TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Bizarre transfer inderdaad. En ik vraag me echt af waarom ze dan in godsnaam die Vlcek hebben aangekocht?
Voor hetzelfde geld bloeit hij helemaal terug open in Belgi�, en dan is dat alleen maar een goeie zaak natuurlijk 
Vlcek heeft toch al gescoord tegen Dender momenteel.
| quote: |
| Originally posted by Devilex Vlcek heeft toch al gescoord tegen Dender momenteel. |
Kortrijk - Gent is ondertussen al 3 - 0 
Cercle - Standard 3-1 
*edit* 4-1 
Hoppa, Cercle naar de halve finale 
Ferme uppercut voor Standard denk ik zo
M�t mooi voetbal. Hoewel Standard wel een pinanti had moeten krijgen.
Bekijk de tussenstand in Kortrijk - Gent trouwens eens.
Wat een uitslagen jongens...
Germinal Beerschot - Roeselare : 5 - 1
Anderlecht - Dender : 3 - 0
Kortrijk - Gent : 5 - 1
| Originally posted by Jasperovitsj Hoppa, Cercle naar de halve finale ![]() Ferme uppercut voor Standard denk ik zo |
Het was echt wel het dagje van de thuisploeg als je de resultaten bekijkt.
| Originally posted by Devilex Het was echt wel het dagje van de thuisploeg als je de resultaten bekijkt. |
| Originally posted by Real M�t mooi voetbal. Hoewel Standard wel een pinanti had moeten krijgen. Bekijk de tussenstand in Kortrijk - Gent trouwens eens. |
| Originally posted by Devilex Kortrijk - Gent : 5 - 1 |
Gewaarschuwd of niet, u als subtopper laten inblikken door een tweedeklasser...
| Originally posted by Devilex Gewaarschuwd of niet, u als subtopper laten inblikken door een tweedeklasser... |
Eerst Pieroni, nu Jakovenko naar Anderlecht. Het bewijs dat Anderlecht een zielige ploeg is dit jaar?
Met Iakovenko doen ze volgens mij wel een goeie zet.
volgens mij dan weer niet.. dit begint toch wel sterk op een wanhoopspoging te lijken
Iakovenko is te licht voor Genk, maar zou dan wel ��n van de redders van Anderlecht moeten zijn? 
Iakovenko heeft toch nooit een kans gekregen in Genk?
Ik vind dit trouwens eerder verontrustend voor de Limburgers. Hebben ze daar financi�le problemen ofzo? 't zijn daar precies wel solden 
Waarom heeft Anderlecht Iakovenko eigenlijk nodig???
speelde bij Genk wel eens op links als ik mij nie vergis, ter vervanging van Goor dan? Hij heeft in ieder geval nooit echt zijn kans gekregen van Broos en in de kansen die hij kreeg heeft hij ook zelden overtuigd
Paar berekende risico's waarschijnlijk met het oog op volgend seizoen. Dit seizoen is toch al verloren dus kunnen ze de nieuwe pionnen trachten in te plaatsen. Als ze slagen hebben ze hun optie tot aankoop, slagen ze niet dan kunnen ze ze eenvoudig lossen.
Veel slechter dan Goor kan nu eerlijk gezegd ook ni he
Ik weet in ieder geval dat Iakovenko overschot van talent heeft, mss komt het er idd de laatste tijd minder uit zoals Broos zegt maar is het soms niet aan de trainer om ervoor te zorgen dat een speler zich op het gemak voelt? 
| Originally posted by Blue Sky 99 Veel slechter dan Goor kan nu eerlijk gezegd ook ni he Ik weet in ieder geval dat Iakovenko overschot van talent heeft, mss komt het er idd de laatste tijd minder uit zoals Broos zegt maar is het soms niet aan de trainer om ervoor te zorgen dat een speler zich op het gemak voelt? |

. Dan mogen die mannen nog voldoende geld hebben, van onderhandelen hebben die ook nog nooit gehoord precies.
Welke Belgische club zou dan ook een bod van 7,5 miljoen (!) niet aannemen? Dat zijn al bijna jaarbudgetten voor clubs als Cercle, en met dat geld kunnen ze genoeg spelers kopen om het vertrek van De Sutter op te vangen. Zo'n goudhaantje is hij nu ook weer niet. Nee, mij lijkt het ook een indianenverhaal, misschien om tegen de zomer zo veel mogelijk te kunnen vangen voor De Sutter?