TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hjälptråden
Pages (47): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »
aaah ok! Tack , ska testa! 
eeehhh nu är det så att jag vill byta nick här på TA.. eller kanske inte byta utan bara radera lite av nicket... jag vill ha bort Tance av trance_gylle...
*1 så är det bara å PMa Swamper eller fixar mind det??
*2 startar man om från noll då (i poster å så?)
*3 är det vanligt att man får byta???
| quote: |
| Originally posted by TrancE_GyLLe eeehhh nu är det så att jag vill byta nick här på TA.. eller kanske inte byta utan bara radera lite av nicket... jag vill ha bort Tance av trance_gylle... *1 så är det bara å PMa Swamper eller fixar mind det?? *2 startar man om från noll då (i poster å så?) *3 är det vanligt att man får byta??? |
| 2. spelar det nån roll egentligen? |
| Originally posted by TrancE_GyLLe JA!!!:D jag vill komma upp i 500 posts så jag kan skriva vad jag vill där de nu står Supreme tranceaddict...;) ;) |
jag blir så förbajad 
sitter och petar med en sida i dreamweaver mx
har lagt in (på en länk) ett behaviour som säger
"open browser window" på onclick. (fanns fan inte onMouseclick :/ att välja ur i den listan som kommer upp)
kod: font color="#006699" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" onclick="MM_openBrWindow('partykarta.htm','Karta','width=750,height=500')">Finn
HG på Nöjeskartan
alla länkar ska väl bli till händer.. det går fasen inte att ändra i nån kod typ "Change cursor to hand" =/
| Originally posted by Glorie jag blir så förbajad ![]() sitter och petar med en sida i dreamweaver mx har lagt in (på en länk) ett behaviour som säger "open browser window" på onclick. (fanns fan inte onMouseclick :/ att välja ur i den listan som kommer upp) kod: font color="#006699" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" onclick="MM_openBrWindow('partykarta.htm','Karta','width=750,height=500')">Finn HG på Nöjeskartan ex: här två problem.. dels när man klickar på just den länken "Finn HG på Nöjeskartan" blir det inte en hand, utan en markör alla länkar ska väl bli till händer.. det går fasen inte att ändra i nån kod typ "Change cursor to hand" =/dels så ståre "Fel på sidan" längst ner i den där statusraden när man har öppet hela sidan så att säga..men på en exakt likadan sida som ex Flamman så är bara ena felet.. att det blir till en markör men inte en hand... här står iaf inte "Fel på sidan". jag är mäkta irriterad på fenomenet och vore mkt tacksam om ja kan få lite hjälp av nån extra snäll person |

| Originally posted by SWE_TRANCE Du hade ju onclick i en -tag, går..men inge vidare serru.. ![]() |
nåja, tack för det snabba svaret.. river mitt hår här.. nu ska ja prova and get back to you om de funkar 

| Originally posted by SWE_TRANCE Om du nu VILL ha länken i en -tag med "handmarkör"så ska det se ut såhär |

Å vad menar du med "onmouseclick"?? Det är ju samma som onclick ![]() |

hoho, hoppas det fixar till sig nurå |

Konstigt att den första strulade..hrmm...
| Originally posted by Glorie skiter i att det står "Fel på sidan" när allt laddas |

Någon som vet vad man kan göra åt blåsor inne i käften? Har haft en irriterande blåsa i insidan av kinden i snart en vecka nu - gör ont som satan!
hmmm alltså detta är nog min jobbbigaste situatuion någonsin... vad gör man när man får reda på att ens bästa kompis lillasyster är intresserad av en? jag menar, jag skulle aldrig nånsin kunna kunna tänka mig nånting mellan henne och mig, just eftersom det är min polares lillasyrra, men vad ska jag säga till henne, och framför allt, vad ska jag säga till mig polare...
blä, vad jobbigt livet ska kunna bli på en kväll...
| Originally posted by Smekbar hmmm alltså detta är nog min jobbbigaste situatuion någonsin... vad gör man när man får reda på att ens bästa kompis lillasyster är intresserad av en? jag menar, jag skulle aldrig nånsin kunna kunna tänka mig nånting mellan henne och mig, just eftersom det är min polares lillasyrra, men vad ska jag säga till henne, och framför allt, vad ska jag säga till mig polare... blä, vad jobbigt livet ska kunna bli på en kväll... |
)
ja vände på ditt inlägg.. 
| Originally posted by Smekbar men vad ska jag säga till henne, och framför allt, vad ska jag säga till min polare... |
jag skulle aldrig nånsin kunna kunna tänka mig nånting mellan henne och mig, just eftersom det är min polares lillasyrra, |
| Originally posted by Glorie ja vände på ditt inlägg.. ![]() säg till henne det du precis sa här obs>>(om du verkligen inte kan tänka dig nåt, alltså) det e bara och komma med raka rör... till din kompis säger du endera ingenting alls? tror du hans syrra kommer säga det till honom, att hon har en crush på dig? knappast? eller du känner att du vill säga nåt ändå? då säger du bara som det är "din syrra har varit intresserad av mig, men jag var inte det i henne". ganska enkel lösning väl? fast.. varsamt me tjejen.. de e en av de jobbigaste sakerna som finns, att vara olyckligt kär |
tror iofs att hon förstod att jag inte är intresserad...
| Originally posted by Smekbar det e bättre att han får reda på det genom mig än på annat håll tycker jag |
jaja nu blir jag för flummig 
seriously???
Aendy,
Fick du hjälp med din C-uppsats?
Menar du allvar om tjejer? Jag tyckte du verkar ha allt under kontroll sist jag såg dig.
Men är inte det här med tjej och kille lite 'cause and effect' för i så fall kan du kanske titta till dig själv och räkna ut vissa saker? :-) Annars kan du ställa en specifik fråga och få lite svar.
Här är en liten förtitt på vad som gömmer sig i verklighetens arkiv:
Hur tjejer fungerar alt Om tjejer fungerar
1. Rörelser
tjejer kan gå och sitta och ligga
2. Mentalitet
tjejer kan tänka, reagera och mysa
3. Sexualitet
tjejer älskar coola killar och även
sex med de samma.
4. Övrigt
Om du är intresserad av allt annat angående tjejer är du
förmodligen inte en kille.
Re: seriously???
| Originally posted by Dragonfly Aendy, Fick du hjälp med din C-uppsats? Menar du allvar om tjejer? Jag tyckte du verkar ha allt under kontroll sist jag såg dig. Men är inte det här med tjej och kille lite 'cause and effect' för i så fall kan du kanske titta till dig själv och räkna ut vissa saker? :-) Annars kan du ställa en specifik fråga och få lite svar. Här är en liten förtitt på vad som gömmer sig i verklighetens arkiv: Hur tjejer fungerar alt Om tjejer fungerar 1. Rörelser tjejer kan gå och sitta och ligga 2. Mentalitet tjejer kan tänka, reagera och mysa 3. Sexualitet tjejer älskar coola killar och även sex med de samma. 4. Övrigt Om du är intresserad av allt annat angående tjejer är du förmodligen inte en kille. |
Finns det några nissar som är hajja på det där med datorer, främst hårdvaran?
Jag köpte ett gäng tomma DVD-skivor - dessa visade sig inte fungera med min brännare (NEC ND-1300) om man inte uppdaterade firmwaren på densamme - vilket jag gjorde. Bränningen funkar nu således finemang, men brännaren kan efteråt inte för fyra öre läsa skivorna! Den söker i en halvminut, och listar upp de 15 första mapparna - resten är borta. När jag försöker utforska mapparna så händer ingenting - helt dött. (Brännaren har inga problem med att läsa andra skivor). Jag testade att läsa den färdigbrända skivan i polarens DVD-spelare, och där funkade det finemang!
Någon som vet vad felet kan vara?
Re: Re: seriously???
| Originally posted by Aendy Vad har du läst för inägg? |
Det undrar jag också
Roligt med ett svar på en icke-existerande fråga
Jag behöver lite ID hjälp ! Kolla här
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=161264
spelar en hel del innebandy och annat. Vad ska man göra för att förebygga (vatten)blåsor under fötterna? (får ofta det på "trampdynan"
bakom stortån.)

| Originally posted by Cloudburst spelar en hel del innebandy och annat. Vad ska man göra för att förebygga (vatten)blåsor under fötterna? (får ofta det på "trampdynan" bakom stortån.) |
FRÅGA 1:
vad ska man tänka att spara undan innan man formaterar sin lilla C:, tex outlook adresser favoriter mm...
FRÅGA 2:
Hur lång tid tar det för Mr Swamper att byta namn på folk tex: MEJ..
Ok, skorna är lagom stora så den fronten är lugn. Jag har testat tejpa några gånger, men den åkte av hela tiden (fel teknik antar jag
). Ska testa dubbla strumpor! Cheers! 
hmm hur får man så man är inloggad varje gång man går till TA.. och ja jag har på yes på cookies...