TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Tim, die act van je van "Ik haat progressive" kennen we nu wel. |
| Originally posted by New Wave Bram, het gaat hier niet om of ik progressive kut vind ja of nee, ik geef hier een mening over een setje. Als ik het zo beluister dan vind ik dit setje niet diep. We kennen jouw nu wel Bram, elke keer als iemand het niet met je eens is dan is het maar suf geswans. Nokken daarmee frits. We gaan het niet allemaal met jouw eens zijn Bram, misschien dat mensen dicht in jouw omgeving dat wel doen maar ik kom toch echt voor mijn eigen mening uit. Daarnaast geef ik normaal aan wat voor verschillende dingen ik in het setje hoor. Dus beetje jammer dat je zo reageerd, ook via MSN trouwens. Als je daar niet normaal over kan discuseren dan valt me dat een zwaar van je tegen. Je mist toch zo die discussies op het forum? Als je het zelf geeneens kan dan moet je ook niet lopen zaniken. Daarentegen vind ik het een best leuk setje, maar absoluut niet diep. Ook jammer dat je het verschil niet ziet tussen een serieuze post en een post waarbij mensen een geintje maken. Voel je niet zo snel op je pik getrapt, want dat doe je nogal snel. |
Anyway, weer even wat leuke muziek om on-topic te blijven:
http://www.limitmusic.com/guest_mp3...Beats%20Mix.mp3
Tracklist
1. Intro - Dave Conpoy -"Hong Kong" (accapella) (CDR)
2. Unknown - Unknown (CDR)
3. Talk Talk vs Katakana - "Lifes What You Make iT" (CDR)
4. Darren Rhys - "Lost Soul" (katakana's misplaced mix) (Electrofly)
5. Silinder - "You Know its over" (4/4 dub) (CDR)
6. Sucker Djs - "Banrock" (paul rogers mix) (Kinky Vinyl)
7. Infusion - Dead Souls (Baunder mix) (CDR)
8. Katakana -"Liquid Assets" (katakana's fluid dynamics remix) (Segment)
9. Nefilim - "biscayne Bay" (micah's open water mix) (winds west)
10. Micah - "terras" (katakana's worldy wise mix)
bron: www.groovecollection.nl
| Originally posted by SnuggLe Oke, nu om voor eens en altijd uit te leggen waar ik nou van hou qua progressive: DIEP. En dat is niet 'diep' zoals Hernan Cattaneo, waarvan iedereen zegt dat dat 'Diep' is. Dikke joint op, kneiterharde muziek, en helemaal wegzweven. Wat ik onder Diep en Donker versta, en wat echt wel mijn ding is (geen huis-tuin-en-keuken-progressive, geen progtrance, en geen 'diep' ala Cattaneo): http://www.undertide.co.uk/Mixsets/ En dan de mix met de naam IMPORTS. Gemixed door Paul Spencer. I rest my case. |
| Originally posted by magrec Bram je raaskalt....is idd wel een ok mix maar echt niet verschillend van een set van hernan. |

Overigens:
NOTICE Due to problems with ONEFOUR we are fortunately have to cancel "It's all about the music" with James Zabiela 30/7. We will do our outmost best to bring this event including the wonderful wizkid later on this year at another location. Sorry for the inconvenience and we keep you posted! EXPOSURE |
| Originally posted by SnuggLe Dus... de mensen die van plan waren te gaan, Zabiela gaat niet door. |

| Originally posted by Partyhardy! Nou dan zaterdag mooi naar Rockit ![]() En super vette Katakana set! |
Originally posted by SnuggLe Jongen, je mist het punt, het gaat helemaal niet om eens zijn of discussie. Maar blijven geloven, Wat jij wil Tim! Of zal ik nou ook in de Technothread 100x zeggen dat Techno echt stoer is? Ja, want daar krijgen we dan (zinloze) discussie over, en dat wil ik zooooooooo graag! Wie gaat er nu hier serieus op dingen in? Over smaak valt niet te twisten, begrijp dat eens. Maar oke sorry he, sorry dat ik er op in ga, jij hebt altijd gelijk, ik zanik altijd en wil altijd gelijk! Sorry jongen, sorry! |
Zo die set van Paul Spencer is zeker lekker!
Dit is ook wel de style van progressive die ik graag hoor!
Dario Nunez & David Vio - Festen Roose (D-Formation Remix) zit er in en die blijft echt heerlijk!
Heb je ook nog een gehele tracklist van deze set?
En ik snap wel wat je bedoeld met "diep" en wat ik vaak van Hernan hoor is toch meer "trancey" hoor. Maar helaas is het gros van de producers en Dj's al omgeslagen naar de Electro/Techo kant, en dat vind ik opzich wel jammer. Dus als iemand nog meer Dj's weet die nog een beetje de populaire progressive van een tijdje terug draaien, noem ze op!
Chab Feat J.D.Davis - Closer To Me (Lexicon Avenue Remix)
Deze is echt heerlijk op het moment 
| Originally posted by New Wave Dit is nou juist waar ik van af gestapt ben, jammer dat jij nog steeds op deze manier communiceerd. Dat techno-stoer gedoe dat bespreek je maar met kutvolkots omdat je blijkbaar nog steeds op dat niveau zit. Beetje jammer dat je je zo verlaagd. Je komt over als een kinderachtige kleuter Bram. Je kan niet tegen een weerwoord en je kan bijna niets hebben. Doe er wat aan. Valt me ook tegen dat je niet op een normale manier hebt uitgelegt waarom je dit een diep setje vind. Als je dat wel had gedaan had je een normale discussie gehad. Maargoed, jij wilt zo communiceren, prima, succes ermee, mij krijg je er niet de kast mee op . |
Maar verder Tim, ia alles wat je zegt waar, en heb je helemaal gelijk, oke?
| Originally posted by SnuggLe Overigens: Dus... de mensen die van plan waren te gaan, Zabiela gaat niet door. |
| Originally posted by Human ..maar op 6/8 in Panama. |
| Originally posted by SnuggLe Whahaha, moet je horen wie het zegt, Mr. 'Progressive is voor mietjes' Maar verder Tim, ia alles wat je zegt waar, en heb je helemaal gelijk, oke? |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Dus als iemand nog meer Dj's weet die nog een beetje de populaire progressive van een tijdje terug draaien, noem ze op! |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Dus als iemand nog meer Dj's weet die nog een beetje de populaire progressive van een tijdje terug draaien, noem ze op! |
| Originally posted by SnuggLe http://www.thesessions.nl/news/item...&page=cjay-news |
| Originally posted by GrooveCollect. C-Jay draait af en toe nog zeker veel van die vette duistere bassline plaatjes in zijn set. Moeilijk te vinden tegenwoordig. |
| Originally posted by New Wave Tip: ga eens in C-jays platenzaak kijken. Hij heeft bakken vol met prog van alle soorten. Hij verkoopt gigantisch veel via internet. Sessions heeft veel exclusief spul. Veel white labels en platen die maar limited worden geslepen. Veel zeer goed onbekend spul. http://www.thesessions.nl/store/index.php Hij kan je veel tips geven. Al ser ieman dis die veel van prog weet dan is hij wellicht jouw man. Secces er mee! |
| Originally posted by GrooveCollect. bedankt voor de tip ik zal eens vragen of het klopt, als tie me van de week weer eens op belt. |
hij is iig behulpzaam
| Originally posted by magrec haha je kunt het hem niet kwalijk nemen hij is iig behulpzaam |
Mis ik hier iets ofzo? 
Promomixje van Jordi Boumannnnnnnnn!
Klinkt lekker, mix van vanalles en nogwat.
Download hier: http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=...H82D63IQGHG75FX
Greetz,
The one and only Official Jordi Bouman promogirl
Schaamteloos 
Klinkt top Jordi!
Tracklist van die set van Jordi:
M.A.N.D.Y vs. Eawan Pearson � No Stoppin Love
Redanka � Waves (King Unique Dub)
Fred Numf presents Spacedubs � On The Edge (Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas Remix)
Martin C � Straight Outta Stockey
Audiomagnetics � Gettho Blasta Deluxe
Deep Dish � Say Hello (Sebastian Ingrosso & Steve Angello Remix)
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolitas � Between U
Max Graham � Automatic Weapon
Guy Gerber � Stoppage Time (Max Graham Remix)
Stel � Finding Time (Killahurtz Cult Remix)
Telepopmusik � Into Everything (MFA Dub)