TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Smoelenthread!!!
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 »
Ah, de Ferre vanop dj2dj s� 
| quote: |
| Originally posted by diddi nektapijt... |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Is da een probleem...? Ik vrees dat ik dat ook een beke heb |
| quote: |
| Originally posted by oliverken dees ben ik : http://users.telenet.be/dj-ferre/pictures.htm |
Weinig pix, teveel gezever
In het thema van de FFWD Danceparade dan maar:

wegens gebrek aan nieuwe vullen de hollanders et dan maar weer op met ouwe foto's

| quote: |
| Originally posted by ConFig wegens gebrek aan nieuwe vullen de hollanders et dan maar weer op met ouwe foto's |


verdomme, waarom ben ik u eens niet tegengekomen op de beta party 
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather verdomme, waarom ben ik u eens niet tegengekomen op de beta party |
| quote: |
| Originally posted by Loraine Ben je wel, kstond naast je te dansen, ukkel |
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather jah, iedereen heeft daar wss naast iedereen gedanst |
http://www.alexxij.com/main.php?go=...&p=DSC_0641.jpg
hmmm.vodka...
ik lijk btw best teveel op een familielid van de coneheads hiero 
| quote: |
| Originally posted by Loraine Wederom: gezever, weinig actie Wouter Iets actueler dan (Finland was de bom!): ![]() ![]() Of zallik jou er zelf maar op zetten, Wouterke ? |
bij deze al bedankt op voorhand
moet ik de url al niet meer zoeken ook
| quote: |
| Originally posted by Loraine Ben je wel, kstond naast je te dansen, ukkel |
als je die niet gezien heb dan was je er echt niet
| quote: |
| Originally posted by ConFig met een fluo broek lmao als je die niet gezien heb dan was je er echt niet |
| quote: |
| Originally posted by TOR Ik was ff die tweede 'iedereen' vergeten te lezen, lol. No offence, Loes |
| quote: |
| Originally posted by Loraine Fluo broek ? Man het war gin campingsmoking ! Dat heet een Thaise vissersbroek en hij was licht-geel met draken btw...jij hebt blijkbaar teveel aan mijn rookwaar gelurkt |
want ie gaf licht onder blacklight :P
Ik blijkbaar ook want 'k heb geen licht gele thaise vissersdrakenbroek gezien
Nuja, 'k was er dan ook ni naar op zoek, anders ...
| quote: |
| Originally posted by ConFig die was dus echt fluogeel want ie gaf licht onder blacklight :Pen kan ik weten of het een thaise visserbroek is.. hier loopt ook nooit een thaise visser rond .. :/ die draken waren niet mis btw |

met een lens erop kan ik een fluo broek er ook zo laten uitzien 
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather met een lens erop kan ik een fluo broek er ook zo laten uitzien |
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather met een lens erop kan ik een fluo broek er ook zo laten uitzien |
2 tegen 1
FFS
Ontopic maar weer dan ? 
| quote: |
| Originally posted by Loraine Starting a lil riot mate ? |
^^ hmm
misschien niet helemaal fluogeel , maar ie gaf wel licht toen de blacklights erop zaten.. dus er zal wel fluogeel ingezeten hebben 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.