TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2003
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik ook, maar dan voor Hans Teeuwen... alleen heb ik geen kaartjes Zelfs mensen die er om 7:00 al waren, waren al te laat... Had geen idee dattie ZO populair is die dude... en dan ging het nog slechts om een try-out... |
| Originally posted by Creamfields23 Wat denk je gewoon nog VET DAARO!!! Er kan hier in Nederland gewoon niks aan tippen aan die sfeer op Dance Valley. Al de peepz die nie gaan------> |

EN toen de eerste zonnestralen door kwamen. SUPER!!! KIPPENVEL toen met de reactie van de mensen!!! Kan u al niet wachten op het FEEST van het jaar!!! Tiesto wordt ook SUPER en 02-02-02 was onovertreffelijk maar qua sfeer halen die het niet bij DV!! DV heeft iets speciaals wat je moet meemaken!!!
| Originally posted by Remy D Voor Hans Teeuwen hoef ik niet eens in de rij te gaan staan, omdat de zogenaamde jaarkaarthouders van de schouwburg voorrang krijgen op de kaartjes bij ons. En zodoende is hij praktisch meteen uitverkocht zodra de datum bekend is. |
| Originally posted by Remy D JUISTEM!!! ![]() Toen ik vorig jaar met die regen bij Sterling Moss was stond er maar misschien 100 man op dat moment maar toch was het zo sfeervol en draaide hij ook zo PHAT!! Dat maak ik gewoon nergens anders mee... Allemaal voetballen met strandballen iedereen supervrolijk ondanks de regen. GEWOONWEG TOP!!!! ![]() EN toen de eerste zonnestralen door kwamen. SUPER!!! KIPPENVEL toen met de reactie van de mensen!!! Kan u al niet wachten op het FEEST van het jaar!!! Tiesto wordt ook SUPER en 02-02-02 was onovertreffelijk maar qua sfeer halen die het niet bij DV!! DV heeft iets speciaals wat je moet meemaken!!! |
| Originally posted by Dj Lex IK heb kaartjes voor deze woensdag |
| Originally posted by raoel Ik vin �67,50 dus gewoon belachelijk voor een kaartje. Er is geen ��n feest dat in de buurt komt van die prijs: Defqon = �40 Mystery Land = �50 ILT = �43 Het is dus gewoon aso en alleen al daarom boycotten ![]() Maar zonder gein: Ik vin het dus echt te duur en het op een zaterdag (dan kan ik dus ook niet werken = helemaal te duur voor mij. (en ik ben dan toch op vakantie) |
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee kaartje is in de pocket, nu nog een paar maanden wachten en bidden tot de weergoden dat het droog is en een graad of 24 op 2 augustus en dan party

line-up
Weet 'r iemand al iets over de line-up? Ik kan niet wachten...
DV is idd super en heeft een unieke sfeer
Ik weet nog niet of ik ernaartioe ga, maar ik overweeg het zeker wel
| Originally posted by snitz er is ook geen een feest die in de buurt van DV komt Qua sfeer en dergelijke |
Kaartje is in de pocket
, nu nog hopen dat de weergoden wat beter gezind zijn op 2 augustus, zodat we niet we dat hele eind om het terrein in de stromende regen hoeven te lopen. 
| Originally posted by Miss Proximus ik ga 100% niet, want ik vind t feest zwaar overrated. oh en siesta...kaartjes duurder zodat er geen sjappies komen??? |
| ga 100% niet, want ik vind t feest zwaar overrated. |
mooi niet dat ik hier bij ben!
crisis het gaat gewoon tegen mn principes in
om z�veel cash voor een dagje plezier te betalen (pin me hier niet op vast als ik meega naar GKGG
). Geld groeit me niet op de rug (en tegen die tijd verklaart de bank me waarsch. toch failliet
.
| Originally posted by Miss Proximus oh en siesta...kaartjes duurder zodat er geen sjappies komen??? |
. wat is 70 euro nou? voor een toffe dag vol met dance music. Nou als je het mij vraagt, helemaal niks
, ik heb er nu al zin in. moet ff een recordje breken, kan mooi dan.
| Originally posted by DJ_Siesta wat is 70 euro nou? voor een toffe dag vol met dance music. Nou als je het mij vraagt, helemaal niks ![]() |
| Originally posted by snitz JAZEKER 70 Euro op een heel mensen leven is inderdaad nix en tis nog eens geweldig ook |
moet je eens naar een optreden van de Stones gaan ofzo, betaal je het dubbele voor 1.5 uur!
en btw Siesta, let eens op bij de mix contest, ik wil graag de uitslagen hebben nog
| Originally posted by Switch en btw Siesta, let eens op bij de mix contest, ik wil graag de uitslagen hebben nog |
TATAATATA
Uit Yoji GIG DATE:
02-08-03 DANCE VALLEY FESTIVAL, 2003, AMSTERDAM/NL
Nog een weekje wachten en we weten de line up!!!!
| Originally posted by basvh TATAATATA Uit Yoji GIG DATE: 02-08-03 DANCE VALLEY FESTIVAL, 2003, AMSTERDAM/NL Nog een weekje wachten en we weten de line up!!!! |
Als Cox komt ben ik al tevreden 
| Originally posted by MaGiK54 Als Cox komt ben ik al tevreden |
hmmm 70 euro + busretour vanuit spanje wordt wel erg duur
ook dit jaar weer geen dance valley voor mij:S
maybe next year...
PETER R DE VRIES MODE ON::
Volgens een bron die anoniem wenst te blijven is het zo goed als zeker dat ene Tijs V. Alias DJ TIESTO. Het dance valley festival zal bezoeken en zijn kunsten achter de 2 technics draaitafels zal vertonen.
PETER R DE VRIES MODE OFF::