TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 »
Verslag van twee dagen Tomorrowland:
Dag 1:
Vrij vroeg aangekomen aangezien er heel wat op het programma stond. Uiteindelijk nog wel even wat oponthoud aan de kassa�s om aan ons bandje te geraken maar al bij al nog snel binnen. Eerst het terrein wat verkend om iets voor 13u op de Caf� d�Anvers stage te belanden. Daar was het al behoorlijk druk en was Prinz bezig aan een lekkere opwarmingsset. Toen hij omstreeks 13u echter niet vervangen werd door Patrick Schmidt begon het mij al te dagen dat er iets niet klopte. Maar Prinz ging gewoon lekker door en kreeg de handjes al de lucht in met Beyer & Dahlb�ck�s remix van Death By House. Om 13u30 kwam dan plots Cassy opduiken. En dat terwijl zij pas om 17u geprogrammeerd stond. Enige verklaring lijkt mij dat Ricardo ofwel ��n of andere roes lag uit te slapen ofwel een vliegtuig gemist had. Nuja, Cassy dan maar. Al had ik niet voorzien om haar set volledig bij te wonen. Desalniettemin draaide ze best een lekkere set . Housy beats afgewisseld met wat minimal gepruttel, en dat allemaal onder een stralend zonnetje. Aangezien Cassy volgens het �normale� programma 2,5u zou draaien besloot ik tegen 15u maar eens naar Kozzmozz af te zakken, met het risico dat ik iets van Ricardo zou missen. Daar begon Len Faki aan zijn set. Een meevaller eigenlijk, wat die wou ik al langer eens aan het werk horen maar door het overaanbod stond die eigenlijk niet geprogrammeerd in mijn planning. Faki speelde een fijne set, maar draaide aan een hoog tempo en aangezien ik het daar nog wat te vroeg voor vond, en ik bovendien ook geen zin had om al te veel tijd in een tent door te brengen aangezien de zon nu, tegen de verwachtingen in, toch zo lekker scheen, het na een klein uurtje al voor bekeken gehouden. Opnieuw naar Caf� d�Anvers waar de stage nu werkelijk overrompeld was. Terwijl ik begon aan te schuiven voor een drankje hoorde ik de nieuwe plaat van Johnny D op Cecille door de boxen galmen en wist ik meteen dat het zo ver was: Ricardo stond achter de draaitafels. Geen idee of hij ook maar net begonnen was. Het belangrijkste was dat het feest kon beginnen! En feest was het! Ricardo was in z�n dagje en draaide de ene na de andere knaller: Disco 2 Disco, Brother�s Vibe, � en natuurlijk ook Butch � No Worries, een plaat die hij minutenlang, en doorheen twee andere tracks, telkens, als wijze van teaser, een tweetal seconden liet inkomen om ze dan weer volledig weg te draaien. De tijd vloog voorbij � Iets voor 18u besloot ik het echter voor bekeken te houden. Ricardo was dan wel ��n groot feest, maar hij draaide wel zowat alle platen die ik al op Fuse On The Beach van hem gehoord had. En bovendien wou ik ook graag Magda aan het werk horen. Eerst wat food ingeslagen en dan met volle moed de M_nus tent binen. Maar dat viel toch wel tegen. Geen idee wat er precies scheelde, daarvoor stond ik immers te veel naar achter � Waren het technische problemen? Of had Magda weer aan de snoepjes gezeten? Geen idee, maar het stelde echt niets voor. Op naar Kozzmozz dan maar waar er net een Carl Craig vs Radio Slave set begonnen was. Aangekomen op de tonen van Christian Smith�s Remix van At Les � dat kon dus al niet meer misgaan. Zeer fijne set van de 2 heren met wel overduidelijk heel wat invloed van Mr. Craig. Melodische detroit all over the place. Geniaal moment overigens op het einde van hun set toen beide heren besloten een hommage te brengen aan Jeff Mills en er even The Bells doorheen gooiden. Daarna was het de beurt aan Marcel Dettmann en Ben Klock, de twee nieuwe grootheden uit Berlijn. Met hun geroemde berghain techno zorgden beide heren voor iets anders dan hun voorgangers. Hun set was erg verschillend van hetgeen ik Dettmann op FOTB hoorde draaien, en het was ook niet te vergelijken met Klock�s nieuwe mixcompilatie. Nee, het was allemaal wat harder. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Tegen 21u opnieuw naar Caf� d�Anvers voor Karotte. Maar blijkbaar was Extrawelt nog bezig aan hun live set. En zo te horen had ik daar wel wat gemist. Extrawelt bleef immers nog even doorgaan � heerlijk melodisch. Jammer, misschien wel een gemiste kans maar ze staan in ieder geval met stip genoteerd voor een volgende keer. Karotte leek niet te kunnen wachten om aan zijn set te kunnen beginnen en vloog er meteen ook stevig in. Straight forward met enkele lekker pompende tracks, al ontbrak er voor mij toch wel een vocaaltje zo af en toe. Absolute hoogtepunten waren er met de nieuwe Chymera (op Cocoon) en The Man With The Red Face op het einde � En dan was het de beurt aan Joris Voorn. Deze bracht een schoolvoorbeeld van de new tech house school sound � Allemaal erg lekker en dansbaar maar toch ook weinig variatie en voor mij persoonlijk bracht hij toch net te weinig schwung voor een closing set. Maar laat ons ook zeker niet te kritisch wezen: zeker een erg geslaagde dag!
Dag 2:
Opnieuw op tijd uit de veren want ook op zondag stond er heel wat lekkers geprogrammeerd. Aanvangen deden we opnieuw op de Caf� d�Anvers stage waar Smos, zonder Baby Bee, stond op te warmen. Het waren wat meer bekende plaatjes �n hitjes van het vorige Ibiza-seizoen maar dat mocht de pret zeker niet drukken. De beste man draaide immers volledig naar mijn hart. Zo mocht immers ook Sweep The Floor nog eens de revue passeren. Daarna was het de beurt aan Hermanez, die de laatste tijd hoge ogen gooit. Hermanez ging iets dieper graven en draaide wat meer underground maar kreeg toch ook regelmatig de handjes in de lucht. Daarna was het tijd om even tot bij Coincidence Records af te zakken waar Red D het beste van zichzelf stond te geven. Schitterende stage in ieder geval. De booth was opgesteld aan het einde van een brug/tunnel waardoor er slechts plaats was voor een vijftigtal mensen maar dat mocht de pret niet drukken. Indrukwekkende galm ook van de bassen maar voor de oortjes was dit niet zo best denk ik zo. Ondanks dat Red D echt ongelooflijk aan het knallen was met enkele house klassiekers besloot ik het toch maar snel voor bekeken te houden. Op naar La Rocca dan maar waar 16 Bit Lolita�s ondertussen aan hun set begonnen waren. Ik volg ze al een tijdje niet meer eigenlijk aangezien ik de �chte progressive sound wat aan me laat voorbij gaan maar dit was best een fijne set hoor! Melodisch, opzwepend, top! Daarna nog even het begin van Sander Kleinenberg meegepikt aangezien wat ik vrienden stond op te wachten maar dat kon me toch weinig boeien. Op naar Kompakt dan waar Robag Whrume aan zijn set begonnen was. En die man kent er wat van hoor. Een wat onorthodoxe manier van draaien bij momenten (al had ook hij last van technische problemen denk ik) maar zijn platenkeuze was gewoonweg voortreffelijk! Dominik Eulberg nam over na anderhalf uur en ging gewoon ophetzelfde elan door. Prachtig! Tijd om een hapje te gaan eten en dan op naar Zabiela. En ook die wist me helemaal te overtuigen. Erg veel variatie, een d&b interlude, een Depeche Mode classic, � de set bevatte alles! De verwachtingen voor Cattan�o waren dan ook hoog � iets t� hoog blijkbaar want Hernan wist me spijtig genoeg helemaal niet te boeien. Een domper toch wel. Ondertussen was het echter al 22u en mocht Sasha eraan beginnen. En die begon, mede doordat Hernan eigenlijk nooit in het ritme kwam, weer rustig op te bouwen. Misschien dat het allemaal nog beter werd maar omstreeks 23u besloot ik het voor bekeken te houden en, ongepland, naar Gui Boratto te trekken. En dat was blijkbaar een geweldige keuze. De Kompakt-stage was v������l te klein maar Boratto trok zich daar niets van en zette de boel in vuur en vlam. En dat allemaal tegen een erg laag tempo eigenlijk. Geweldig om af te sluiten. Die had voor mij nog wel een uur of twee mogen doorgaan. Ook dag twee was dus uitermate geslaagd! Gezien al het goeds dat ik op de Kompakt-stage gehoord heb is het misschien alleen wat jammer dat ik er niet wat meer tijd heb doorgebracht � maar kom, een uitermate geslaagde editie van Tomorrowland voor mij!
Wat een feestje. Van 5 edities dat ik naartoe ben geweest was dit toch misschien wel de beste. Enorme variatie van muziekaanbod. Organisatie verliep overal ook zeer zeer vlot (tickets, wc's, parking, ingang, etc.) Het eten is er gelijk ook op vooruit gegaan.
De prijzen daarintegen niet :/ 6 bons (bijna 9 eur!) voor een whiskey-cola'ken met ochottekes een paar drupkes whiskey derin. Naja, hierop had ik wel rap iets gevonden... Gewoon een drankstand vinden waar het niet al te druk was en daar bij een leuk meisje of brave knul vragen of ge gewoon een glazeke whiskey puur kon krijgen, of gelijk welke andere drank. Dat was natuurlijk altijd mogelijk, en dan specifiek voor 1 van hun flessen vragen en dat ze toch een mooi gevuld glazeke geven. Zo, 4 bons en ge hebt 4-5x de hoeveelheid alcohol :-) Dan op een ander standjen een cola'ken vragen en voila :-)
Anyways back to the party. Ik vond de area's ook redelijk goed geplaatst allemaal. Mijn 2 favoriete area's waren dan ook beide dagen vlak naast mekaar. I Love the 90's en TA op dag 1, La Rocca en ASOT op dag 2. Q-Dance was wat meer afgezonderd met de speakers die in de omgekeerde richting knalden als vorige jaren wat wel geen slecht idee was 
Nog redelijk veel bekend volk tegengekomen ook; Fred Nova, Christina, Backer & Matthias, Kristof, etc. Oja en de big TA boss Swamper ook. Grappigste van al was Push2005 tegenkomen in het lokale pita-restaurant in Sint Niklaas (!) om 2u s'morgens...en dat dan ook nog op hetzelfde tijdstip, hehe.
Qua DJ's waren Zabiela, Push, Joof/00db mijn toppers. Zalige classics set van M.I.K.E. En vond het super tof dat hij de "I love 90's" area omdoopte tot de "I Love Trance" area, terwijl hij dan even recht naar de trance guys keek, hehe. En "dit is Belgisch" horen van hem was ook wel leuk, hehe.
Onze zondag begonnen bij de B2B waar Joof een zalige set neerzette, veel power, en grappige dansende peeps (waaronder mezelf included, hehe). Daarna zijn we daar in de buurt nog efkes gebleven voor dat we naar Oakenfold gingen. Waarschijnlijk de enigste big-name dj dat ik nog nooit live had gezien en was wel eens benieuwd. Heb zijn eerste 15mins niet gehoord maar daarna was't in ieder geval SUPER! Verassend veel goeie trance platen en ook een mengeling van wat commercielere dinges die hij een eigen touch gaf. Nadien de meeste van de avond rondgehangen in La Rocca - Zabiela mss wel the man of the event voor mij. Was er ook een leuk sfeertje van binnen, al was het misschien ietwat duister bij momenten 
Ook nog wat meegepikt van Markus Schulz en die draaide in mijn mening 10x beter dan op Trance Energy.
Afgesloten bij B2B waar we nog het laatste uur van Skazi meegenomen - veel sfeer toen. Ging eerst afsluiten met Sasha maar ik vond dat die redelijk magerkes begon aan zijn set. Hernan Cattaneo was niet slecht maar had toch meer van hem verwacht.
Dus al bij al een zeer zeer geslaagde editie. Op naar TL 2011 
Ik vond het organisatorisch de beste editie tot nu toe: Ondanks de drukste editie nergens moeten wachten, en overal direct kunnen bestellen. Het was tot in de details een perfect afgewerkt festival.
Muzikaal eigenlijk niet veel gezien op zaterdag, vooral wat rondgelopen en bij de I Love The 90's gestaan wegens de mensen waarmee ik er was (even verduidelijken: "oh, morgen staat Sasha er" waarop ik " Dat is niet diegene van Encore Une Fois h�" en dan kende ze hem niet meer rofl).
Wout speelde een degelijke set, Ward kan nog steeds voor geen meter mixen. Regi heeft niet gevraagd achter de handen, maar speelde dan wel weer veel recente nummers zoals die sylver versie van dat Faithless hitje) Scooter, vond het wel grappig
.
Zondag: Menno De Jong was een zeer leuke opwarmer, Rank 1 heerlijk, Sander K speelde op een gegeven moment een derde van de tent buiten, kan ook aan het groot gevecht liggen dat er toen bezig was. Tussendoor bij Kne'Deep nog wat genoten van de hard techno. gareth Emery uitsekende set.
Oakie had weer eens een zeer slechte dag. Markus Schulz beetje standaard en Armin overgeslagen om bonnetjes op te doen.
irritatie van het weekend: het omhoog smijten van de drankkartonnetjes,; en de wildplassers ondaks gratis wc's zonder wachtrij.
Valt dus goed mee, als dat al is. Blijft IMO het festival dat objectief gezien misschien wel het beste totaalpakket heeft in Europa.
Ik kijk aluit naar volgend jaar.
| quote: |
| Originally posted by MikeVee irritatie van het weekend: het omhoog smijten van de drankkartonnetjes, |
ik heb een leuk filmke gezien van op Q-dance dat de MC er juist om vraagt!
| Originally posted by Kaidreas guilty! (sorry real) ik heb een leuk filmke gezien van op Q-dance dat de MC er juist om vraagt!iemand die mega fight zien gebeuren? |

twas weer een geslaagde editie. Voor ik hier een review post alvast al een ding: wat een koning set van James Zabiela

na mijn review van de eerste dag, zaterdagnacht, nu eentje van de tweede:
Zondagochtend iets voor half 9 opgestaan en uiteindelijk na 9u vertrokken richting Antwerpen. Voor 11u waren we al terug aan de hekken om de opening af te wachten. Eenmaal het zover was zijn we dan naar de ASOT area gegaan waar we als eerste aankwamen. Ze waren op dat moment zelfs nog bezig met het geluid te checken en alles op punt te zetten
. Iets daarna begon Alex MORPH dan toch aan zijn set. Leuke trance, niet teveel vocals. Tussendoor wel iets gaan eten en een ritje gemaakt in "The Weel Of Tunes" . Rond 12u45 ben ik dan vertrokken naar de B2B.
Daar aangekomen heb ik nog de laatste plaat van Tension kunnen meepikken: "Liquid Soul - Devotion (Protoculture Remix)" waarna het de beurt was aan Vibraspehere (Live). En die zorgde, zoals verwacht, voor het eerste muzikale hoogtepunt van de dag. ENORM zalige progressive set !!!!!
Er werd veel eigen werk, zowel oud als nieuw, gespeeld. Ik zou eens doorheen hun werk moeten gaan voor ID's want ter plaatse lukte het niet zo goed
. @ Config / Push2005: die plaat die ge goed vond is "Ja�a - Out Of Orbit (Vibrasphere Remix)" .
Na Vibrasphere dan 00.db (Live); een samenwerking tussen John 00 Fleming en The Digital Blonde. Leuke set met goeie trance. Aangezien komende maand hun nieuwe album uitkomt verwachtte ik op voorhand vooral nieuw en onbekend werk. Dat was uiteindelijk ook het geval. Oudere platen die ze gedraaid hebben waren "00.db - Lantra" (die plaat met de vocal uit 300) en "00.db - Oxygene (Original Mix)", hun herwerking van de klassieker van JMJ. Ook speelden ze hun recente remix van Faithless: "Sun To Me (00.db Remix)", voor mij ��n van de hoogtepunten van hun set.
Na 1u 00.db ging John dan op zijn eentje verder met een gewone set. Hij begon met "Monty Python - Life of Brian (Wodger's Unreleased Remix)" waarna hij 3 tracks van E-Clip speelde (mijn request om 'iets' van E-Clip te spelen is dus ruimschoots voldaan
). Daarna heeft hij verder ook nog "Sub6 - Down 'n' Out" en "Quantize - Dimethyltryptamine (X-Noize Remix)" gespeeld. Verder nog wel andere bekende platen waar de namen mij op het moment zelf van ontgaan zijn. Zeker een geslaagde set maar niet de beste die ik al van hem heb gehoord.
Na de set van JOOF ben ik dan vlug naar de ASOT area gegaan voor de laatste 45 minuten van Gareth Emery. Na zijn goeie set op Trance Energy wou ik hem nogmaals aan het werk zien; goeie set, maar gezien de hoge kwaliteit van de andere sets op zondag was hij vandaag niet de beste dj voor mij
.
Aangezien het toen Oakenfold was ben ik eens de La Rocca tent binnen gegaan voor Nick Warren. Daar heb ik het eerste half uur gevolgd alvorens iets te gaan eten en wat te relaxen (want dat begon nodig te worden). Op die manier toch nog een deel van Oakenfold meegepikt; vooral veel geklooi met het geluid had ik de indruk. Van de 40 minuten die ik gehoord heb is mij nauwelijks iets bijgebleven. Na het eten dan nog de laatste 20 minuten van Nick Warren meegepikt. Leuke set zover ik het kon inschatten; maar volgens Config had ik wel het beste deel wel gemist. Na Nick Warren was het dan de beurt aan James Zabiela ... en die heeft een geniale set gespeeld
... ��n van de hoogtepunten op TL dit jaar. Echt fantastisch !!!!!!!
Daarna heb ik nog het laatste uur van Markus Schulz meegepikt. Leuke en degelijke set van Markus, waarna het aan Armin was. Die heeft een goei set gedraaid vond ik persoonlijk; niet al teveel vocals, niet te soft ... en dan valt hij mij altijd beter mee dan wanneer hij dat wel doet. Hij speelde een aantal eigen bekende tracks (oa Tuvan, Full Focus) maar volgens mij ook een aantal nieuwe (toch minstens ��n). Veel sfeer bij momenten en tegen het einde van de set stond de ASOT area goed gevuld. Zelf gingen we door tijdens zijn encore.
Pro's
- over het algemeen een goede organisatie: parking, gratis en ruim voldoende wc's (leuk dat er ook weer waterkraantjes waren!!!). Voldoende eet en drankstanden waardoor ook alles vrij vlot ging.
- Muzikale hoogtpunten waren James Zabiela, Vibrasphere Live, 00.db / JOOF en M.I.K.E.
- De overige sets waren over het algemeen goed tot zeer goed met weinig echte minpunten
Con's
- grootste muzikale tegenvaller voor mij was waarschijnlijk Joris Voorn. Niet dat het echt slecht was, maar hij kon mij het minste van al bekoren. Op de derde editie vond ik hem in ieder geval stukken beter, toen draaide hij nog in de Kozzmozz area. Daardoor had ik dus ook enigzins spijt dat ik Leon Bolier en Jon O Bir heb gemist. Ik denk dat Caf� d'Anvers niet echt iets voor mij is 
- nog ��n minpuntje: het einde van James Zabiela zn set --> zooo geweldig bezig en dan werd er zo plots een einde aan gemaakt. Zover ik het kon begrijpen was zn tijd op en haalde ze er dan maar de stekker uit. Dan waren ze op andere areas toch iets minder strikt in de toepassing van het tijdsschema
- kleine organisatorische opmerking: de inkom kon nog net iets beter. De kassa's voor tickets in te wisselen staan vrij kort op de eigenlijke ingang. Vooral op zaterdag was't dus wel serieus drummen 
Ik denk dat ik elke dag op bijna elke stage geweest ben, wou zoveel mogelijk genres meepikken. Maar Scooter blijft me toch het meeste bij 
| Originally posted by FCB_Fanatic - nog ��n minpuntje: het einde van James Zabiela zn set --> zooo geweldig bezig en dan werd er zo plots een einde aan gemaakt. Zover ik het kon begrijpen was zn tijd op en haalde ze er dan maar de stekker uit. Dan waren ze op andere areas toch iets minder strikt in de toepassing van het tijdsschema |
Dat is een 'probleem' dat er altijd al geweest is op TL. Misschien kunnen ze het oplossen door de richttijd van het eind de sets op 23:45 te plaatsen? Dan kan er gerust nog een encore bij. Door al dat geklooi heeft JZ er nu geen gedraaid, al vond ik die laatste toch ook behoorlijk 'encore-achtig' klinken. Wat een heerlijke plaat was dat man
hopelijk snel een ID van dat nr.
Enkel zondag daar geweest, wat heen en weer gependeld tussen de La Rocca en de Trance Area in het begin.
Had de set van Gareth Emery al vooraf met rood aangestipt. Het was de eerste keer dat ik hem live aan het werk zag. Energieke set en mooie interactie met het publiek ook. Tijdens de set nog staan verbroederen met een 15-koppige spaanse delegatie die ook ieder jaar naar Trance Energy afzakt. Later kwamen daar nog enkele zweden en nieuw-zeelanders mee feesten, erg leuk. Het verbaast me steeds dat daar tijdens zo'n sets ineens een soort samenhorigheidsgevoel ontstaat, iets wat ik op de andere area's toch nooit ervaar...
Schulz was precies blij dat hij ervan af was, want 2 seconden na zijn laatste plaat was hij al verdwenen. Voor mij te hard gebeuk, maar toch spijtig van dat regenbuitje tussendoor.
Armin was voor mij eenheidsworst en teveel plat volk, dus dan maar afgesloten op de Main met, godbetert, Chuckie.
Al bij al, voor mij de minste editie totnogtoe.
Zabiela speelde een geweldige set vol variatie, bij momenten eventjes trancy & d&b zelfs.
Heerlijk om te zien ook hoeveel plezier die jongen heeft als hij draait.
Voordien voornamelijk rond de ASOT stage gestaan, verschoot wel van de belachelijke achtergrond. Unicorns (l)
De bass leek me er ook wel ferm hard te staan (wat jammer genoeg doorklonk tot in La Rocca)
Hernan's setje viel wel mee, paar goede platen gehoord maar kwam niet op hetzelfde niveau als JZ. Begin van Sasha meegepikt, viel goed mee en daarna nog naar Gui Boratto gestapt, heerlijke plaatjes en idd jammer dat hij er zo vroeg mee moest ophouden. 
Tussendoor ook even naar de B2B gegaan, spijt dat ik JOOF gemist heb, want het zag er wel een sfeervolle bende uit. 
bij deze de magistrale afsluiting van de set van James, iemand een idee hoe het heet? alleszins een super manier waarop hij het afrondt 
is er iemand die markus schulz gezien heeft? en toevallig weet welke remix van language (hammer & bennett) hij gedraaid heeft, of was dat een nieuwe?
| Originally posted by Config bij deze de magistrale afsluiting van de set van James, iemand een idee hoe het heet? alleszins een super manier waarop hij het afrondt ![]() |
| Originally posted by Config bij deze de magistrale afsluiting van de set van James, iemand een idee hoe het heet? alleszins een super manier waarop hij het afrondt ![]() |
oei
had die ook juist gevonden. Misschien een speciale JZ-edit?
Ik ben enkel de zondag geweest, en daar heb ik geen spijt van maar die set van M.I.K.E. zag er wel verdomd tasty en geniaal uit 
Ik ben begonnen bij Vibrasphere en die draaiden zeker super muziek; ik ken hun werk amper maar daar zal nu wel verandering inkomen. Voor de rest gewoon wat geswitched tussen B2B, ASOT & LaRocca. Muzikaal was het voor mij ook niet de topeditie maar het had zeker zijn verdienstelijke momenten. De stukken die ik heb meegepikt van 16BL & JZ waren inderdaad sfeervol! Gui Boratto was een heerlijke maar jammergenoeg te korte afsluiter.
Na 4 jaar ook nog eens Armin gewaagd maar na 40 minuten moest ik het helaas opgeven, lol.
Op naar Nature One 
| Originally posted by christina is er iemand die markus schulz gezien heeft? en toevallig weet welke remix van language (hammer & bennett) hij gedraaid heeft, of was dat een nieuwe? |
heeft er eigenlijk iemand de set van markus gezien? op een bepaald moment begon het daar redelijk hard te regenen, terwijl de zon nog scheen en er verschenen twee volle regenbogen... eigenlijk best wel magisch 
| Originally posted by christina heeft er eigenlijk iemand de set van markus gezien? op een bepaald moment begon het daar redelijk hard te regenen, terwijl de zon nog scheen en er verschenen twee volle regenbogen... eigenlijk best wel magisch |
| Originally posted by christina is er iemand die markus schulz gezien heeft? en toevallig weet welke remix van language (hammer & bennett) hij gedraaid heeft, of was dat een nieuwe? |
| Originally posted by christina heeft er eigenlijk iemand de set van markus gezien? op een bepaald moment begon het daar redelijk hard te regenen, terwijl de zon nog scheen en er verschenen twee volle regenbogen... eigenlijk best wel magisch |
Ben alleen zondag geweest maar ik moet zeggen dat de organisatie toch wel weer dik in orde was. Ook positief was dat ze nu alle beschikbare ruimte van De Schorre gebruikt hebben, uitbreiden kan nu echt niet meer. En natuurlijk ook dat ze de Q-dinges een beetje apart hebben gezet en dat ASOT in open lucht was waar vroeger Q-dinges stond. Ne maat van zei dat de enige conclusie was "trance verdringt hardstyle" 
De eerste uren zijn we overal wel eens geweest. Heb nog Rank 1 gehoord en stukken van de sets van Menno De Jong en Gareth Emery. Ook nog 't eerste kwartier van Paul Oakenfold. Het vrouwelijk deel van ons gezelschap wou perse David Guetta zien dus wij naar de mainstage. Ni normaal hoeveel volk daar weer stond, ook al was de beschikbare ruimte aan de mainstage een pak groter dan de vorige jaren. Het heeft ons een kwartier gekost om tot op een deftig plaatske te geraken. En vanaf dan geraakte daar ook ni meer weg
Regenbuitje tijdens Guetta deed eigenlijk wel goed. Ook daar regenboog btw
Na de set van Guetta wou ik direct naar ASOT om nog het 2e deel van de set van Armin mee te pikken, maar uiteraard dacht half Tomorrowland daar zo over dus die reis naar de andere kant van het terrein heeft wel een 20 minuten in beslag genomen.
Het is een goede editie geweest. Op 't einde van de dag was ik weer een half wrak (oud aan't worden zeker) maar wij hebben ons zeker goed geamuseerd!
Video dat we hebben gemaakt!!!!