier loopt ook nooit een thaise visser rond .. :/
die draken waren niet mis btw


* voert bewijsmateriaal aan om Wouter te overtuigen dat hij beter niet meer met mij mee moet roken


Posted by The_G0dfather on Aug-01-2006 19:51:

met een lens erop kan ik een fluo broek er ook zo laten uitzien


Posted by Loraine on Aug-01-2006 20:03:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
met een lens erop kan ik een fluo broek er ook zo laten uitzien


Starting a lil riot mate ?


Posted by Config on Aug-01-2006 20:09:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
met een lens erop kan ik een fluo broek er ook zo laten uitzien


yay , een bondgenoot 2 tegen 1


Posted by Loraine on Aug-01-2006 20:11:

FFS

Ontopic maar weer dan ?


Posted by The_G0dfather on Aug-01-2006 20:11:

quote:
Originally posted by Loraine
Starting a lil riot mate ?


steeling my line


Posted by Config on Aug-01-2006 20:12:

^^ hmm
misschien niet helemaal fluogeel , maar ie gaf wel licht toen de blacklights erop zaten.. dus er zal wel fluogeel ingezeten hebben


Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.