TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 »
code:
Black Hole Estuera 13.00 - 14.00 Black Hole Fred Baker 14.00 - 15.00 Main Ronald Van Gelderen 15.00 � 15.30 Main Ferry Corsten 15.30 � 17.45 Black Hole Mojado (live) 18.00 � 19.00 Caf� d�Anvers Sven Van Hees 19.00 � 20.00 Main M.I.K.E. live 20.00 � 21.00 Main Introducing Sasha 21.00 � 22.00 Main Sasha 22.00 � 00.00 Black Hole Dimitri Andreas 00.00 � 00.15 Main M.I.K.E. 00.15 � 01.00
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Hier schijnt het zonnetje al; hopelijk blijft het zo voor de rest van de dag Have fun everyone!!! |
Wel, gisterenavond en vannacht heeft het enorm hard geregend, en veel ook. In de Schorre zit je met fijne kleigrond. Het water dringt er dus niet in door, je krijgt direct plassen en mooder
Verder staat er hier veel wind, en is het bewolkt, maar geen dreigende wolken. Ik denk dat we een niet te warme dag gaan hebben, met af en toe een fikse regenbuin, om wat af te koelen
Tot binnen 2 uur en 30 min, tomorrowland
En laat today a gift zijn, kheb er genoeg voor betaald verdomme
net naar essential mix van Jon 'o bir aant luisteren. Hij sluit af met musix - moments are forever. Dat mag hij straks ook doen!!!
voor de rest
oude oversized broek: check
oversized beta tshirt: check
dikke kousen: check
we kunnen bijna vetrekken.
Ik kom via de A12, is dat een probleem? Bij id&t raden ze iedereen aan langs E19 te gaan. Maar die omweg is toch iets te groot voor mij.
| Originally posted by djcresto net naar essential mix van Jon 'o bir aant luisteren. Hij sluit af met musix - moments are forever. Dat mag hij straks ook doen!!! voor de rest oude oversized broek: check oversized beta tshirt: check dikke kousen: check we kunnen bijna vetrekken. Ik kom via de A12, is dat een probleem? Bij id&t raden ze iedereen aan langs E19 te gaan. Maar die omweg is toch iets te groot voor mij. |
| Originally posted by Dark Apostle elke combinatie van Antwerpen+Snelweg is een slechte keuze atm, neem de weg zoals je wil One does not simply ride in to Antwerp! |
, ik rij dus ook elke keer verkeerd in antwerpen
kheb er zin in, heb me wel overslapen van gisteren marktrock in Leuven
, maar 12u is toch mss wa te lang om daar te staan
amuseert ullie en tot straks mss
slu
van kmi site:
Voorspellingen voor de volgende uren :
Wisselvallig weer met soms nog enkele buien vooral dan in het zuidoosten. Geleidelijk meer opklaringen. Het blijft vrij fris. De wind draait geleidelijk overal naar westnoordwest.
Volgend bericht : omstreeks 13.00u.
whooooot, we hebben er zin in,zonneke schijnt hier en een paar wolkjes dat rondfladderen,van mijn part mag het de hele dag zo blijven,see y'all beta's
| Originally posted by cyberia whooooot, we hebben er zin in,zonneke schijnt hier en een paar wolkjes dat rondfladderen,van mijn part mag het de hele dag zo blijven,see y'all beta's |
| Originally posted by djcresto niet te euforisch worden, hierjuist weer een serieuze bui |
but whyyy?
we zullen wel zien,dancing in the rain heeft ook wel iets
Hier ook (Sint Nilaas) een stevige bui, en kvind het zeer koud buiten..brr..
Toch denk ik dat ik nog altijd in een topke/Tshirt ga..zal hopelijk wat warmer zijn tussen iedereen en in de tenten..en als het vuil wordt niet zo moeilijk om te wassen
Anyways..het mag neerstorten vanavond, als M.I.K.E. blijft draaien zal het me niet stoppen van uit mijn dak te gaan 
/me heeft er echt zin in!!
Amuseert u, eikels. 
| Originally posted by cyberia dancing in the rain heeft ook wel iets |
| Originally posted by Synthesia Ben aan't denken om mijn zwemshort mee te nemen...zijn er hier nog mensen die dat overwegen? |
kw? :P wat is dat
Zo'n regenfrakske dat ge kunt opplooien tot een heuptasje.
Oh interesant..moet er zo ook eentje gaan vinden 
benieuwd wa Mr. Baker ervan gaat make
Juist thuis, ideaal weer ( soms regen, vrij veelzon, geen voelbare wind, niet te warm, niet te koud
), en een prachtige sfeer bij momenten. Meer als geslaagd dus, de thuisblijvers hadden in mijn ogen ongelijk, goed muziek gecombineerd met een hele show
Toch maar gegaan
, ondanks de pijn.
Vlot op de parking en in no time om 16.30 binnen.
Direct door naar Ferry Corsten, maar dit vond ik een van zijn zwakkere setsdie ik gehoord heb. Boeide me echt niet.
Dan maar naar Q-Dance voor Yves Deruyter, zoals te verwachten nogal hard, redelijk wat hitjes en ondertussen was zijn vriendin wat show aan het verkopen.
Nadien naar Black-hole gegaan voor Mojado live, paar goede nummers gehoor, paar minder goede.
Rond 19.30 naar de main, waar Ghost op dat moment voor zijn doen nogal zacht bezig was. Was aan het uitkijken naar de live van MIKE maar die kwam er niet
wegens technische problemen. Een gewone dj set had ik een paar wehken eerder gehoord dus terug naar BH waar Jon O Bir net "The Other Side" speelde.
Hij speelde een fantastische set, die mag snel weer naar Balgi� komen. Cor Fijneman pakte over terwijl de tent volliep wegens een regenbui.
Goeie set van Cor, Even naar de main voor wat van Sasha mee te pakken tegen beter weten in. Niet mijn stijl dus na een half uurtje weg.
Had dan Armin gepland , maar aangezien die tegenwoordig zo voorspelbaar is doorgegegaan naar Q-Dance.
The Prophet was bezig, dwat een nummers,de harstyle van tegenwoordig is echt niets anders dan kindermuziek.
Technoboy nam over dus maar even naar de technotenten gaan kijken, cocoon was vrij leeg; in Kozzmozz speelde juist Monika Kruse haar nummer "Latin Lovers", dus 3 minuten blijven hangen.
En dan was eindelijk het moment aangebroken, DJ Promo. Zoals verwacht veel eigen nummers, de lasers tijdens de lichte ruigenbui,... super gewoon.
Algemeen gezien dus een goed feest, alles ging vlot en was goed geregeld.
Opvallend dat in alle tenten zowat 1/3 was afgesloten voor het podium, zie je buiten een mega-tent , is het binnen toch niet zo groot meer.
Tegenvallend was het geluid bij promo, opeens veel stiller, moest echt vooraan gaan staanom niet het lawaai van kozzmozz te horen.
Mijn top 3:
1. Promo (vergat direct de pijn en begon spontaan te hakken
1. Jon O Bir (wie er was weet waarom)
3. Cor Fijneman.
Tijd om wat extra blaren weg te knippen en voeten te laten rusten.
een half uurtje thuis.
De muziek was leuk. Het feest op zich vertoonde toch wel verschillende mankementen. Fred Baker, Ferry, Armin, Jon O'bir ontgoochelden mij niet. Mike was een leuke afsluiter. Muzikaal een geslaagde dag dus. Ook een pak beta's tegengekomen. Overal waar je kwam was er wel ene.
Dan de minpunten:
Ingang ging pas open om 13u20.
Eens op het terrein mochten we pas om half 3 naar het gedeelte met de mainstage. Terrein was op sommige doorgangen verzopen en ze waren nog houtsnippers aan het leggen.
Het geluid was slecht op de meeste plaatsen. Te stil, teveel bass ed.
Kleine tenten..
Weinig personeel aan drankstanden.
Povere aankleding blackhole tent.
Bijna niets om te eten. En het was dan nog Hollandse bucht.
Belachelijk klein vuurwerk.
4 euro voor parking
Maar dat zijn maar details zeker?
Kheb me goed vermaakt, de muziek blijft het belangrijkste
Ook net terug en het was een super dag/avond. Nog eens een anderhalf uur in de Creamm geweest op de terug weg maar was wel echt te moe om door te doen dus dan maar besloten om naar huis te gaan.
En MikeVee I agree
Jon O Bir was echt fantastisch..
M.I.K.E.'s afsluiter ook top..maar ben nu te moe om nog wat verder te typen dus zal ietsje langer review voor morgen laten.
Te lui op te om veel te typen, morgen meer
MIKE heeft het van Promo gewonnen, toch heb ik nu ergens spijt dat ik ni naar Promo ben geweest, ochja volgende keer dan maar h�
Oh heb een paar mooie videokes gemaakt (hoop ik toch), zal die morgen eens uppen en posten