TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 4 uur set Deep Dish in Hotel Arena (+ Sander Kleinenberg) op 29 mei!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Kaartje is in the pocket 
Wij waren hier zeker naartoe gegaan, ware het niet dat SASHA de avond daarvoor (woensdag 28 Mei, dag voor Hemelvaart) in een hele vette club in Duitsland draait. Kost maar 15 Euro en is maar 130 Km rijden. We kiezen dus daarvoor.
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Wij waren hier zeker naartoe gegaan, ware het niet dat SASHA de avond daarvoor (woensdag 28 Mei, dag voor Hemelvaart) in een hele vette club in Duitsland draait. Kost maar 15 Euro en is maar 130 Km rijden. We kiezen dus daarvoor. |
Waar ligt Neuss precies? Vlakbij keulen zeker?
http://205.188.234.34:8008/
kun je nu naar een liveset van deepdish luisteren...
Valt wel mee met de saaiheid. Dacht ik ook altijd maar als je het eenmaal beter beluisterd zijn ze makkelijker te verteren dan een saeed & palash of een james zabiela.
Sold out......
| Originally posted by magrec Sold out...... |
| Originally posted by magrec whehe niet dus. Ze verkopen dus iets teveel kaarten hoor. Wordt pokke druk maar maybe nog wat verassingen |
Heb er al helemaal geen zin meer in, laatste keer Everybody in Hotel Arena was namelijk ook zo belachelijk druk dat je jezelf niet eens meer kon bewegen.
| Originally posted by stevesimon heeft iemand enig idee hoe hard de kaarten op dit moment gaan? Of is het al uitverkocht.. |
| Originally posted by Ornadel Ze hebben al veel te veel kaarten verkocht Heb er al helemaal geen zin meer in, laatste keer Everybody in Hotel Arena was namelijk ook zo belachelijk druk dat je jezelf niet eens meer kon bewegen. |
Misschien maken we dan toch de juiste keuze om naar Sasha te gaan a.s. woensdag.....

VErgunning tot 6:00 deze keer 
En een mooie verassing damn nu maar hopen.
eerst zien en dan geloven zeg maar.
Ik ben van de partij!
Gaat leuk feestje worden hoop ik...
Het is overigens nog niet uitverkocht. Een vriend van me kocht vandaag nog 3 kaarten bij de Free Record Shop aan de Nieuwendijk in Amsterdam...
gr, Wilco
Naja een goede vriend van s.k. aka mr coe....zou misschien gaan draaien van 4 tot 6. 
| Originally posted by magrec En een mooie verassing damn nu maar hopen. eerst zien en dan geloven zeg maar. |
| Originally posted by SnuggLe He Harmen, als jij steeds dingen weet die wij niet weten dan: 1) Zeg dan wat je weet en post het hier. 2) Zeg dan anders HELEMAAL NIETS. Aan dit gedoe van " ik weet wat of er komen missschien wat verassingen" hebben we helemaal niets :S |
En de grootste teleurstelling zou weleens kunnen zijn dat deep dish niet eens komt. (iig de 28e en de 30e zouden ze ook in europa draaien en die gaan 100% zeker niet door en ja nu mogen ze alles zelf dokken (vlucht enzo) en kunnen ze niet alles meer verdelen met de andere organisatoren
)
Sorry hoor, maar vind je niet dat dat hele feest 1 grote grap aan het worden is?
En anders wordt het Sander K. en waarschijnlijk Stef, ook niet verkeerd.... 
Ik kan je wel zeggen dat ik er geen fuck meer van snap.
De geruchtenstroom komt iig goed op gang want nu komt de naam steve lawler ook al voorbij 
Harm, ik heb een gerucht voor je
Digweed en Fontaine 
Sasha komt 100% zeker NIET en als het tegenzit, dan komt Deep Dish ook NIET 
| Originally posted by Chicane Harm, ik heb een gerucht voor je Digweed en Fontaine |

| Originally posted by Ornadel Sasha komt 100% zeker NIET en als het tegenzit, dan komt Deep Dish ook NIET |
Ja het wordt 4 uur wipneus & pim... maar dat heb ik dan weer gehoord, weet niet of het waar is