TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by Bertn op zich is de mix niet ehct slecht, maar er zitten toch een paar crappy overgangen in die dan nog eens v��l te kort zijn ook. ik had hem mixtechnisch een 18/25 of zo gegeven, maar zeker niet gebuisd |
En te kort? Twee van ongeveer een minuut, de rest anderhalve � twee minuten.
| Originally posted by Jasperovitsj Woord! De V-Sag remix had ik nog niet gehoord, maar dat is absoluut een aangename verrassing! Die Zara heeft echt een prachtige stem, ideaal voor deep house |
Maar over de gehele lijn is dit wel een fantastische release.
| Originally posted by Blue Sky 99 Heb jij mijn set trouwens al beluisterd, Jasper? |
| Originally posted by Blue Sky 99 Crappy overgangen? Welke dan? En te kort? Twee van ongeveer een minuut, de rest anderhalve � twee minuten.Bedankt voor de commentaar alleszinds. 18/25 is niet overweldigend maar nog altijd behoorlijk. |
| Originally posted by Bertn das 72%, onderscheiding als het ware. dus je kunt zeker ni klagen |
| Originally posted by Jasperovitsj Woord! De V-Sag remix had ik nog niet gehoord, maar dat is absoluut een aangename verrassing! Die Zara heeft echt een prachtige stem, ideaal voor deep house |
kheb nog paar tracks liggen hier van Sultan met Zara
schone plaatjes
twaren freebies, heb ze gekregen toen ik me inschreef op Sultan's mailinglist
wanneer gaat ronde 2 nu van start?
| Originally posted by Bertn wanneer gaat ronde 2 nu van start? |
Soon 
ten laatste tegen zondag
All�, hoeveel werk kan da nu zijn? 
Ik wil ook nog wel eens jureren, maar dan wel liefst 2 weken de tijd ervoor. Anders haal ik dat niet.
| Originally posted by Jasperovitsj Nog maar tot in de helft, want toen moest ik door naar de les. Maar ik heb hem op cd gezet, dus wss luister ik morgen verder |

Of je een finaleplaats zou halen weet ik nog niet, maar de oncurrentie moest al heel sterk zijn om je met deze mix uit de 2de ronde te houden. Je hebt wel een redelijk diepe set gebracht, dus ik kan ergens (h��l ver weg) wel de comments van Magistrate begrijpen. Maar hoe dan ook was jou set absoluut meer waard dan de 33/50 die je van hem hebt gekregen, dat staat als een paal boven water.
| Originally posted by Jasperovitsj waarmee je voor mij in mijn poule nipt op de 1ste plaats |
| Originally posted by djcresto Wil weinig zeggen he J, de eerste plaats behalen in die poule was nu niet echt moeilijk |
Bedankt Jasper voor de uitgebreide review
Met zo'n commentaar ben'k wel iets, weet'k ook weer waar'k nog meer op moet letten 
Luc, Hoe staat t met de FTP?
Dr zijn inmiddels 12 juryleden, dus dat moet wel voldoende zijn voor de tweede ronde...
Jury (12):
TOR
Cresto
Bertn
MikeVee
The Freezzz
Jasper
Config
Dj Sid
Domineesje
Diddi
Transfusion
BZRK
Seffes klaar 
Ik stuur wel PM's rond naar de juryleden. Thx voor het overzichtje
Et voil�, de pm's zijn verstuurd...
Ik zal het hier al allemaal uit de doeken doen, om verwarring te vermijden.
Poule 1 o.l.v. Bertn
Bertn
Cresto
Transfusion
Dj Sid
Mike Vee
Domineesje
Jullie hebben sets a / b / c / d
E�n set daarvan hebben jullie al gehoord, dit was onvermijdelijk gezien er ook Dj's jureren en die hun eigen set normaal niet mogen horen. Hou gewoon de punten van vorige ronde en beoordeel de overige 3.
Poule 2 o.l.v. Jasperovitsj
Jasperovitsj
TOR
The Freezzz
BZRK
Config
Diddi
Jullie hebben sets e / f / g / h
Ook idem als bij poule 1. Normaalgezien zul je al een set te horen hebben gekregen.
Je stuurt je verslagjes door aan je verantwoordelijke v��r vrijdag 10 november
Moesten er nog problemen zijn ofzo dan contacteer je mij maar.
Voor de rest wens ik jullie veel plezier ermee 
Vraagje 
Als ik in een volgende contest zou willen deelnemen als dj, mag dat met Live gemixt zijn of m�et het met vinyl/cd ?
Ik heb geen zin om dit allemaal door te nemen 
| Originally posted by Pumaz Als ik in een volgende contest zou willen deelnemen als dj, mag dat met Live gemixt zijn of m�et het met vinyl/cd ? |
| Originally posted by BZRK Ik dacht dat het in realtime gemixt moest zijn, dus Ableton mag wellicht niet. |
| Originally posted by Pumaz Hoe zou ik anders mixen ? ![]() |
| Originally posted by BZRK Ik dacht dat het in realtime gemixt moest zijn, dus Ableton mag wellicht niet. |

| Originally posted by domineesje wie zegt dat er nbiemand een beatmatcher gebruikt (ook al loopt die niet 100% juist) |

Geen ableton live mixen toelaten is gewoon absurd imo. Elke noob kan ook een beatmatcher gebruiken, en er zullen er ook wel zijn die het gebruiken 
dunno, geen verstand van ableton, alleen vernomen dat het nog niet zo simpel is gelijk velen hun voorstellen of lijkt