TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
Beetje regen is welkom om af te koelen. Ook wel niet teveel natuurlijk.
maakt het wel lastig... welke kleren doe ik aan? nemek iets reserv mee in een rugzakje?
zijn daar trouwens geen lockers die je kan huren?
| quote: |
| Originally posted by Antony zijn daar trouwens geen lockers die je kan huren? |
| Originally posted by Antony maakt het wel lastig... welke kleren doe ik aan? nemek iets reserv mee in een rugzakje? zijn daar trouwens geen lockers die je kan huren? |
aanwezig voor de eerste keer. Khoop ook dat ni ga regene, maar alleen de main stage is ni overdekt zeker ...
| Originally posted by TranceGenetic aanwezig voor de eerste keer. Khoop ook dat ni ga regene, maar alleen de main stage is ni overdekt zeker ... |
iemand die weet hoe je de zaterdag het makkelijkst op de camping geraakt vanuit antwerpen centraal?
| Originally posted by FenixStyle De Q-Dance-stage ook niet, dus nu moeten we in de regen gaan staan jumpen |
| Originally posted by christina oh nee! dan wordt mijn puta madre-tshirt nat |
| Originally posted by christina oh nee! dan wordt mijn puta madre-tshirt nat |
| Originally posted by Dark Apostle Doe dan die van Bikkembergs aan, zo chic is dat toch nimeer |
| Originally posted by christina die heb ik ni, ik heb enkel die jump-variant me ne jumper ipv de voetballer en ipv bikkembergs er rond, "jumping is not a crime"... die zijn wel NOG cooler he |
| Originally posted by Magistrate iemand die weet hoe je de zaterdag het makkelijkst op de camping geraakt vanuit antwerpen centraal? |
Oef, ik kan toch met de auto... trein en bus zou wat vervelend worden 
| Originally posted by Bl@ckOut Met de bus, moet ge maar een paar pagina's terug eens lezen |
Nog 2 extra tickets over voor dit event dus als iemand geintereseerd is stuur gerust een pm'eke, doe ze weg voor 2x30eur
Kunt ge daar drinken mee binnen nemen of mag da nie? En is da daar duur qua eten en drinken? kwestie van een beetje te weten hoeveel poen dak moet meepakke
Dacht dat vorig jaar wel de rugzakken gecontroleerd werden.
Drank is duurder dan normaal en eten is ook duur en was vorig jaar gene kloot waard.
Ik heb persoonlijk een hekel aan mensen die staan te feesten met een rugzak.
| Originally posted by jeronimo_jd Kunt ge daar drinken mee binnen nemen of mag da nie? En is da daar duur qua eten en drinken? kwestie van een beetje te weten hoeveel poen dak moet meepakke |

Eens benieuwd of diene pipo met zijn roze trainingspak der weer rond ga lopen 
| Originally posted by Bl@ckOut Eens benieuwd of diene pipo met zijn roze trainingspak der weer rond ga lopen |
| Originally posted by Devilex Ik heb persoonlijk een hekel aan mensen die staan te feesten met een rugzak. |
| Originally posted by MikeVee Idd,, al is dat een fenomeen dat opvallend meer aanwezig is op technofeesten. |
toch ook alleen maar op gratis feesten en wat kan je daar nu tegen hebben? Zolang je niet opeengepakt staat heb je daar toch geen probleem van?