TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
וואי וואי
שינת קצת את הבדיחה
אבל זה עדיין כל כך ישןןןן
פחחח זה הרבה יותר טוב עם
בת 6 בת 6 אבל מוצצת כמו בת 8
| quote: |
| Originally posted by DjChook פחחח זה הרבה יותר טוב עם בת 6 בת 6 אבל מוצצת כמו בת 8 |
| quote: |
| Originally posted by DjChook פחחח זה הרבה יותר טוב עם בת 6 בת 6 אבל מוצצת כמו בת 8 |
חן יצאת דביל
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חן יצאת דביל |
חחח סתמו
ואורן, שאתה תקרא לי דביל זה יהיה אחד המצבים היותר אירוניים שקיימים
ואני מכיר את הבדיחה הזאתי ככה, ות'אמת היא יותר מצחיקה ככה
אז סתמו
ומוש, ת'על הזין שלי
| quote: |
| Originally posted by DjChook ומוש, ת'על הזין שלי |
ma ata kore li debil ? 
| quote: |
| Originally posted by DjChook ma ata kore li debil ? |
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח סתמו ואורן, שאתה תקרא לי דביל זה יהיה אחד המצבים היותר אירוניים שקיימים |
| quote: |
| Originally posted by guetag בדיוק |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ומי ידע הכי טוב אם לא אתה |
גילי?!
אתם רוצים לספר לי משהו עליו?!

| quote: |
| Originally posted by Tarantula גילי?! אתם רוצים לספר לי משהו עליו?! |
מחבל מתאבד ומתנדב "חסד של אמת" נפטרים
שניהם נפגשים בדרך לגן עדן
המחבל רץ והמתנדב הולך לאט
המחבל אומר למתנדב: יאללה אני חייב לרוץ, מחכות לי שבעים בתולות
עונה לו המתנדב: מה אתה רץ? הזין שלך אצלי בשקית

מממ בלי לבאס אבל זה חמודד לא הכי מצחיק
| quote: |
| Originally posted by Sniper מממ בלי לבאס אבל זה חמודד לא הכי מצחיק |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ת'אמת זה גם לא הכי חמוד... |
| quote: |
| Originally posted by elad11 מחבל מתאבד ומתנדב "חסד של אמת" נפטרים שניהם נפגשים בדרך לגן עדן המחבל רץ והמתנדב הולך לאט המחבל אומר למתנדב: יאללה אני חייב לרוץ, מחכות לי שבעים בתולות עונה לו המתנדב: מה אתה רץ? הזין שלך אצלי בשקית |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik דווקא אהבתי |
| quote: |
| Originally posted by guetag יבנים של עזים! זה מה שאתה עושים שאני לא פה? בקיצור קטנה גדולה..כוסית מכוערת כאחת אויש מה איכפת לי אני בצבא |
לא רציני אבל נחמד..
http://www.madblast.com/oska/humor_pong.swf
http://svt.se/hogafflahage/hogaffla...or/hestekor.swf
אלעד אחי זה ממש ממש יפהההה
הראשון הרג אותי מצחוק והשני ממש חמודד
למרות שאני שונא לכתוב בדיחות
(מה לעשות שאין דבר כזה פאנצ' ליין בכתיבה..)
אני ינסה בכל מקרה לבדר אותכם חברי היקרים
אז ככה,
איזה מיליונר אחד מהעיר הגדולה החליט שזהו! הספיק לו
הוא רוצה לחיות את חייו כהרפתקאה אחת גדולה
הוא החליט לעבור לאפריקה ולחיות כצייד (האשכנזי לבן הזה רוצה להיות צייד...) נווווווו
הוא קונה לו שטח אדמה ענקי ושוכר לו עובד מקומי צמוד שיעזור לו
ביום הראשון, בה העוזר ומסביר לו שהם הולכים לצוד זברות
הוא מצייר לו אותן, מסביר לו איפה לירות והכל, ואז הם יצאו לצוד
בערב הם חוזרים מאושרים אחרי שצדו זברות
ביום השני, בה העוזר ומסביר לו שהם הולכים לצוד קרנפים
הוא מצייר לו אותם, מסביר לו איפה לירות והכל, ואז הם יצאו לצוד.
בערב הם חוזרים מאושרים אחרי שצדו קרנפים
ביום השלישי העוזר היה חייב ללכת חזרה הבייתה מסיבות אישיות אז
בעל הבית האשכנזי שלנו החליט לקחת את העיניינים לידיו
הרי כמה כבר קשה זה יכול להיות?
כשהוא חזר בערב מהציד מאושר הוא רואה את העוזר שלו
וזה שואל אותו, מה האושר, מה צדת?
אז הוא משיב לו בחיוך,
דונשוטים
העוזר מסתכל בפליאה, הרי אין חיה כזו, ושואל אותו שוב?
נווווו
דונשוטים, יצורים שחורים וקטנים שצועקים "דונט שוט!!!!"
י
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.