TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grote WK 2006 Thread
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
http://www.valentinivanov.com/
wat een kutmatch trouwens dernet. Zelfs penalties kunnen ze ni sjotten 
| quote: |
| Originally posted by Phortastic http://www.valentinivanov.com/ |
Ja, zoiets belachelijks gaat echt over die man zen verdere carriere beslissen, foei internet! 
| Originally posted by Phortastic Ja, zoiets belachelijks gaat echt over die man zen verdere carriere beslissen, foei internet! |
Ivanov heeft goed gefloten, punt. Vandaag staan in de gazet reacties van een Vlaamse arbiter (naam ontglipt mij) op de verschillende kaarten, en ze zijn zo goed als allemaal volledig terecht. Hij had enkel vroeger rood moeten trekken, zodat de wedstrijd niet uit de hand was gelopen. Voor de rest kunt ge hem weinig kwalijk nemen. Enough with the bashing!
| Originally posted by Phortastic wat een kutmatch trouwens dernet. Zelfs penalties kunnen ze ni sjotten |
| Originally posted by Real Ivanov heeft goed gefloten, punt. Vandaag staan in de gazet reacties van een Vlaamse arbiter (naam ontglipt mij) op de verschillende kaarten, en ze zijn zo goed als allemaal volledig terecht. Hij had enkel vroeger rood moeten trekken, zodat de wedstrijd niet uit de hand was gelopen. Voor de rest kunt ge hem weinig kwalijk nemen. Enough with the bashing! |
| Originally posted by FredNova Volgens mij is het de schuld van Ti�sto en ID&T! |
iemand trouwens vandaag de nieuwe reactie gelezen van Cruijff over de uitschakeling van Nederland op't WK ?
hij zegt dat de uitschakeling de schuld is minister Verdonk aangezien zij Kalou geen Nederlands paspoort wilde geven, en dat ze nu haar conclusies maar moet trekken ...
ik vind het maar dikke zever en enorm ver gezocht, alsof ��n speler het falen van een hele ploeg zou oplossen. Kvind dat Cruijff de laatste weken enorm veel zever heeft zitten uitkramen, die heeft Nederland zelfs goed voetbal zien brengen, die had geen kwaad woord over voor Van Basten (terwijl iemand anders met de grond gelijk gemaakt zou zijn) ... op die manier verliest hij veel van zijn geloofwaardigheid.
mja Cruijf verkondigde ook dat het voor voetballers veel gemakkelijker moest zijn om Nederlander te worden omdat zij iets konden betekenen voor de natie.
| Originally posted by Xilver Echt? In elke thread? |
| Originally posted by FCB_Fanatic iemand trouwens vandaag de nieuwe reactie gelezen van Cruijff over de uitschakeling van Nederland op't WK ? hij zegt dat de uitschakeling de schuld is minister Verdonk aangezien zij Kalou geen Nederlands paspoort wilde geven, en dat ze nu haar conclusies maar moet trekken ... ik vind het maar dikke zever en enorm ver gezocht, alsof ��n speler het falen van een hele ploeg zou oplossen. Kvind dat Cruijff de laatste weken enorm veel zever heeft zitten uitkramen, die heeft Nederland zelfs goed voetbal zien brengen, die had geen kwaad woord over voor Van Basten (terwijl iemand anders met de grond gelijk gemaakt zou zijn) ... op die manier verliest hij veel van zijn geloofwaardigheid. |
ik vind het maar dikke zever en enorm ver gezocht, alsof ��n speler het falen van een hele ploeg zou oplossen. |
�
Ik had ook graag Huntelaar zien meegaan naar het WK...
maar Ruud, Kuyt, Robben, Van Persie, Babel kan je nu niet echt tweederangs noemen he...
Wat dan van Seedorf? Makaay? ...
En dat van Kalou vind ik triestig...
in Belgi� identiek, er is eens een speler die ��n seizoen goed speelt en dan moet die plots Belg worden (Salou, Frutos,...) !?!?
| Originally posted by RadiantB Toch wel: als Van Basten Huntelaar had geselecteerd zoals elke coach met gezond verstand zou gedaan hebben, hadden ze Portugal afgedroogd. Robben en Van Persie hadden gewoon niemand als target, ze maakten de actie en bleven maar lopen tot ze de bal kwijt waren. (Van Nistelrooj op de bank, Kuyt sukkelaar, ...) Zijn redenering was namelijk dat ze al spitsen genoeg hadden en te weinig middenvelders. Hij verkiest dus Babel, Maduro boven een goeie speler, die aan de lopende band scoort. � |

| Originally posted by FredNova Ik had ook graag Huntelaar zien meegaan naar het WK... |
| Originally posted by Phortastic die was mee, en heeft 6 min gespeeld |
| Originally posted by FredNova Serieus?!? Dan heb ik dringend een nieuwe bril nodig... |

| Originally posted by FredNova Serieus?!? Dan heb ik dringend een nieuwe bril nodig... |
| Originally posted by Nabistai Is het weer de schuld van ID&T? |
Tzou zonde zijn, mensen die 14h per dag werken vind ge nieveel meer 
| Originally posted by Phortastic ahnee da was vennegoor of hesselink ![]() mja al die begaaide namen ook bij die hollanders. Kunnen die ni gewoon jan of piet heten |
| Originally posted by FredNova VENNEGOOR OF HESSELINK Jan HUNTELAAR Jan Klaas = 2x Jan |
@Tom, heb ik uw smeergeld al ontvangen?
@Luc, zijt ge nu echt serieus ? (ik hoop aant zeveren)
Ja ik zeverde