TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 »

Posted by Devilex on Sep-18-2006 10:14:

Kom dit topic is al genoeg verziekt

Ben eens benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen met 20 Years Illusion...

Posted by christina on Sep-18-2006 10:20:

quote:
Originally posted by Real
En blijf weg.

en leer onNozel juist schrijven

Posted by Config on Sep-18-2006 10:20:

quote:
Originally posted by anke
mannekes, jullie snappen het niet

sommige gingen naar Illusion 19 years en klagen hier dat ze niet genoeg trance draaiden? ja, hallo, zijn die lomp of lomp? en volgend jaar staan ze weer daar en is het weer van hetzelfde

we zullen anders naar een jump event gaan en daar wachten tot ze trance draaien Illusion heeft zijn echte trancetijd echt wel gehad, check maar al die Illusion cd's die uitgebracht zijn, daar zaten toch echt een paar goeie tussen..
Wij zitten hier ook ni allemaal te mekkeren over het feit dat er weinig trance was ofzo.. de meeste waren achteraf matig of redelijk tevreden.. Iedereen van ons beseft best wel dat een echte tranceset in Belgi� al lang niet meer mogelijk is, tenzij op een Beta Party dan misschien. In de Illusion is da blijkbaar ook al een hele tijd niet meer zo.. Echte trance rendeert gewoon niet meer. Richt een event op met trancedj's en zet iets van 'trance' in de naam van uw event en der komt geen kat af..
Als we dan onze hoop een beetje vestigden op Illusion 19 years, en sommigen onder ons vonden et niet goed genoeg, dan gaan ze het zeker niet laten om dat, nota bene, op ons eigen forum eens te vermelden en er effe over te discussieren, daar dient het forum toch voor dacht ik?
Tegen een bitje kritiek kunt ge toch hoop ik? En dat gij de avond dan wel zo super vond en de Illusion residents zo zalig vond draaien komt louter en alleen maar omdat ge niets van echte Trance weet en uw standaardwaarden enorm laag liggen, zoals bij de grootste hoeveelheid van de Illusiongangers, dus ga maar effe lekker terug h�, cause it's your place to be

Posted by Gladius on Sep-18-2006 10:20:

quote:
Originally posted by Xilver
Ja serieus, haal die url van die t-shirts. We hebben genoeg mensen om uit te lachen nu.

LOL

Posted by mrcanon on Sep-18-2006 10:28:

Mannekes, ik ga het kort houden:

Voor degene die vonden dat er te weinig trance was: blow me!
Voor degene die vonden dat het te weinig illusionstyle was: blow me!

Posted by Xilver on Sep-18-2006 10:29:

Ik was er ni, dus ik hoef ni he?

Posted by mrcanon on Sep-18-2006 10:29:

quote:
Ik was er ni, dus ik hoef ni he?

Neenee, wees gerust

Posted by anke on Sep-18-2006 10:33:

als ge er toch niet waart wat zit ge u hier dan eigenlijk te moeien

Posted by christina on Sep-18-2006 10:34:

quote:

seg ma wie zijt gij eigenlijk? want gij komt u hier anders ook serieus moeien he...

Posted by Xilver on Sep-18-2006 10:38:

quote:

Ik hoef ni geweest te zijn om te weten wa voor muziek er gedraaid is, want 't is toch 80% voorspelbaar.

Posted by anke on Sep-18-2006 10:39:

quote:
Ik hoef ni geweest te zijn om te weten wa voor muziek er gedraaid is, want 't is toch 80% voorspelbaar.

blijkbaar niet voor iedereen

Posted by Bl@ckOut on Sep-18-2006 10:45:

quote:
Originally posted by Config
we zullen anders naar een jump event gaan en daar wachten tot ze trance draaien Illusion heeft zijn echte trancetijd echt wel gehad, check maar al die Illusion cd's die uitgebracht zijn, daar zaten toch echt een paar goeie tussen..
Wij zitten hier ook ni allemaal te mekkeren over het feit dat er weinig trance was ofzo.. de meeste waren achteraf matig of redelijk tevreden.. Iedereen van ons beseft best wel dat een echte tranceset in Belgi� al lang niet meer mogelijk is, tenzij op een Beta Party dan misschien. In de Illusion is da blijkbaar ook al een hele tijd niet meer zo.. Echte trance rendeert gewoon niet meer. Richt een event op met trancedj's en zet iets van 'trance' in de naam van uw event en der komt geen kat af..
Als we dan onze hoop een beetje vestigden op Illusion 19 years, en sommigen onder ons vonden et niet goed genoeg, dan gaan ze het zeker niet laten om dat, nota bene, op ons eigen forum eens te vermelden en er effe over te discussieren, daar dient het forum toch voor dacht ik?
Tegen een bitje kritiek kunt ge toch hoop ik? En dat gij de avond dan wel zo super vond en de Illusion residents zo zalig vond draaien komt louter en alleen maar omdat ge niets van echte Trance weet en uw standaardwaarden enorm laag liggen, zoals bij de grootste hoeveelheid van de Illusiongangers, dus ga maar effe lekker terug h�, cause it's your place to be

Kijk kijk, Config vat het mooi samen

Posted by Push2005 on Sep-18-2006 10:48:

Ik raad illusion aan voor op 20y gewoon de menno of de jonas te boeken voor een uur of 2-3, en voor mijn part zetten ze Furax in de main hall voor de rest... Kzal me tijdens die uren trance dan nog echt amuseren

Posted by mrcanon on Sep-18-2006 10:51:

quote:
Originally posted by oliverken
khad het wel verwacht van dit forum,
nen hoop wankers die zitten te zeveren over the mixingskills en het feit dat enkele platen 2x te horen zijn en dat het niet trance genoeg was enzovoorts...

nu moeten jullie mij eens vertellen wie van jullie er allemaal al effectief in illusion is geweest enzo...

Als je naar zon feestje gaat (19jaar illusion) weet je zowiezo dat het geen 100% trance feestje is

ik heb mij bangelijk geamuseerd en als ik wegga dan let ik niet op de mixingskills (of toch minimaal) en dan begin ik ook ni te bleiten als er een bepaalde plaat niet wordt gedraaid of als er een plaat mij niet aanstaat. RVG, Armin, Markus, Jan, MIKE waren een voor een top. allemaal super platen enzovoorts

als het u niet aanstaat blijf dan volgende keer weg en ga ergens anders de 'tranceaddict' uithangen

Wat ik hier op kan zeggen: tussen zeuren en discuteren is er een groot verschil eh, ok ja der zullen ier wel zeuren zitten, ma tga altijd voor iemand nie goe zijn eh, das normaal.

Posted by Devilex on Sep-18-2006 11:01:

Anders volgend jaar naar het Sportpaleis gaan met nen koptelefoon op, kan iedereen naar zijn eigen muziek luisteren en is iedereen tevree.

Posted by Hydra on Sep-18-2006 12:00:

Amai als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ik de enige BETA was die het goed vond! Ik vind eigenlijk dat Illusion weer de goeie richting op aan't gaan is qua trance. Die Amnesia night, airwave de week daarop, 19yearsillusion met zonder twijfel hun beste trance lineup ooit (en geen regi), het geluid en de belichting is ook nog nooit zo goed geweest.

Soit, kga er geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb me rot geamuseerd en dit was een feestje da'k ni snel zal vergeten.

edit: waar is die foto die kelly genomen heeft van ons (stuk of 6-7 beta's?) Ik vind hem ni!

Posted by Xilver on Sep-18-2006 12:11:

quote:
Originally posted by Hydra
Amai als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ik de enige BETA was die het goed vond! Ik vind eigenlijk dat Illusion weer de goeie richting op aan't gaan is qua trance. Die Amnesia night, airwave de week daarop, 19yearsillusion met zonder twijfel hun beste trance lineup ooit (en geen regi), het geluid en de belichting is ook nog nooit zo goed geweest.

Kijk da is het juist. Illusion probeert wel, daarom boeken ze ook die mooie trance-namen, maar het is het achterlijke Belgische publiek dat niet meewilt. Als zij jaren op rij beginnen flippen op de vocal van Jack's Groove in de break van Universal Nation, dan moeten de DJ's da wel doen, anders zijn ze hun publiek kwijt. Spijtig genoeg zijn er maar weinigen zoals wij die echt trance appreci�ren.

Dus daarom: kudos to Illusion om het toch te proberen, maar ik ga er ni naartoe komen omdat ik weet dat 90% van het publiek toch gewoon stilstaat als er eens deftige trance gedraaid wordt. Het is het Illusion-publiek waar ik problemen mee heb, stel voze johnnen en marinas bijeen.

Posted by domineesje on Sep-18-2006 12:12:

quote:
Originally posted by Hydra

edit: waar is die foto die kelly genomen heeft van ons (stuk of 6-7 beta's?) Ik vind hem ni!

'k vind hem ook niet, en op site van partyzone zijn het maar 2 delen geworden ipv 3

Posted by anke on Sep-18-2006 12:17:

quote:
Kijk da is het juist. Illusion probeert wel, daarom boeken ze ook die mooie trance-namen, maar het is het achterlijke Belgische publiek dat niet meewilt. Als zij jaren op rij beginnen flippen op de vocal van Jack's Groove in de break van Universal Nation, dan moeten de DJ's da wel doen, anders zijn ze hun publiek kwijt. Spijtig genoeg zijn er maar weinigen zoals wij die echt trance appreci�ren.

Dus daarom: kudos to Illusion om het toch te proberen, maar ik ga er ni naartoe komen omdat ik weet dat 90% van het publiek toch gewoon stilstaat als er eens deftige trance gedraaid wordt. Het is het Illusion-publiek waar ik problemen mee heb, stel voze johnnen en marinas bijeen.

tegenwoordig flipt het jonge belgisch publiek op jump
dus je kan niet zeggen dat ze niet veranderen
het is eerder jij die probeert krampachtig vast te klampen aan einde jaren '90 en de stuiptrekkingen van de muziek anno jaren 2006

Posted by domineesje on Sep-18-2006 12:20:

quote:
tegenwoordig flipt het jonge belgisch publiek op jump

wij flippen niet

Posted by anke on Sep-18-2006 12:22:

ok
jullie analiseren muziek?

Posted by Xilver on Sep-18-2006 12:23:

quote:
ok

naast psychologische profielen opmaken van clueless noobs, is dat onze tweede favoriete bezigheid

Posted by domineesje on Sep-18-2006 12:24:

quote:
ok

bedoel dat wij geen 'vuiligheid' van doen hebben...

Posted by anke on Sep-18-2006 12:26:

dat geloof je zelf toch niet

Posted by domineesje on Sep-18-2006 12:28:

quote:
dat geloof je zelf toch niet

van overtuigd zelf!!

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 »