TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
zal me ook ff voorstellen,
ik ben rutger,
studeer in maastricht en kom uit Overloon (NB), ben 21 jaar en hou van progressive trance. Ik draai zelf ook en dat gaat steeds beter. Heb me overigens al bijna 2 jaar geleden ingeschreven maar ben dat toen vergeten
omdat ik vooral op trance.nu actief ben. Heb nu besloten om hier eens wat meer te gaan kijken vooral omdat Onno (partyhardy) me dat aanraadde.
Voor wie een idee wil hebben van mijn muziekale voorkeur, hier de tracklist van een livesetje dat ik vandaag heb opgenomen:
Tracklist Cataleptic State 26-10-2004:
1. Ozgur Can - Weightless (Original)
2. Gill Norris - Forme (Leama & Moor remix)
3. Audioholics � Eternal Key (Original)
4. Above & Beyond � No one on earth (Sonorous remix)
5. Dido � Stoned (Deep dish remix)
6. Casa Flava - Homa (Original)
7. Moby � We are all made of stars (Timo Maas remix)
8. N.E.R.D. � Maybe (Sander Kleinenberg remix)
9. Tilt � The world doesn�t know (Original)
10. Brian Eno � An ending (Leama & Moor remix)
11. Rio Addicts � Crossroads (Original)
12. Dido � Sand in my shoes (Steve Lawlers� we love Ibiza remix)
groeten,
SubTrance
ps. als iemand mijn setje zou willen hosten zou ik dat top vinden!
Welkom!
thanks 
Hoi

| quote: |
| Originally posted by subtrance zal me ook ff voorstellen, ik ben rutger, studeer in maastricht en kom uit Overloon (NB), ben 21 jaar en hou van progressive trance. Ik draai zelf ook en dat gaat steeds beter. Heb me overigens al bijna 2 jaar geleden ingeschreven maar ben dat toen vergeten omdat ik vooral op trance.nu actief ben. Heb nu besloten om hier eens wat meer te gaan kijken vooral omdat Onno (partyhardy) me dat aanraadde. ! |
| Originally posted by Optimus nee hoor, want dan komen ze bij mij terecht |
| Originally posted by moogwai Hey Rutger welkom! Leuk dat je hier ook komt. Eindelijk ook iemand uit mijn buurt op dit forum |
johan gielen !!
| Originally posted by SnuggLe Des te dichter bij Dort, des te rotter het wordt ![]() Geintje Welkom hier kerel! Gebruik je ook poppers zoals Optimus? |
| Originally posted by Jimacy Dordt is idd rot! Nee geen poppers.. no drugs no alcohol en no smokin ikke... gezond he! |
Are you tokking to me?
Niet fokken met Dordt
Welkom mede schapekop tot deze toko 
| Originally posted by subtrance zal me ook ff voorstellen, ik ben rutger |
goed je hier ook te zien!
Tracklist Cataleptic State 26-10-2004: 6. Casa Flava - Homa (Original) |
| Originally posted by SnuggLe Gebruik je ook poppers zoals Optimus? |
| Originally posted by SnuggLe Gebruik je ook poppers zoals Optimus? |
| Originally posted by Optimus mwha, zegt diegene die �lk feest �ist dat ik een flesje poppers koop zodat hij eraan kan snuiven! |

hoi allemaal!
volgens mij moet ik in deze thread iets posten over mijzelf toch?
haha
Nou ik ben andrea ik woon in lopik en ik ben 19 jaar. Ik zit nu op de modeacademie en vind het onwijs leuk om naar dancefeesten te gaan!
Ben er echt compleet verslaafd aan!
Nou wie weet wordt het wel leuk hier en misschien tot op een vet feest ofzo
Ik ga misschien naar armin komende keer en naar Innercity!
XXX
Welcome, enjoy your stay at TA 
| Originally posted by jp Welcome, enjoy your stay at TA |
In dat geval zal niemand het erg vinden als je nog ergens een foto vandaan plukt. Liefst een partypic of zo 
| Originally posted by andrea-sky Ik zit nu op de modeacademie... |
Ik zit in amsterdam op school op dit moment!
Ik weet niet precies wat attention whores zijn of zoiets maar het klinkt niet zo leuk
Nou ja zal wel, heeft iemand nog een leuk feest op de agenda staan?
x
Laat Simon maar lullen. Gebrek aan aandacht he Sim
.
Ga je toevallig naar Revolution??
| Originally posted by andrea-sky Ik zit in amsterdam op school op dit moment! Ik weet niet precies wat attention whores zijn of zoiets maar het klinkt niet zo leuk Nou ja zal wel, heeft iemand nog een leuk feest op de agenda staan? x |
Welkom ![]()
Welkom!
2funkysimon:
Meer vrouwen? Het lijkt er op. Of het zijn mensen die hier al langer zitten en een nieuwe nick hebben aangemaakt..... dat zie ik ook nog wel gebeuren. Maarja....meer vrouwen betekent alleen meer kwijlende mannen. Inhoud & iets bijdragen aan het forum hebben we meer aan